abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133982542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef MaidensTower het volgende:
Ik verlaat mijn comfortzone. Elke dag stukje bij beetje. Daardoor komt dat :s)
Kijk ook even naar je reacties, serieus, kijk er even naar....echt..die lijken zo gequote te zijn uit
zelfhulpboeken....

En die dreun je ieder keer weer op...en het komt allemaal op hetzelfde neer....bij al je kloons...

"Ik focus nu op mezelf, want daar heb ik controle over"
"Niets is een garantie voor geluk."
"ik verlaat mijn comfortzone. Elke dag stukje bij beetje."
pi_133982682
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mijn leven prima. Mezelf eigenlijk ook (er zijn verbeterpunten, maar niet hier). Jullie maken er een groot probleem van ;(
Therapeutisch gezien, noemen we dit weerstand.

Kijk eens eerlijk naar jezelf, je klonen en je topics...die staan allemaal zwart op wit.

Ben jij echt gelukkig?
pi_133984711
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef MaidensTower het volgende:
Hallo mensen,

Onlangs sprak ik een man die meent dat hij veel vrouwen heeft gedate die jaloers, hebberig en controlefreaks waren. Een paar voorbeelden: wie heeft gebeld, wie is dat, praat niet met die, trek dat niet aan, ga daar niet heen, etc.

Kunnen jullie verklaren waarom vrouwen én mannen daar een drama over kunnen maken? Weten ze wel wat voor effect dat heeft?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg er even bij dat ik niet altijd zo ben geweest (posthistory). Dat heb ik keihard moeten afleren ;) Ik focus nu op mezelf, want daar heb ik controle over.
zo te lezen moet je zelf de verklaring al kunnen geven toch.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.
ik geloof niet dat jij niet bent zoals de omschrijving in je OP, als ik zie hoe jij post...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2013 16:54:25 ]
pi_133985569
Jij wilde een jaar lang toch helemaal niks meer met mannen te maken hebben (behalve vriendschappelijk)? _O-
pi_133985904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef Oognip het volgende:
Jij wilde een jaar lang toch helemaal niks meer met mannen te maken hebben (behalve vriendschappelijk)? _O-
Hormonen :@
pi_133986000
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Therapeutisch gezien, noemen we dit weerstand.

Kijk eens eerlijk naar jezelf, je klonen en je topics...die staan allemaal zwart op wit.

Ben jij echt gelukkig?
Ja, best wel eigenlijk :@
pi_133986016
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Hormonen :@
Zo'n lekker excuus altijd van vrouwen 'hormonen' :') Je hebt ook nog hersenen, labielo.
  vrijdag 6 december 2013 @ 17:48:04 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133987658
En jij wou toch niet meer met oppervlakkige types omgaan omdat je je zo geweldig aan het ontwikkelen was?
The love you take is equal to the love you make.
pi_134070901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef simmu het volgende:

[..]

hou er rekening mee dat je enkel zijn kant van het verhaal krijgt. ik vind het persoonlijk vrij opvallend dat zo'n kerel dan een hele rits vrouwen heeft gehad als vriendin die allemaal op een gegeven moment (in zijn ogen) bezitterig en controlfreaky werden. dan ga ik me afvragen hoe dat dan zo kwam :) wat deed hij dan dat zij allemaal opeens zulke trekjes kregen?
pi_134070906
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zijn de ergsten!

Maar ff serieus... Je weet dat je óók niet alles moet geloven wat mensen zeggen he? Misschien zegt hij dit om je te vleien, of om zijn exen in n kwaad daglicht te zetten. Of omdat het zíjn waarheid is.

Als je vriend tijdens je relatie telefoontjes krijgt van andere vrouwen, ineens een week niks laat horen en je negeert, en evt gewoon 'raar' doet, kan ik me voorstellen dat je achterdochtig (en daardoor evt claimerig) wordt.
Dit verhaal heeft, zoals elk verhaal, twee kanten.
Dat gezegd hebbende, het kan natuurlijk ook dat hij pech heeft gehad met vrouwen.
pi_134070953
Topic herzien.

Vandaag zou het onze 5e date worden. Hij kwam echter zijn belofte niet na en dacht ermee weg te komen (ouders naar bruiloft brengen en daarna niet weg kunnen gaan daar). Ik trapte daar dus niet in en hij vond dat ik overdreef. Afspraken zijn afspraken. Het ergste is dat ik er zelf achteraan moest gaan om te checken of het nog wel door ging.

Een met de laatste quotes.

Heb het tenminste geprobeerd. Was gelukkig wel op mijn hoede.

Zijn ego is nu gekrenkt en ik ben geblokkeerd :') Prima.
  maandag 9 december 2013 @ 01:36:29 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134070983
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:34 schreef MaidensTower het volgende:
Topic herzien.

Vandaag zou het onze 5e date worden. Hij kwam echter zijn belofte niet na en dacht ermee weg te komen (ouders naar bruiloft brengen en daarna niet weg kunnen gaan daar). Ik trapte daar dus niet in en hij vond dat ik overdreef. Afspraken zijn afspraken. Het ergste is dat ik er zelf achteraan moest gaan om te checken of het nog wel door ging.

Een met de laatste quotes.

Heb het tenminste geprobeerd. Was gelukkig wel op mijn hoede.

Zijn ego is nu gekrenkt en ik ben geblokkeerd :') Prima.
Serieus, je word daar zodanig pissig om dat de (beginnende) relatie over is?
Ik zou ook op die bruiloft gebleven zijn, is toch gezellig, een feestje. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134071018
We hadden donderdag afgesproken dat we elkaar vandaag zouden zien. Boeit mij zijn bruiloft nou. Dan moet je niks beloven. Dan kan ik ook andere plannen maken. Ik heb de avond voor hem vrij gehouden.

Hij is het gewend dat meisjes dat wel prima vinden en hij een ander moment prikt (wanneer hem dat uitkomt). Ik hou toch iets teveel van mezelf denk ik. Andersom ben ik ook iemand van haar woord, dus dan delen we die waarde niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door MaidensTower op 09-12-2013 01:44:55 ]
pi_134071064
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:34 schreef MaidensTower het volgende:
Topic herzien.

Ik trapte daar dus niet in en hij vond dat ik overdreef. Afspraken zijn afspraken. Het ergste is dat ik er zelf achteraan moest gaan om te checken of het nog wel door ging.
hoe overdreef je dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 december 2013 @ 01:44:28 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134071066
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
We hadden donderdag afgesproken dat we elkaar vandaag zouden zien. Boeit mij zijn bruiloft nou. Dan moet je niks beloven. Dan kan ik ook andere plannen maken. Ik heb de avond voor hem vrij gehouden.

Hij is het gewend dat meisjes dat wel prima vinden en hij een ander moment prikt. Ik hou toch iets teveel van mezelf denk ik. Andersom ben ik ook iemand van haar woord, dus dan delen we die waarde niet.
Jeetje, jij bent best wel een zeikwijf, sorry dat ik het zeg maar damn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134071081
Hij staat er nu in elk geval bij op je lijstje. Dat wilde je toch?
pi_134071082
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:39 schreef MaidensTower het volgende:
We hadden donderdag afgesproken dat we elkaar vandaag zouden zien. Boeit mij zijn bruiloft nou.
klinkt best ego dit
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134071085
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 01:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe overdreef je dan?
Ik zei dat ik het niet tof vond dat hij het niet tijdig heeft laten weten. Heb ik me voor niets uitgesloofd en allerlei andere afspraken afgezegd.
pi_134071090
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik zei dat ik het niet tof vond dat hij het niet tijdig heeft laten weten. Heb ik me voor niets uitgesloofd en allerlei andere afspraken afgezegd.
had je het nog steeds erg gevonden als hij het had afgezegd? wat is tijdig?
-Rabia Al-Basri
pi_134071092
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

klinkt best ego dit
Van mij mag hij overal heen. I don't care. Ik zei hem afgelopen donderdag nog dat het voor mij niet nodig is om ons contact een naam te geven. Maar afspraken zijn belangrijk voor mij.
  maandag 9 december 2013 @ 01:48:47 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134071102
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:46 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Hoe ver van te voren heb jij hem gebeld, of heb je echt op hem gewacht en was hij niet op tijd op jullie date?
pi_134071110
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 01:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

had je het nog steeds erg gevonden als hij het had afgezegd? wat is tijdig?
Nou, ik belde hem rond half 9 nog hoe en wat. Liever wou ik dat hij uit zichzelf even appte dat het niet doorging. Heb me behoorlijk lopen uit te sloven voor hem.

Vind het respectloos. Maar goed, hij is gewend dat vrouwen hem aanbidden en genoegen nemen met een beetje aandacht. Mijn eigenwaarde heb ik niet op straat gevonden. Ik pik dat niet :)
pi_134071120
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:47 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik zei hem afgelopen donderdag nog dat het voor mij niet nodig is om ons contact een naam te geven.
deze dude ken je pas een paar weken en jullie hebben het al gehad over jullie contact een naam te geven? dit kwam van zijn kant?
-Rabia Al-Basri
pi_134071127
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:50 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nou, ik belde hem rond half 9 nog hoe en wat. Liever wou ik dat hij uit zichzelf even appte dat het niet doorging. Heb me behoorlijk lopen uit te sloven voor hem.

okay das wel sneu, maarja om de discussie zo uit de hand te laten lopen dat hij jou blokkeert...
-Rabia Al-Basri
pi_134071142
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe ver van te voren heb jij hem gebeld, of heb je echt op hem gewacht en was hij niet op tijd op jullie date?
Donderdag afgesproken over zondagavond. Toen was er geen sprake van een bruiloft. Oké, dat kan. Vrijdag en zaterdag af en toe geappt. Zondag peilde ik zelf hoe en wat (zonder dat was ik er misschien geen eens achter gekomen?). Hij zei we houden contact hoe en wat. Zodra ik mijn ouders heb gebracht zie ik je. Dat was nog half 6. Half 9 hoorde ik nog steeds niets dus ik belde. Rond 9 appte hij dat ze hem niet lieten gaan en dat hij het heel kut vindt etc.

Ideaal was geweest als hij even zou bellen of iets om het goed te maken. Ik gaf aan dat ik het heel kut vond hoe onduidelijk hij was.
  maandag 9 december 2013 @ 01:55:10 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134071145
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:50 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Vind het respectloos. Maar goed, hij is gewend dat vrouwen hem aanbidden en genoegen nemen met een beetje aandacht. Mijn eigenwaarde heb ik niet op straat gevonden. Ik pik dat niet :)
Weet je wat het is, het is niet netjes van hem maar als je uitgenodigd word om op een bruiloft te blijven is het ook niet netjes om dat af te wijzen,
Daarnaast denk ik dat je het leven niet zo serieus moet nemen, zeker niet zo snel in een relatie, het is een keer voorgevallen, als hij het nu iedere keer zou doen oke, maar ene keer kan toch gebeuren, zeker als je nog in zo'n vroeg stadium bent.
Je kan daar best even van balen maar als je daarom al geen relatie meer met hem wil was het al niet veel om mee te beginnen.
pi_134071154
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Weet je wat het is, het is niet netjes van hem maar als je uitgenodigd word om op een bruiloft te blijven is het ook niet netjes om dat af te wijzen,
Daarnaast denk ik dat je het leven niet zo serieus moet nemen, zeker niet zo snel in een relatie, het is een keer voorgevallen, als hij het nu iedere keer zou doen oke, maar ene keer kan toch gebeuren, zeker als je nog in zo'n vroeg stadium bent.
Je kan daar best even van balen maar als je daarom al geen relatie meer met hem wil was het al niet veel om mee te beginnen.
Je kon uit de posts van TS al merken dat hij een player is. Dan kun je dit soort acties wel verwachten denk ik. Zeker als het net krap een week gaande is.
pi_134071156
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 01:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

okay das wel sneu, maarja om de discussie zo uit de hand te laten lopen dat hij jou blokkeert...
Zo uit de hand gelopen was het niet eigenlijk. Ik zei dat ik niet overtuigd was van zijn interesse en verhaal. Dat ik vind dat we niet op 1 lijn zitten. Vond het sowieso beledigend dat hij mij probeerde te manipuleren met dat ik overdrijf. Man :') Ik zit er niet over in dat ik zijn aandacht niet krijg. Heb de hele avond gewacht voor niets. En had mezelf uiteraard heel mooi gemaakt (doen vrouwen lang over), mooiste outfit uitgekozen e.d. Mijn avond was zo leeg. Had echt wat leuks kunnen doen.
  maandag 9 december 2013 @ 01:58:56 #129
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134071159
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je kon uit de posts van TS al merken dat hij een player is. Dan kun je doi soort acties wel verwachten denk ik. Zeker als het net krap een week gaande is.
Maar ze wilde hem zo graag een keer neuken dus tja... ze heeft hem nu op haar lijstje.
  maandag 9 december 2013 @ 01:59:50 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134071165
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

En had mezelf uiteraard heel mooi gemaakt (doen vrouwen lang over),
Spreek voor jezelf.
pi_134071168
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Zo uit de hand gelopen was het niet eigenlijk. Ik zei dat ik niet overtuigd was van zijn interesse en verhaal. Dat ik vind dat we niet op 1 lijn zitten. Vond het sowieso beledigend dat hij mij probeerde te manipuleren met dat ik overdrijf. Man :') Ik zit er niet over in dat ik zijn aandacht niet krijg. Heb de hele avond gewacht voor niets. En had mezelf uiteraard heel mooi gemaakt (doen vrouwen lang over), mooiste outfit uitgekozen e.d. Mijn avond was zo leeg. Had echt wat leuks kunnen doen.
morgen een nieuwe dag nieuwe kansen :P
-Rabia Al-Basri
pi_134071173
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er knaagden wel meer dingen aan mij hoor. Halfnaakte foto's op Whatsapp e.d. Of zijn verleden (seks met veeeeel vrouwen en meerdere vrouwen tegelijk).

Ik vond onze urenlang durende gesprekken gewoon erg boeiend, waardoor ik het een kans wou geven.
  maandag 9 december 2013 @ 02:01:09 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134071180
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:00 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Er knaagden wel meer dingen aan mij hoor. Halfnaakte foto's op Whatsapp e.d. Of zijn verleden.

Ik vond onze urenlang durende gesprekken gewoon erg boeiend, waardoor ik het een kans wou geven.
Heeft hij je die foto's op zijn whatsapp laten zien?
pi_134071195
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 02:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Heeft hij je die foto's op zijn whatsapp laten zien?
Nee profielfoto
  maandag 9 december 2013 @ 02:03:55 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134071209
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:02 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nee profielfoto
Hij heeft een halfnaakte foto van zichzelf op whatsapp?
pi_134071210
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 01:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je kon uit de posts van TS al merken dat hij een player is. Dan kun je dit soort acties wel verwachten denk ik. Zeker als het net krap een week gaande is.
Jah, ik wou geen vooroordelen hebben :) iedereen verdient een eerlijke kans.
pi_134071221
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:03 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Jah, ik wou geen vooroordelen hebben :) iedereen verdient een eerlijke kans.
Beter geef je jezelf eens een eerlijke kans.
pi_134071223
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 02:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

morgen een nieuwe dag nieuwe kansen :P
Yup. Was wel een leuke week :) Wende best snel. Jammer.
pi_134071227
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Beter geef je jezelf eens een eerlijke kans.
Hoe bedoel je?
pi_134071281
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:06 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Je wist al dat hij een player is, en dan kun je iemands gedrag m.i. behoorlijk voorspellen. Het klinkt alsof je veel te graag wilde, afgezien van hem specifiek. Er werd in dit topic ook iets gepost over een Fokker waarmee het ook spaak liep door iets met een afspraak. Net of je er veel te snel veel te veel gewicht in gooit. Omdat je wellicht te graag wilt en daarom hard probeert.

But what do I know? :)
pi_134071320
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je wist al dat hij een player is, en dan kun je iemands gedrag m.i. behoorlijk voorspellen. Het klinkt alsof je veel te graag wilde, afgezien van hem specifiek. Er werd in dit topic ook iets gepost over een Fokker waarmee het ook spaak liep door iets met een afspraak. Net of je er veel te snel veel te veel gewicht in gooit. Omdat je wellicht te graag wilt en daarom hard probeert.

But what do I know? :)
Deels waar. Ja, ik wou niet inzien dat het logisch is dat een man met zoveel bedpartners een player is. Wou dat niet zien, omdat hij heel leuk is. Ook geloofde ik erin dat ik het verschil zou kunnen maken. Want ook players kunnen verliefd worden.

Wat betreft die Fokkers was het gewoon niet wederzijds. Niks aan te doen.

En om eerlijk te zijn klopt het dat ik graag wil :) Ik probeer niets te claimen of iets, maar neem wel mijn tijd ervoor zodat het leuk wordt en blijft.

Vind het nog steeds niet leuk hoe het is gegaan, maar ik kan mezelf niets verwijten. I tried, I failed. I don't regret. Zal onze gesprekken en geouwehoer wel heel erg missen. We hadden het echt leuk samen.
pi_134071339
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:18 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Deels waar. Ja, ik wou niet inzien dat het logisch is dat een man met zoveel bedpartners een player is. Wou dat niet zien, omdat hij heel leuk is. Ook geloofde ik erin dat ik het verschil zou kunnen maken. Want ook players kunnen verliefd worden.
Zie hier de definitie van een player. Anders zou zo iemand niet tientallen, zo niet meer dan honderd vrouwen neuken.
pi_134071352
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 02:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Zie hier de definitie van een player. Anders zou zo iemand niet tientallen, zo niet meer dan honderd vrouwen neuken.
Eens.

Ik dacht dat dat wel ophield na een belaalde leeftijd ;( Of ik ben niet zo bekend met players. Heb er weinig meegemaakt.
  maandag 9 december 2013 @ 02:25:23 #144
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134071367
Wat een zeikwijf ben jij TS.

Serieus zoek hulp of iets dergelijks.
pi_134071379
Zoek een ander topic of iets dergelijks.
  maandag 9 december 2013 @ 02:31:14 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134071393
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 02:27 schreef MaidensTower het volgende:
Zoek een ander topic of iets dergelijks.
Dit topic is beter op z'n plaats in KLB.

En maar opscheppen hoe geweldig die player van je is, model blabla. Totdat die z'n ware aard liet zien, wat natuurlijk nog de vraag is want daar heb je hem de kans niet voor gegeven. En dan kom je weer hier lopen janken.
pi_134071865
TS, wat is er nou precies gebeurd met 'ik wil een jaar lang geen relatie/seks' en alles daar omtrent? Dat had je bedacht nadat je een paar weken geen mannelijke aandacht kreeg (nu weer wel dus weg met dat principe) of zie je zelf in dat het een achterlijk voornemen was?
pi_134072261
Wees blij dat je hij nu al zijn ware aard heeft laten zien. Stel je voor dat hij dat pas volgende maand had gedaan... Jíj zou hem dan niet meer emotioneel kunnen loslaten. :s)

Bekijk het positief: je hebt een toffe periode (week) gehad waar een eind aan is gekomen.
pi_134072536
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 08:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Wees blij dat je hij nu al zijn ware aard heeft laten zien. Stel je voor dat hij dat pas volgende maand had gedaan... Jíj zou hem dan niet meer emotioneel kunnen loslaten. :s)

Bekijk het positief: je hebt een toffe periode (week) gehad waar een eind aan is gekomen.
Hahaha. TS is héél goed in loslaten. :D.

Dit duurt nog minimaal een week of twee waarin TS alles (!) zal doodanalyseren en nieuwe afspraken met zichzelf zal maken. Anders voelt ze zich een losse flodder en daar kan ze niet mee omgaan.
pi_134072827
Snap dat je boos bent, maar kan gebeuren. Wtf zegt dit over je eigenwaarde?
Mannen zien dingen anders, ze snappen 't soms echt niet ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')