Ja bedoel ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stijl haar vind ik vaak ook best wel saai. Slag is gewoon het beste.
Oh hehe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bedoel ikDat je onderin van die mooie grote slagen hebt. Zo mooi he
Ik vind haar nogal snel stijlquote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn out of bed hairLijk ik op m'n UI
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn out of bed hairLijk ik op m'n UI
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ga je doen?Had je je Dani make-up niet gedaan?SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Pepernoten in KL?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
vond je het discriminerend?quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef krioro het volgende:
Ah, eindelijk die stomme zwarte piet header weg.
In augustus begint hetzelfde riedeltje weerquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef krioro het volgende:
Ah, eindelijk die stomme zwarte piet header weg.
[..]
Wat ga je doen?Leuk srsSPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
Wat ga je doen?SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je manquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd Sint Nicholaas is goed voor me geweest dit jaar.
[ afbeelding ]
En hoe zijn je benen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mannen met behaarde armen.
[ afbeelding ]
dat guess collection klokje had ik al. Talkin bout dat there Swarovski om m'n vinger.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je man.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |