quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom stuur je me dan steeds flirterige DM's?
Zit hij wel echt op zo'n sloerie te wachten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachten dat zeg ik niet snel bij mannen hahaha
Nee, respectloosheid pik ik niet. Tot zover is hij extreem gentle tot in details. Deur van de auto openen, mij voor laten gaan wanneer we ergens gaan zitten. Niet roken in mijn bijzijn, geen telefoontjes opnemen, op stil zetten, vragen of hij iets voor me kan betekenen. Genoegquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zolang je er maar voor zorgt dat hij je geen minderwaardigheid gevoel gaat geven, dat is het belangrijkste.
Hehehehe hij is zelf een sletquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zit hij wel echt op zo'n sloerie te wachten?
Neem je daar genoegen mee? Ook met de eventuele damage? Ik zou het niet de moeite waard vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hehehehe hij is zelf een slet
Ja zal allemaal welquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is vast een andere MangoLotion
Niets is een garantie voor geluk. Ik ben verloofd geweest met een keurige heer, maar ik was super ongelukkig. Wil ff geen controle meer. Ik zie het allemaal wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Neem je daar genoegen mee? Ook met de eventuele damage? Ik zou het niet de moeite waard vinden.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom heb ik trouwens het idee dat dit topic een soort van "wraaktopic" is om die ene Fokker terug te pakken die niet van plan was 1,5 uur te reizen?
Oh dat. Dat is allang uitgesproken johquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom heb ik trouwens het idee dat dit topic een soort van "wraaktopic" is om die ene Fokker terug te pakken die niet van plan was 1,5 uur te reizen?
Nah, ze is al bijna een week bezig over deze kerelquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MangoLotion het volgende:
Sorry dat het zo hard moet, maar volgens mij heb jij echt een wake-up call nodig...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niets is een garantie voor geluk. Ik ben verloofd geweest met een keurige heer, maar ik was super ongelukkig. Wil ff geen controle meer. Ik zie het allemaal wel.
Sommige vrouwen vinden losse contacten met mannen gewoon prettig, daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Sorry dat het zo hard moet, maar volgens mij heb jij echt een wake-up call nodig...
Wat heeft "geen controle meer hebben" te maken met je gedragen als een losgeslagen matras?
Zo ga je alleen maar destructieve relaties aan (als je überhaupt van een relatie kan spreken) die je nog verstrooider gaan maken (getuige de topics).
Daar is niks mis mee, maar blijkbaar kan TS daar niet mee "handlen", zoals ik al zei getuige de topics en 35 klonen...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden losse contacten met mannen gewoon prettig, daar is toch niks mis mee?
Oh, die heb ik niet allemaal gelezen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, maar blijkblaar kan TS daar niet mee "handlen", zoals ik al zei getuige de topics en 35 klonen...
Verdiep je maar eens in deze kloon....en haar zoveelste "ik heb het licht gezien" topic, waarin ze al haar andere klonen onthult, die ook weer een "ik heb het licht gezien" topic hebben...quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet allemaal gelezen.
Ja, dan heb je misschien wel een punt.
Oh ja, die heb ik wel gelezen, maar was vergeten dat dat dezelfde TS was.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in deze kloon....en haar zoveelste "ik heb het licht gezien" topic, waarin ze al haar andere klonen onthult, die ook weer een "ik heb het licht gezien" topic hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |