Trauma heli laten invliegen voor dwc zijn trauma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij dat nou echt van redelijk dichtbij gezien?
Die pic die ik eerder poste had ik gemaakt van een afstandje toen ik erlangs liepquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij dat nou echt van redelijk dichtbij gezien?
Liever een jet voor m'n slet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Trauma heli laten invliegen voor dwc zijn trauma.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Liever een jet voor m'n slet.
[ afbeelding ]
Zal ze leuk vinden dat je dat gelijk hier weer neergooitquote:
Ja, dit zijn de mensen die ze het gunt om een beeld bij haar te hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden dat je dat gelijk hier weer neergooit
Dan had ze die hier wel gepost tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de mensen die ze het gunt om een beeld bij haar te hebben.
Gooi die user Bapple eens weg...quote:
Opkankeren.quote:
Hahah ewa mattie maak topic , ikz ei het tochquote:
Wannabe-MODquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor illegale zin.
[..]
huifkar tyde?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zit al helemaal in je rol voor Ricardo, hè?
Vind het toch wel smerig worden, ben geneigd om de moos een berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zit al helemaal in je rol voor Ricardo, hè?
Net toevallig hoor. Net zo toevallig als jij die in ene als het over jou gaat er toevallig isquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jullie kijken hier écht 24/7 of wat?Niets gezien btw.
nee, ik opende het topic toevallig netquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jullie kijken hier écht 24/7 of wat?Niets gezien btw.
Haha wat lul jijquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net zo toevallig als jij die in ene als het over jou gaat er toevallig is
Ach kom op man, je weet het zelf ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha wat lul jij? Mislukte trollpoging.
Iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de mensen die ze het gunt om een beeld bij haar te hebben.
Nee? Geef dan eens een recent voorbeeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom op man, je weet het zelf ook
Nootjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
IddWas eigenlijk voor jullie bedoeld
Rest van het forum ken ik niet eensquote:
hoeveelste ricardo was dit?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Chai het volgende:
Er zijn 3 posts weg btw, 2 van Ricardo, 1 van mij waarin ik hem niet eens quote.
Sorryquote:
Nee, want dan moet ik gaan zoeken en daar dus tijd in steken. Ik weet dat het zo isquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee? Geef dan eens een recent voorbeeld?
Maar toch in US voor de extra ego boost hequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
IddWas eigenlijk voor jullie bedoeld
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, want dan moet ik gaan zoeken en daar dus tijd in steken. Ik weet dat het zo isjij ook
voor de reactie van F1970 ofzoiets af te wachtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar toch in US voor de extra ego boost he
Huh? haten? ga je nu gelijk weer op die tour? ik zei alleen dat het jou ook wel eens overkwam en dat mensen zeiden van hey wat toevallig. Niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]_!
Waarom zomaar haten, je zou juist blij moeten zijn dat je e-crush Robo eindelijk eens een foto heeft gepost.
Nee vond het vooral raar om hier ineens zo te komen van EY, FOTO (nooit iemand zien doen)quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar toch in US voor de extra ego boost he
Stiekem ben jij echt de grootste hosselaar van deze SCquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
Mensen die nog geen foto van robo hadden gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |