Deze man kent wel z'n klassiekersquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef remi1986 het volgende:
Ondertussen bij Chai op de boerderij
Oh dat kan wel. Ik vind het serieus wel leuk om eten en bier te halen enzo als er iets op tv is wat me niet interesseert.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of uit verveling of uit spanning vreet ik nogal vaak van die borrelnootjes, gevulde eieren en drink ik veel bier. Dus als jij een gezond paar benen hebt kunnen we én een mening geven over vrouwenbillen én we zijn voorzien.
jaja zo maken ze ze niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze man kent wel z'n klassiekers.
wow murrie is niet te merkenquote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rebecca Black?Na Friday nu ook Saturday?
Amerikaanse kutpop?
Met d'r rare smoel?
Srs?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiiiit negerquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef remi1986 het volgende:
Ondertussen bij Chai op de boerderij
ok omwquote:
quote:
is het niet een beetje laat voor ontbijt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
In dubio of ik wel of geen gebakken ei met kaas en cervelaatworst ga maken....
Muntje opgooien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Gebakken ei alleen als ontbijt etenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het niet een beetje laat voor ontbijt?
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.quote:
of lunch jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gebakken ei alleen als ontbijt eten
ik zie het zo .. als je het nou maakt, heb je altijd de optie om het niet op te eten. Nu heb je niksquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef VeerEli het volgende:
Dat gaf je natuurlijk al uit handen toen je besloot jouw dubio in een SC te plaatsen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh.. Ik beslis liever zelf dan het uit handen te geven.
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige optiesquote:
Nee hoor. Ik bepaal alsnog zelfquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat gaf je natuurlijk al uit handen toen je besloot jouw dubio in een SC te plaatsen.
Ok dan heheehquote:
in dat geval: doe hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige opties
Gewoon op kanen die zooi.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik honger heb, dan kaan ik alles wat ik lekker vind gewoon weg. En bij gebrek aan beter in huis is dit ook 1 van de weinige opties
Ligt aan zijn werk, mij kun je bijvoorbeeld wel een plezier doen met een exclusieve stropdas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef VeerEli het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideetjes om te geven aan een man? Ter gelegenheid van 6 jarige relatie
Weet nog niet of ik wel wat ga geven, maar zit er aan te denken maar kan geen flikker bedenken.
Inb4 blowjob, bier, open sterretje enz enz
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef VeerEli het volgende:
Inb4 blowjob, bier, open sterretje enz enz
Mja dat begrijp ik, maar ik kan voor hem persoonlijk dus geen reet bedenken. Nou ben ik daar sowieso al een kneus in, vind het altijd lastig. Maar wil zo graag iets geven, gewoon, als gebaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan zijn werk, mij kun je bijvoorbeeld wel een plezier doen met een exclusieve stropdas.
Als hij van whiskys of cognacs houdt dan kun je bijv een exclusieve geven. Daarna moet je het natuurlijk zelf vorm (of hij, kan ook) geven. Maar cadeaus verschillen van persoon tot persoon.
What the fuck denk jij dat het budget is gek. Meneer heeft net vorige week Timberlands voor z'n verjaardag gekregen van me, en we vieren ook al kerst straks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Horloge, Xbox One/PS4 (hij zal je trouwen), games, nieuwe fles van z'n geurtje, sneakers, lapdance incl. kk geil setje
pak jezelf inquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck denk jij dat het budget is gek. Meneer heeft net vorige week Timberlands voor z'n verjaardag gekregen van me, en we vieren ook al kerst straks.![]()
Daarom is 20 dec ook zo'n kut datum![]()
PS4 mag hij lekker zelf gaan kopenDenk even aan een iets bescheidener cadeau, dWc. Je kan het.
Vertel mij wat, zij is de 10e jarigquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck denk jij dat het budget is gek. Meneer heeft net vorige week Timberlands voor z'n verjaardag gekregen van me, en we vieren ook al kerst straks.![]()
Daarom is 20 dec ook zo'n kut datum![]()
PS4 mag hij lekker zelf gaan kopenDenk even aan een iets bescheidener cadeau, dWc. Je kan het.
Ja, budget als in, geen PS4 van 400 euroquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:08 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb geen idee Veer, nog nooit een relatie zo lang volgehoudenZou als je een budget hebt gewoon iets heel persoonlijks doen.
Een CDquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zij is de 10e jarig. Een CD dan?
![]()
Of een CR7 boxershorthttp://tinyurl.com/ocy5x28 (even tinyurl want hele link lukt niet)
[ afbeelding ]
¤30, klaar, geen dank.
Die wil ik serieusquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zij is de 10e jarig. Een CD dan?
![]()
Of een CR7 boxershorthttp://tinyurl.com/ocy5x28 (even tinyurl want hele link lukt niet)
[ afbeelding ]
¤30, klaar, geen dank.
Is het nou een kerel of wilt 'ie een symbolisch liefdesdingquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef VeerEli het volgende:
hahahahaha een boxershort![]()
![]()
Hier lieverd, omdat we 6 jaar samen zijn en ik wil laten weten hoeveel ik nog steeds van je hou: alsjeblieft, een BOXERSHORT![]()
![]()
Snap jequote:
Wat is daar zo bijzonder aan danquote:
Vind het ook geen raar cadeau.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het nou een kerel of wilt 'ie een symbolisch liefdesding.
[..]
Snap je! Ik zou 'm ook wel rocken, sterker nog, ik ga 'm vragen voor kerst
.
Dan verzin je wat anders origineels, het hoeft niet altijd veel geld te kosten om leuk te zijn. Jij kent hem het beste dus ja, meer kan ik er ook niet van maken, jij weet vast wel waar je 'm een plezier mee doet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik, maar ik kan voor hem persoonlijk dus geen reet bedenken. Nou ben ik daar sowieso al een kneus in, vind het altijd lastig. Maar wil zo graag iets geven, gewoon, als gebaar.
Hahahahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het nou een kerel of wilt 'ie een symbolisch liefdesding.
CR7 doh. Ik kreeg toch nog een cadeau van jou?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan dan
Ja, met zijn piemel in mijn mond, maar dat vind ik iets te cliché.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verzin je wat anders origineels, het hoeft niet altijd veel geld te kosten om leuk te zijn. Jij kent hem het beste dus ja, meer kan ik er ook niet van maken, jij weet vast wel waar je 'm een plezier mee doet.
Ja maar dan wel iets wat ik ken niet een of andere wazige boxershort waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CR7 doh. Ik kreeg toch nog een cadeau van jou?
Laat je lippen opspuiten voor extra plaisierquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, met zijn piemel in mijn mond, maar dat vind ik iets te cliché.
Het gaat toch om mij?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar dan wel iets wat ik ken niet een of andere wazige boxershort waar ik nog nooit van gehoord heb.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Laat je lippen opspuiten voor extra plaisier
Christiano Ronaldoquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat toch om mij?
Ken je CR7 niet?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE. Als het nou aan een fatsoenlijke man gekoppeld was had ik je hem met plezier gegeven. Maar nu NEE.
Jij vindt het te cliché. Nu zeg ik niet dat je hem per se een pijpbeurt moet geven om het leuk te maken maar denk niet vanuit jezelf en (probeer) je te verplaatsen in hem. Als hij het leuk vindt en jij cliché, dan is het maar zo, makkelijk en dan voor de persoon leuk komt altijd beter over dan gekunsteld moeilijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, met zijn piemel in mijn mond, maar dat vind ik iets te cliché.
Mijn boxers passen prima.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Robophatt het volgende:
Wil je hier geen boxershort van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |