Deze man kent wel z'n klassiekersquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef remi1986 het volgende:
Ondertussen bij Chai op de boerderij
Oh dat kan wel. Ik vind het serieus wel leuk om eten en bier te halen enzo als er iets op tv is wat me niet interesseert.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of uit verveling of uit spanning vreet ik nogal vaak van die borrelnootjes, gevulde eieren en drink ik veel bier. Dus als jij een gezond paar benen hebt kunnen we én een mening geven over vrouwenbillen én we zijn voorzien.
jaja zo maken ze ze niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze man kent wel z'n klassiekers.
wow murrie is niet te merkenquote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rebecca Black?Na Friday nu ook Saturday?
Amerikaanse kutpop?
Met d'r rare smoel?
Srs?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiiiit negerquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef remi1986 het volgende:
Ondertussen bij Chai op de boerderij
ok omwquote:
quote:
is het niet een beetje laat voor ontbijt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
In dubio of ik wel of geen gebakken ei met kaas en cervelaatworst ga maken....
Muntje opgooien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Gebakken ei alleen als ontbijt etenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het niet een beetje laat voor ontbijt?
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.quote:
of lunch jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gebakken ei alleen als ontbijt eten
ik zie het zo .. als je het nou maakt, heb je altijd de optie om het niet op te eten. Nu heb je niksquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Dat gaf je natuurlijk al uit handen toen je besloot jouw dubio in een SC te plaatsen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige optiesquote:
Nee hoor. Ik bepaal alsnog zelfquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat gaf je natuurlijk al uit handen toen je besloot jouw dubio in een SC te plaatsen.
Ok dan heheehquote:
in dat geval: doe hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige opties
Gewoon op kanen die zooi.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige opties
Ligt aan zijn werk, mij kun je bijvoorbeeld wel een plezier doen met een exclusieve stropdas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef VeerEli het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideetjes om te geven aan een man? Ter gelegenheid van 6 jarige relatie
Weet nog niet of ik wel wat ga geven, maar zit er aan te denken maar kan geen flikker bedenken.
Inb4 blowjob, bier, open sterretje enz enz
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef VeerEli het volgende:
Inb4 blowjob, bier, open sterretje enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |