deze nog nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
Mensen die nog geen foto van robo hadden gezien.
Kun je niet instellen dat je reacties van bepaalde users niet kan lezen ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de reactie van F1970 ofzoiets af te wachten
Zal nog even een reactie geheel is US stijl daar postenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee vond het vooral raar om hier ineens zo te komen van EY, FOTO (nooit iemand zien doen)Dus dacht vinden ze vanzelf wel
Hij heeft er sws nog 1 te gaan, maar volgens mij heeft die luiwammes nog steeds niks gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stiekem ben jij echt de grootste hosselaar van deze SC
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? haten? ga je nu gelijk weer op die tour? ik zei alleen dat het jou ook wel eens overkwam en dat mensen zeiden van hey wat toevallig. Niks meer niks minder.
Jarenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? haten? ga je nu gelijk weer op die tour? ik zei alleen dat het jou ook wel eens overkwam en dat mensen zeiden van hey wat toevallig. Niks meer niks minder.
Robo had ik al jaren geleden gezienprachtig
Deze moet je uitleggenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft er sws nog 1 te gaan, maar volgens mij heeft die luiwammes nog steeds niks gedaan.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]?
Waarom zou ik hier ineens pas 'toevallig' opduiken als het over mij gaat. Ik ben geen sherlocker vriend
.
als je abo hebt wel geloof ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je niet instellen dat je reacties van bepaalde users niet kan lezen ofzo?
Wauw hihi omgquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal nog even een reactie geheel is US stijl daar posten
Het is gewoon een steek onder water naar Murquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ik de enige was die Chai-posts vaak niet begreep.
ja meer dan 1 jaar volgens mijquote:
Goed verhaal. Ik zou ook zo'n verhaal ophouden als ik "toevallig" een gedelete post zou zien hierquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]???? het kan toch zijn dat je reageerd op iets wat net gebeurd...en je dat ziet omdat je net inhaakt? jij stelt toch dat wij 24/7 kijken en dat zien? wij zeggen, nee we kwamen hier net toevallig kijken toen dat gebeurde.
Net zoals iedereen wel eens heeft. Snap je het nu?
Koektrommel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goed verhaal. Ik zou ook zo'n verhaal ophouden als ik "toevallig" een gedelete post zou zien hier.
Ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon een steek onder water naar Mur
Ja zeker meer dan een jaar idd, daar had ik nog best kort haarquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja meer dan 1 jaar volgens mijdeze kapsel btw
Het is goed manquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu ineens random dingen roepen omdat ik je klemlul.
Heb nog maar 1 van deze sc gedaan hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stiekem ben jij echt de grootste hosselaar van deze SC
pff, dat lijkt me echt zo'n high maintenance chick.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft er sws nog 1 te gaan, maar volgens mij heeft die luiwammes nog steeds niks gedaan.
Waaromquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zeker meer dan een jaar idd, daar had ik nog best kort haar
Steek snap ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is gewoon een steek onder water naar Mur
Nouja, iets boven mn schuders met krullen dus nog altijd over mn schouders als ik ze uittrokquote:
Inderdaad, want jij kan dat wel hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Steek snap ik niet.Meer running gag toch
Zie, gewoon lui jij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
pff, dat lijkt me echt zo'n high maintenance chick.
Gedoe enzo
Tegenovergestelde van Vasquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Murdera het volgende:
pff, dat lijkt me echt zo'n high maintenance chick.
Een paard dat te lui is zijn penis uit te schuiven als hij moet pissen, zo'n paard zeker?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou voor jou wel werken als een paard bebe.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een paard dat te lui is zijn penis uit te schuiven als hij moet pissen, zo'n paard zeker?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een paard dat te lui is zijn penis uit te schuiven als hij moet pissen, zo'n paard zeker?
Haha nog nooit gedaan, moet eigenlijk wel, maar dat ding moet er toch echt eerst uitquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
En waar chai de smegma vellen van de lul mag halen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nog nooit gedaan, moet eigenlijk wel, maar dat ding moet er toch echt eerst uit![]()
Gewoon een beetje strelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nog nooit gedaan, moet eigenlijk wel, maar dat ding moet er toch echt eerst uit![]()
Wat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ff wat drugs scoren is zoveel makkelijker dan lief en zorgzaam en shit zijn
Hey Vas, ik heb een potentiële lover voor je gevonden.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Nu ik sinds een aantal maanden op kamers zit heb ik ook ietsje meer input voor dit topic.
- Soep, gebakken aardappels, vlees e.d. rechtstreeks uit de pan vreten want anders maak je alleen maar onnodig meer afwas
- Grote pakken cornflakes van 60 cent bij de Jumbo kopen, werkt naast ontbijt ook prima als goedkoop tussendoortje (natuurlijk ook rechtstreeks uit het pak vreten)
- Pannen werken ook best als dienblad
- In 3 maanden tijd echt 1 keer je bed verschonen, 1 keer stofzuigen, en in totaal misschien 10-15 keer je tanden gepoetst hebben
- 2 wastafels in de badkamer, de ene lekt en de ander stroomt niet door, en steeds zijn alle huisgenoten (inclusief ikzelf natuurlijk) te lui om de woningbouwvereniging te bellen
- Met koeieletters de spelregels van het drankspel kingsen op de muur van de fusie kalken, zodat je ze altijd bij de hand hebt(en nog meer vage tekeningetjes)
- Elke huisactiviteit die je hebt automatisch laten uitmonden in kingsen
- Een slaapritme hebben dat te vercrackt is voor woorden omdat je toch altijd 's middags college hebt en vlak naast de faculteit woont
- Zo rond half 2 's nachts allerlei vrouwelijk gegil horen, met huisgenoten op de gang (waarvan minstens de helft net zo'n vercrackt slaapritme heeft als jij en dus ook nog volop aan het gamen ofzo is) uitgebreid overleggen of er iemand vermoord of verkracht wordt en wat je daaraan moet doen, aan de deuren kloppen die meteen op slot worden gedraaid, afluisteren, en uiteindelijk toch maar teruggaan naar je kamer omdat zo te horen alles toch oké is
- De wekker zetten omdat de wasmachine constant bezet is en je toch wel graag een keer een wasje wil draaien want je hebt bijna niks meer schoon
Douchen met bier heb ik nog niet gedaan. Wel een goed idee, brb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |