Ik zoek nu wat juist niet bij m'n arbeidsverleden (horeca) past. Nu vacatures gevonden die bij m'n studie aansluiten maar is eigenlijk net teveel uren om naast m'n studie te doen. Maar ik vind dat hele UWV tot nu toe een amateuristische bendequote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet toch ook bij het UWV zelf aangeven wat voor soort werk je zoekt, welke richting etc. Als je dan nooit in die richting solliciteert. En na een paar maanden uitkering volgt normaal gesproken altijd een gesprek over hoe je dingen zou kunnen verbeteren (soll. tips enzo).
De doelgroep die zij bedienen zijn dan ook niet echt professionelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik vind dat hele UWV tot nu toe een amateuristische bende
Wow shit jij bent zeker familie van Steve Irwinquote:
eerder steve urkelquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow shit jij bent zeker familie van Steve Irwin
Ik denk dat door de hele crisis er echt niet alleen maar profiteurs in de WW zitten nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De doelgroep die zij bedienen zijn dan ook niet echt professionelen.
nee, trainen, maar ik heb nog een half uurtjequote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een buurtvergadering ofzo, of een kerstboom zetten.
Op je hometrainer zeker.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, trainen, maar ik heb nog een half uurtje
zekersquote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef cokeinjeairforce het volgende:
wie kent deze classic nog dan
lloyd banksssss
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef cokeinjeairforce het volgende:
wie kent deze classic nog dan
lloyd banksssss
Laat ze elkaar eerst eens doodschieten, dan geloof ik die beef.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
50 is de baas maar the game is harder
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
50 is de baas maar the game is harder
beef is al wel over nu hoor maar de winnaar is duidelijk the game!!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat ze elkaar eerst eens doodschieten, dan geloof ik die beef.
jaa tochquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
beef is al wel over nu hoor maar de winnaar is duidelijk the game!!
ik vind the game niet meer zo hard als eerst hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
50 is te commercieel .. al een aantal jaar. The Game is altijd westcoast gebleven
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
vind hem saai man sorry
klopt, The Marshall Mather LP 2 was ook niet veel aan. Zonde allemaalquote:Op donderdag 5 december 2013 23:42 schreef cokeinjeairforce het volgende:
om over eminem niet te spreken
eminem presents the re-up was laatste harde album en dat was niet eens zijn album
Een 42 jarige blanke man die rapt is inderdaad niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt, The Marshall Mather LP 2 was ook niet veel aan. Zonde allemaal
wou het niets eens helemaal afluisteren zelfde gezeur als recoveryquote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt, The Marshall Mather LP 2 was ook niet veel aan. Zonde allemaal
ik hou niet zo van old school pas vanaf ongeveer 98 werden de beats hardquote:
die tijd was vet jaaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef remi1986 het volgende:
Dit vind ik gewoon zijn vetste nummer
Eminem is gewoon het vetst in die "komische" stijl (weet het ff niet te omschrijven)quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef cokeinjeairforce het volgende:
zijn laatste beste komt toch alweer uit 2006
hmm vind ik niet broerquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Eminem is gewoon het vetst in die "komische" stijl (weet het ff niet te omschrijven)
zoals The Real Slim Shady, Just Lose it, We Made You
haha oke.. en deze dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
hmm vind ik niet broer
get my gun is wel hard maar ik haat fack
vond vanaf toen niet meer zo vetquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha oke.. en deze dan?
ook gruwelijk hard
kan wel, maar deze stijl vind ik gewoon super. Die serieuze nummers vind ik, op paar uitzonderingen na, gewoon minderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
vond vanaf toen niet meer zo vet
komt uit relapse tijd toch
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef cokeinjeairforce het volgende:
battle? i'm too weeded to speak to
ik niet helaasquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef remi1986 het volgende:
I WANNA KNOW WHO DRIVES A BLACK MITSUBISHI !!!!!
Heb een stuk houtskool gekregen, had ik net nodig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Is iedereen gelukkig na pakjesavond?
de waarschuwing staat notabene op het portier van de vrachtwagenquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow fietser onder vuilniswagen. Schijnt 12-jarig meisje te zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijd en bevestiging heb je toch ook gewoon nodig?
Iemand die je eens in de drie maanden ziet en die dan alleen maar ongeinteresseerd op de bank gaat zitten fappen en effe lafjes zijn geval erin hangt, daar doe je het niet voor neem ik aan.
Lekker zonnetje, weinig wind?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:42 schreef Salatrel het volgende:
hi ha hondenweer. gelukkig hoef ik niet meer naar buiten vandaag
Hier ook. Zo nat dat hij nog hard omlaag valt ookquote:
ja nee dat is het enige wat mis is met die familie iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Best ziek als je nagaat dat het broer/zus is in die serie.
echt wel goed nat dus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier ook. Zo nat dat hij nog hard omlaag valt ook
Ja, net geen regen dus 38459291 keer smerigerquote:
in heb liever gewoon 20 graden zonquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:52 schreef Gridlok het volgende:
Heb toch liever natte regen dan natte sneeuw hoor.
Merk je toch niks van als je in de trein zit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in heb liever gewoon 20 graden zon
zo af en toe moet ik eens naar buitenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Merk je toch niks van als je in de trein zit.
Nou ik niet hoor, want in NL is dat dan gelijk weer zo benauwd, sjonge jonge.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je preuts ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik doe de gordijnen dicht, de kachel aan en broekje uit. Het weer kan me gestolen worden
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik doe de gordijnen dicht, de kachel aan en broekje uit. Het weer kan me gestolen worden
En natte chicks.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
ik was net trouwens bij de jumbo en daar waren uiteraard de sinterklaasartikelen in de aanbieding..... vent die een boodschappentas vol stond te laden met pepernoten
ik ben voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
BazenMalaria tegengaan, EN negers dwingen om zich te wassen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
BazenMalaria tegengaan, EN negers dwingen om zich te wassen
Heb jij dat nou echt van redelijk dichtbij gezien?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rond 9.30 uur fietste het meisje naast haar vader die op de stoep liep. Op het Cornelis Troostplein werd zij aangereden door de vuilniswagen.
Er was veel paniek en geschreeuw. Ambulancepersoneel reanimeerde het meisje, maar in het ziekenhuis overleed ze aan haar verwondingen. Volgens de politie is het slachtoffer 'jonger dan tien', getuigen denken zes of zeven jaar.
Trauma heli laten invliegen voor dwc zijn trauma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij dat nou echt van redelijk dichtbij gezien?
Die pic die ik eerder poste had ik gemaakt van een afstandje toen ik erlangs liepquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij dat nou echt van redelijk dichtbij gezien?
Liever een jet voor m'n slet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Trauma heli laten invliegen voor dwc zijn trauma.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Liever een jet voor m'n slet.
[ afbeelding ]
Zal ze leuk vinden dat je dat gelijk hier weer neergooitquote:
Ja, dit zijn de mensen die ze het gunt om een beeld bij haar te hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden dat je dat gelijk hier weer neergooit
Dan had ze die hier wel gepost tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de mensen die ze het gunt om een beeld bij haar te hebben.
Gooi die user Bapple eens weg...quote:
Opkankeren.quote:
Hahah ewa mattie maak topic , ikz ei het tochquote:
Wannabe-MODquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor illegale zin.
[..]
huifkar tyde?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zit al helemaal in je rol voor Ricardo, hè?
Vind het toch wel smerig worden, ben geneigd om de moos een berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zit al helemaal in je rol voor Ricardo, hè?
Net toevallig hoor. Net zo toevallig als jij die in ene als het over jou gaat er toevallig isquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jullie kijken hier écht 24/7 of wat?Niets gezien btw.
nee, ik opende het topic toevallig netquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jullie kijken hier écht 24/7 of wat?Niets gezien btw.
Haha wat lul jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net zo toevallig als jij die in ene als het over jou gaat er toevallig is
Ach kom op man, je weet het zelf ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha wat lul jij? Mislukte trollpoging.
Iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de mensen die ze het gunt om een beeld bij haar te hebben.
Nee? Geef dan eens een recent voorbeeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom op man, je weet het zelf ook
Nootjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
IddWas eigenlijk voor jullie bedoeld
Rest van het forum ken ik niet eensquote:
hoeveelste ricardo was dit?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
Er zijn 3 posts weg btw, 2 van Ricardo, 1 van mij waarin ik hem niet eens quote.
Sorryquote:
Nee, want dan moet ik gaan zoeken en daar dus tijd in steken. Ik weet dat het zo isquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee? Geef dan eens een recent voorbeeld?
Maar toch in US voor de extra ego boost hequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
IddWas eigenlijk voor jullie bedoeld
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, want dan moet ik gaan zoeken en daar dus tijd in steken. Ik weet dat het zo isjij ook
voor de reactie van F1970 ofzoiets af te wachtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar toch in US voor de extra ego boost he
Huh? haten? ga je nu gelijk weer op die tour? ik zei alleen dat het jou ook wel eens overkwam en dat mensen zeiden van hey wat toevallig. Niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]_!
Waarom zomaar haten, je zou juist blij moeten zijn dat je e-crush Robo eindelijk eens een foto heeft gepost.
Nee vond het vooral raar om hier ineens zo te komen van EY, FOTO (nooit iemand zien doen)quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar toch in US voor de extra ego boost he
Stiekem ben jij echt de grootste hosselaar van deze SCquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
Mensen die nog geen foto van robo hadden gezien.
deze nog nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
Mensen die nog geen foto van robo hadden gezien.
Kun je niet instellen dat je reacties van bepaalde users niet kan lezen ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de reactie van F1970 ofzoiets af te wachten
Zal nog even een reactie geheel is US stijl daar postenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee vond het vooral raar om hier ineens zo te komen van EY, FOTO (nooit iemand zien doen)Dus dacht vinden ze vanzelf wel
Hij heeft er sws nog 1 te gaan, maar volgens mij heeft die luiwammes nog steeds niks gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stiekem ben jij echt de grootste hosselaar van deze SC
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? haten? ga je nu gelijk weer op die tour? ik zei alleen dat het jou ook wel eens overkwam en dat mensen zeiden van hey wat toevallig. Niks meer niks minder.
Jarenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? haten? ga je nu gelijk weer op die tour? ik zei alleen dat het jou ook wel eens overkwam en dat mensen zeiden van hey wat toevallig. Niks meer niks minder.
Robo had ik al jaren geleden gezienprachtig
Deze moet je uitleggenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft er sws nog 1 te gaan, maar volgens mij heeft die luiwammes nog steeds niks gedaan.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]?
Waarom zou ik hier ineens pas 'toevallig' opduiken als het over mij gaat. Ik ben geen sherlocker vriend
.
als je abo hebt wel geloof ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je niet instellen dat je reacties van bepaalde users niet kan lezen ofzo?
Wauw hihi omgquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal nog even een reactie geheel is US stijl daar posten
Het is gewoon een steek onder water naar Murquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ik de enige was die Chai-posts vaak niet begreep.
ja meer dan 1 jaar volgens mijquote:
Goed verhaal. Ik zou ook zo'n verhaal ophouden als ik "toevallig" een gedelete post zou zien hierquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]???? het kan toch zijn dat je reageerd op iets wat net gebeurd...en je dat ziet omdat je net inhaakt? jij stelt toch dat wij 24/7 kijken en dat zien? wij zeggen, nee we kwamen hier net toevallig kijken toen dat gebeurde.
Net zoals iedereen wel eens heeft. Snap je het nu?
Koektrommel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goed verhaal. Ik zou ook zo'n verhaal ophouden als ik "toevallig" een gedelete post zou zien hier.
Ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon een steek onder water naar Mur
Ja zeker meer dan een jaar idd, daar had ik nog best kort haarquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja meer dan 1 jaar volgens mijdeze kapsel btw
Het is goed manquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu ineens random dingen roepen omdat ik je klemlul.
Heb nog maar 1 van deze sc gedaan hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stiekem ben jij echt de grootste hosselaar van deze SC
pff, dat lijkt me echt zo'n high maintenance chick.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft er sws nog 1 te gaan, maar volgens mij heeft die luiwammes nog steeds niks gedaan.
Waaromquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zeker meer dan een jaar idd, daar had ik nog best kort haar
Steek snap ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon een steek onder water naar Mur
Nouja, iets boven mn schuders met krullen dus nog altijd over mn schouders als ik ze uittrokquote:
Inderdaad, want jij kan dat wel hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Steek snap ik niet.Meer running gag toch
Zie, gewoon lui jij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
pff, dat lijkt me echt zo'n high maintenance chick.
Gedoe enzo
Tegenovergestelde van Vasquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Murdera het volgende:
pff, dat lijkt me echt zo'n high maintenance chick.
Een paard dat te lui is zijn penis uit te schuiven als hij moet pissen, zo'n paard zeker?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou voor jou wel werken als een paard bebe.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een paard dat te lui is zijn penis uit te schuiven als hij moet pissen, zo'n paard zeker?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een paard dat te lui is zijn penis uit te schuiven als hij moet pissen, zo'n paard zeker?
Haha nog nooit gedaan, moet eigenlijk wel, maar dat ding moet er toch echt eerst uitquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
En waar chai de smegma vellen van de lul mag halen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nog nooit gedaan, moet eigenlijk wel, maar dat ding moet er toch echt eerst uit![]()
Gewoon een beetje strelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nog nooit gedaan, moet eigenlijk wel, maar dat ding moet er toch echt eerst uit![]()
Wat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ff wat drugs scoren is zoveel makkelijker dan lief en zorgzaam en shit zijn
Hey Vas, ik heb een potentiële lover voor je gevonden.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Nu ik sinds een aantal maanden op kamers zit heb ik ook ietsje meer input voor dit topic.
- Soep, gebakken aardappels, vlees e.d. rechtstreeks uit de pan vreten want anders maak je alleen maar onnodig meer afwas
- Grote pakken cornflakes van 60 cent bij de Jumbo kopen, werkt naast ontbijt ook prima als goedkoop tussendoortje (natuurlijk ook rechtstreeks uit het pak vreten)
- Pannen werken ook best als dienblad
- In 3 maanden tijd echt 1 keer je bed verschonen, 1 keer stofzuigen, en in totaal misschien 10-15 keer je tanden gepoetst hebben
- 2 wastafels in de badkamer, de ene lekt en de ander stroomt niet door, en steeds zijn alle huisgenoten (inclusief ikzelf natuurlijk) te lui om de woningbouwvereniging te bellen
- Met koeieletters de spelregels van het drankspel kingsen op de muur van de fusie kalken, zodat je ze altijd bij de hand hebt(en nog meer vage tekeningetjes)
- Elke huisactiviteit die je hebt automatisch laten uitmonden in kingsen
- Een slaapritme hebben dat te vercrackt is voor woorden omdat je toch altijd 's middags college hebt en vlak naast de faculteit woont
- Zo rond half 2 's nachts allerlei vrouwelijk gegil horen, met huisgenoten op de gang (waarvan minstens de helft net zo'n vercrackt slaapritme heeft als jij en dus ook nog volop aan het gamen ofzo is) uitgebreid overleggen of er iemand vermoord of verkracht wordt en wat je daaraan moet doen, aan de deuren kloppen die meteen op slot worden gedraaid, afluisteren, en uiteindelijk toch maar teruggaan naar je kamer omdat zo te horen alles toch oké is
- De wekker zetten omdat de wasmachine constant bezet is en je toch wel graag een keer een wasje wil draaien want je hebt bijna niks meer schoon
Douchen met bier heb ik nog niet gedaan. Wel een goed idee, brb.
My manquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey Vas, ik heb een potentiële lover voor je gevonden.
[..]
Denk dat je hetzelfde gedacht had als ik zo'n grap maakte, weeniequote:
Zelfs je paard is autistquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkt averechts, hij is erg verlegen.
Fuck dat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet verkochtweekend crash komt eraan
Lange termijn gaat het toch wel omhoog. Denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fuck dat.Zit er al een tijd in vast, verkoop niet onder de 40$, Dan doe ik gewoon een weekend niets. heb toch betere shit te doen dit weekend dan daytrading
Vannacht toevallig het 1e deel van het topic gelezen voordat ik in slaap vielquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey Vas, ik heb een potentiële lover voor je gevonden.
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Heb net even gevraagd, je moet eigenlijk gewoon tuinslang om de koker en dan met je hand erin.quote:
ja, FTC misschien niet maar LTC sowiesoquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lange termijn gaat het toch wel omhoog. Denk ik
Huh? Kan je dit ff painten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb net even gevraagd, je moet eigenlijk gewoon tuinslang om de koker en dan met je hand erin.![]()
Geen idee, heb dat nog nooit gedaan, krijg een trap dan volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, heb dat nog nooit gedaan, krijg een trap dan volgens mij.
Ik maak wel een keer een foto, want wil ook eerst zien hoe dat dan in zijn werk gaat voor ik daar zelf ga lopen graaien.In de winter ga ik dat sws niet doen, dadelijk vriest dat ding vast.
Hahaha moet je daar gaan ruiken of het stinktquote:Hoe vaak moet je nu de koker en de penis wassen?
Zo min mogelijk. Het is natuurlijk een heel gevoelig gebied en wassen zorgt voor irritatie wat weer voor de productie van meer smegma kan zorgen. Was dus alleen als het nodig is en dat kan sterk wisselen per paard! Mocht je paard heel vaak een vieze koker hebben of als de koker gezwollen is en/of erg vies ruikt bel dan ook je dierenarts. Dit duidt op een ontsteking en dat is erg vervelend op zich maar kan in ernstige situaties
dat assquote:
gaat lastig worden. Allemaal landen die met warme klimaten omgaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Spanje chili en Australië zijn de tegenstanders
troep. Alleen de 1e. Weet ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil 1 van deze van de Bijenkorf aan m'n fwb cadeau doen voor d'r bday, dunno welke nog.
[ afbeelding ]
#michaelkors #swarovski #baasfurrr
lelijke shitquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil 1 van deze van de Bijenkorf aan m'n fwb cadeau doen voor d'r bday, dunno welke nog.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rond 9.30 uur fietste het meisje naast haar vader die op de stoep liep. Op het Cornelis Troostplein werd zij aangereden door de vuilniswagen.
Er was veel paniek en geschreeuw. Ambulancepersoneel reanimeerde het meisje, maar in het ziekenhuis overleed ze aan haar verwondingen. Volgens de politie is het slachtoffer 'jonger dan tien', getuigen denken zes of zeven jaar.
quote:
Waarom fwb eigenlijk? Waarom niet exclusief?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heb bindingsangstquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom fwb eigenlijk? Waarom niet exclusief?
Die teringzooi is zeker nog stervensduur ook?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bindingsangst.
Wordt dat horloge overigens.
Een ring aan je fwb is wel een beetje not done volgens mijquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Shoutout naar de zus van Quintis (Ristie, red.)?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bindingsangst.
Rib uit m'n lijf, maar Eva kwam uit de rib van Adam, dus het cirkeltje is rondquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die teringzooi is zeker nog stervensduur ook?
Hoezo? Het is geen verlovings/trouwringquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ring aan je fwb is wel een beetje not done volgens mij
Dan komt het wel erg vriendje en vriendinnetje over. "Van wie heb je die ring?" "Oh gewoon, van een vriend."quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rib uit m'n lijf, maar Eva kwam uit de rib van Adam, dus het cirkeltje is rond.
[..]
Hoezo? Het is geen verlovings/trouwring.
Huiswerk van een chick maken in ruil voor seks ook, maar dWc overschrijdt graag grenzen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een ring aan je fwb is wel een beetje not done volgens mij
Alles behalve poep aan je piemel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Huiswerk van een chick maken in ruil voor seks ook, maar dWc overschrijdt graag grenzen.
YOLOquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alles behalve poep aan je piemel.
bro pls. Tranen in mijn ogen. Koop eennecht horloge voor haar. Doe het gelijk goed..quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb bindingsangst.
Koop je een Sub en/of Speedmaster voor me als we fwbs worden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
bro pls. Tranen in mijn ogen. Koop eennecht horloge voor haar. Doe het gelijk goed..
Cadeau-advies van Murdera aannemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
bro pls. Tranen in mijn ogen. Koop eennecht horloge voor haar. Doe het gelijk goed..
als je anaal ontvangt en mijn btcs goed lopen, dealquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Koop je een Sub en/of Speedmaster voor me als we fwbs worden?
Naja als ze dat allebei leuk vinden is dat toch een mooie win-win situatie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Huiswerk van een chick maken in ruil voor seks ook, maar dWc overschrijdt graag grenzen.
we hebben het over horloges hequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cadeau-advies van Murdera aannemen. Dat is als sekstips van Modus, of afvaltips van Chloro.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hebben het over horloges he
Dat is als advies van chai over paardenpenis, of advies van choco over eten, of yuri over kapsels
hoeft ook niet duur te zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Spaar eerst voor een Audemars voor mezelf, dan pas kijk ik verder
.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Salatrel het volgende:
Of veer inschakelen als hulplijn bij weekend miljonairs
Eerst nog een Breitling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Niet rolex kopen
Wat ben jij voor skeere tata?
Ja, is goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
Zal even zoeken welke ik ookalweer voor mn moeder had gekocht als je wil?
.
I'm in love.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Niet rolex kopen
Wat ben jij voor skeere tata?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
Verder wel terecht btw, moet ook een kadootje gaan zoeken voor een chickgeen idee wat ik moet doen
Waarom moet je gelijk zo denken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ebah en mijn moedertraumas for life
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is geen ass, dat is een verlengde rug.
heeft nu alleen een masker opquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?
jij loopt echt jaren achter he?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Schone lakens, kan vas wel gebruiken.
Ik ken jequote:
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een ui met een clown erin?
Oh je bent een van de weinige fokkers die ik van username kenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij loopt echt jaren achter he?
[..]
Ik ken je
[..]
nee
dWc
Citizen EG3135-55A
Niet zo mooi trouwens, maar ze wilde persé een rechthoekige, en dan is het al een stuk moeilijker om wat degelijks te vinden.
wow. Maak ik zoveel indruk? Kan nooit goed zij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh je bent een van de weinige fokkers die ik van username ken
Ik bedoelde het positief.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow. Maak ik zoveel indruk? Kan nooit goed zij.
Maar je lakens verschonen doe je dus ook maar 1 keer in de 3 maanden?quote:
ahh zeg dat dan gelijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet verkeerd man. Maar deze past beter bij d'r armband ook.
Nee 2 maanden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar je lakens verschonen doe je dus ook maar 1 keer in de 3 maanden?
Ik laat ook boeren en drink bier als een vent.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Smeerkees. En ook al niet op hakken kunnen lopen.
Laat je ook scheetjes onder de lakens?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik laat ook boeren en drink bier als een vent.
quote:
Wajow heb een stiffaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel juistquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist niet dat je boeren laten bij een vrouw waardeerde?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatverdamme. Had dat niet wat subtieler gekund?
nope, het had wel smeriger gekund, wil je dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatverdamme. Had dat niet wat subtieler gekund?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel juist! Dat maakt ze down 2 earth (
) en zo'n gevoel dat ze op d'r gemak is bij je enz.
Bier (met me) zuipen is ook een pluspunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |