beter een kut gif dan gif in je ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
beter een kut gif dan gif in je ....En dan heb je kramp in je rechterhand of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, wat een fijne, smalle, gladde vrouwenhandjes heb jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je man.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde liefdesnectarquote:
Gvd Frank, thanks hèquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een fijne, smalle, gladde vrouwenhandjes heb jij.
nee flauwe humorquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan heb je kramp in je rechterhand of zo?
Is momenteel geen liefdesnectar.. Hoewel.. Rood is het wel, dus eigenlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hueheueheuheh iewlquote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Oh, het was niet zo zeer lullig bedoeld hoor (al komt het misschien geschreven wel zo over) maar het viel me op, misschien komt het ook door het contrast met de klauwen van Chocolate~ erboven.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is momenteel geen liefdesnectar.. Hoewel.. Rood is het wel, dus eigenlijk...Jezus te paard wat een smeerlap ben je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haha, vergeleken met zijn kolenschoppen heb ik wel verzorgde wijvenhanden jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, het was niet zo zeer lullig bedoeld hoor (al komt het misschien geschreven wel zo over) maar het viel me op, misschien komt het ook door het contrast met de klauwen van Chocolate~ erboven..
hou je niet van varen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus te paard wat een smeerlap ben je ook![]()
.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is momenteel geen liefdesnectar.. Hoewel.. Rood is het wel, dus eigenlijk...Haha gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus te paard wat een smeerlap ben je ook![]()
.
Haha.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ook wel balen, gisteren met sinterklaas een vibo gekregen en m'n vriend een cockring![]()
Konden we het niet eens gebruiken
De Rode Zee bevaren moet je doen, geen beschrijvende literatuur over lezenquote:
Het dichtste dat ik ooit bij een cockring kwam was zo'n Durex Play unitquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ook wel balen, gisteren met sinterklaas een vibo gekregen en m'n vriend een cockring![]()
Prop hem dan in Satans gaatje (quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha
Hehehequote:Op zaterdag 7 december 2013 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het dichtste dat ik ooit bij een cockring kwam was zo'n Durex Play unit.
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:
Helemaal niet. Vind het gewoon leuk om te manipuleren en bij haar is dat gewoon heel gauw effectief.quote:
Jouw manier van manipuleren is lachwekkend. Foto, alstjeblieft? Ahh toe nou. Kom op. Je hebt toch niks beters te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vind het gewoon leuk om te manipuleren en bij haar is dat gewoon heel gauw effectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |