Ik zoek nu wat juist niet bij m'n arbeidsverleden (horeca) past. Nu vacatures gevonden die bij m'n studie aansluiten maar is eigenlijk net teveel uren om naast m'n studie te doen. Maar ik vind dat hele UWV tot nu toe een amateuristische bendequote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet toch ook bij het UWV zelf aangeven wat voor soort werk je zoekt, welke richting etc. Als je dan nooit in die richting solliciteert. En na een paar maanden uitkering volgt normaal gesproken altijd een gesprek over hoe je dingen zou kunnen verbeteren (soll. tips enzo).
De doelgroep die zij bedienen zijn dan ook niet echt professionelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik vind dat hele UWV tot nu toe een amateuristische bende
Wow shit jij bent zeker familie van Steve Irwinquote:
eerder steve urkelquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow shit jij bent zeker familie van Steve Irwin
Ik denk dat door de hele crisis er echt niet alleen maar profiteurs in de WW zitten nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De doelgroep die zij bedienen zijn dan ook niet echt professionelen.
nee, trainen, maar ik heb nog een half uurtjequote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een buurtvergadering ofzo, of een kerstboom zetten.
Op je hometrainer zeker.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, trainen, maar ik heb nog een half uurtje
zekersquote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef cokeinjeairforce het volgende:
wie kent deze classic nog dan
lloyd banksssss
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef cokeinjeairforce het volgende:
wie kent deze classic nog dan
lloyd banksssss
Laat ze elkaar eerst eens doodschieten, dan geloof ik die beef.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
50 is de baas maar the game is harder
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef cokeinjeairforce het volgende:
[..]
50 is de baas maar the game is harder
beef is al wel over nu hoor maar de winnaar is duidelijk the game!!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat ze elkaar eerst eens doodschieten, dan geloof ik die beef.
jaa tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |