Geen idee gewoon zo'n random transformatie.quote:
Afgevallen en vanuit gunstigere hoeken foto's gaan nemen (lijkt die neus niet meer zo plomp als eerstquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch helemaal niet manIs z'n fairy godmother langsgekomen ofzo. Heeft sowieso voor de klok 12 uur sloeg z'n prinsesje geneukt een andere mogelijkheid kan ik niet bedenken.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook lekker
Is jouw naam gewoon daarop gebaseerd
Misschien nosejob, mag best als je verder zo hard gewerkt hebt. Zal ook gewoon z'n zelfvertrouwen zijn, mag ook wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgevallen en vanuit gunstigere hoeken foto's gaan nemen (lijkt die neus niet meer zo plomp als eerst).
Wauw dat me dat nooit eerder is opgevallen.quote:
nee dat stel ik mij me niet voor als je het niet erg vindt. Maar ik snap je punt. Maar ja wat doe je eraan? Dan moet je maar wel met zon iemand gaan, want stel je voor over 5 of 10 jaar ziet hij/zij er totaal anders uit?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen idee gewoon zo'n random transformatie.
Stel je voor je zit bij hem op school en je hebt hem ooit afgewezen. Shit als hij op dit tempo doorgaat ziet hij er op z'n 50e uit als een of andere halfgrijze god en zingt hij 'fly me to the moon' voor je met een lichtdoorrookte stem.
I don't even...
Nee joh altijd voor de 10+ van nu gaan kunt het altijd uitmaken als ze er een potje van maken tochquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat stel ik mij me niet voor als je het niet erg vindt. Maar ik snap je punt. Maar ja wat doe je eraan? Dan moet je maar wel met zon iemand gaan, want stel je voor over 5 of 10 jaar ziet hij/zij er totaal anders uit?
precies.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee joh altijd voor de 10+ van nu gaan kunt het altijd uitmaken als ze er een potje van maken toch![]()
[ afbeelding ]
dat klinkt niet erg vol vertrouwenquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Robophatt het volgende:
Mijn haar wordt zo mooi woensdag. Hoop ik
Kan bij mij altijd twee kanten op, of ik kom echt thuis vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat klinkt niet erg vol vertrouwen
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Robophatt het volgende:
Mijn haar wordt zo mooi woensdag. Hoop ik
SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pic van je haarquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan bij mij altijd twee kanten op, of ik kom echt thuis van![]()
![]()
of
![]()
![]()
![]()
Heb nogal lastig haar
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ga je doen?Ik vind dat mooooiSPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die krullen echt of heb je die gemaakt?
Nou wil ze bruin/rood ombre maar met een superklein verschil maar omdat ik krullen heb en het anders echt lelijk wordt. Maar heb ze nu al heel lang rood en ben dat moe.
Zoiets zeg maar, maar dan nog een iets kleiner verschil."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Zoekt en gij zult vindenquote:
Echt hequote:
Gemaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind dat mooooiZijn die krullen echt of heb je die gemaakt?
Nou wil ze bruin/rood ombre maar met een superklein verschil maar omdat ik krullen heb en het anders echt lelijk wordt. Maar heb ze nu al heel lang rood en ben dat moe.
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar, maar dan nog een iets kleiner verschil.
Nicequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Gemaakt.
Maar klinkt wel mooi hoor, denk dat dat wel lukt.
Ja zakt ineens helemaal uit gewoon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk dat je haar er echt precies zo uit komt te zien als op die foto.
Ohquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zakt ineens helemaal uit gewoon.
Gaat om de kleur niet om het model
Kksarcast.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk dat je haar er echt precies zo uit komt te zien als op die foto.
Stijl haar vind ik vaak ook best wel saai. Slag is gewoon het beste.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nicedaarom ben ik altijd zo jaloers op mensen met stijl haar. Vriendin van me ook, die heeft van dat belachelijk lange The Hills haar.
Ja zei mijn kapster (goede vriendin) ook en zij zal het wel weten
Ja bedoel ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stijl haar vind ik vaak ook best wel saai. Slag is gewoon het beste.
Oh hehe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bedoel ikDat je onderin van die mooie grote slagen hebt. Zo mooi he
Ik vind haar nogal snel stijlquote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn out of bed hairLijk ik op m'n UI
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:45 schreef Robophatt het volgende:
Mijn out of bed hairLijk ik op m'n UI
[..]
Wat ga je doen?Had je je Dani make-up niet gedaan?SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Pepernoten in KL?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
vond je het discriminerend?quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef krioro het volgende:
Ah, eindelijk die stomme zwarte piet header weg.
In augustus begint hetzelfde riedeltje weerquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef krioro het volgende:
Ah, eindelijk die stomme zwarte piet header weg.
[..]
Wat ga je doen?Leuk srsSPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
Wat ga je doen?SPOILER: Mijn haar laatst O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je manquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd Sint Nicholaas is goed voor me geweest dit jaar.
[ afbeelding ]
En hoe zijn je benen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mannen met behaarde armen.
[ afbeelding ]
dat guess collection klokje had ik al. Talkin bout dat there Swarovski om m'n vinger.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
STYLE G46001G2? Van je sma? Wel een vieze behaarde klauw heb je man.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |