quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja prima wat jij wil, ik lees geen probleem in de OP
Weet ik veel ik ben kk droelloequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En dan weet ik hoe je relatie eruit ziet.
Dat is toch ook geen goede relatie, man.
Een relatie bestaat o.a ook uit vertrouwen en als je partner je de hele tijd op je lip zit en dingen gaat verbieden dan vraag ik me af of je het niet beter kan uitmaken.
Maar ja dat ben ik dan weer.
Mee eens, die ervaring heb ik ook met mijn ex.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachtquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat een gezeur om niks. Hij is een player die duidelijk geen wijvengezeik aan zijn kop wil. En jij bent zo te lezen behoorlijk naïef.
Niks mis mee. Echter is dit dan een behoorlijk onzinnig topic. Gezien je vorige topics is dit trouwens wel een 180 graden topic. Niet echt geloofwaardig meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachten dat zeg ik niet snel bij mannen hahaha
Voor uitvaartkledingquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is trouwens een model. Kwijl kwijl haha
Waarom is dat een eer, zie jij jezelf als minderdwaardig vergeleken met hem?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij een player is of niet. Ik vind het allang een eer als ik hem mag toevoegen aan mijn collectie. Al is het maar voor 1 nachten dat zeg ik niet snel bij mannen hahaha
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan reageer je toch lekker niet? Er zijn ongetwijfeld interessantere en geloofwaardigere topics. Ik ben niet verplicht om jou ergens van te overtuigen. Dit is wat ik nu denk en straks denk ik er wellicht anders over.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Niks mis mee. Echter is dit dan een behoorlijk onzinnig topic. Gezien je vorige topics is dit trouwens wel een 180 graden topic. Niet echt geloofwaardig meer natuurlijk.
Dat lijkt me een garantie inderdaad. Veel plezier met je model die paar weken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dan reageer je toch lekker niet? Er zijn ongetwijfeld interessantere en geloofwaardigere topics. Ik ben niet verplicht om jou ergens van te overtuigen. Dit is wat ik nu denk en straks denk ik er wellicht anders over.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef Chai het volgende:
Maar die man trekt gewoon een bepaald soort vrouwen met issues aan en daar ben jij er gewoon één van TS.
Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Een beetje. Hij beschikt over wat competenties die ik graag bij mezelf zou willen terug zien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom is dat een eer, zie jij jezelf als minderdwaardig vergeleken met hem?
Dat hij model is maakt hem natuurlijk nog niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is trouwens een model. Kwijl kwijl haha
Dank u.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me een garantie inderdaad. Veel plezier met je model die paar weken.
Dat lijkt me toch geen eerlijke verstandshouding dan, ik zou me niet minderwaardig willen voelen tegenover mijn vriend/neukertje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Een beetje. Hij beschikt over wat competenties die ik graag bij mezelf zou willen terug zien.
Waarom stuur je me dan steeds flirterige DM's?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef MangoLotion het volgende:
Mijn vriend is heel zorgzaam en beschermend en dat vind ik juist erg fijn en een hele verademing. Dat doet hij uit liefde en niet uit onzekerheid. Ik ben hem dan ook hondstrouw en dat weet hij en hij mij en dat weet ik ook. Voor mij voelt dat heel veilig en vertrouwd. Ik weet niet of zijn leeftijd meespeelt (30+), maar met de mannen in de 20 met wie ik wat had, heb ik (27) dit fijne geborgen gevoel niet gehad.
Hij laat mij niet zo voelen: hij leert me sterker worden wat betreft die punten (wat totaal mijn eigen shizzle is), waardoor de onzekerheid afneemt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch geen eerlijke verstandshouding dan, ik zou me niet minderwaardig willen voelen tegenover mijn vriend/neukertje.
Zolang je er maar voor zorgt dat hij je geen minderwaardigheid gevoel gaat geven, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:49 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij laat mij niet zo voelen: hij leert me sterker worden wat betreft die punten (wat totaal mijn eigen shizzle is), waardoor de onzekerheid afneemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |