Nee heb ik niet. En ook niet op mn schoudersquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
lol zo vrouwelijk![]()
Je hebt zeker ook geen rughaar.
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef VeerEli het volgende:
dWc still around? Weet jij wat alla kondre is?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.
Alle landen?
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variėrend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.quote:
Ik ga op mijn vuilnisbelt liggen wegrotten. Beetje film kijken en de rotzooi nog groter maken.quote:
Klinkt als een zware avondquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variėrend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.
Ja ik ga denk ik ook maar een film kijken. Laatst de helft van My Best Friend's Wedding gekekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga op mijn vuilnisbelt liggen wegrotten. Beetje film kijken en de rotzooi nog groter maken.
Haha ja ik had ook ib4 moeten zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, jij duikt ook daadwerkelijk op als je naam wordt genoemd!
Had je nu maar een...quote:
Och, werk... treinen rijden zelden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variėrend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.
Oh. Maar het wordt op een feest als thema gegeven, inclusief dress code..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.
Alle landen?
quote:
Internationaal thema oid? Doe 's foto?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Maar het wordt op een feest als thema gegeven, inclusief dress code..
Nalevering? Ik weet nergens van. Pollo trouwens. Kijk maar uit dat Djeez dit niet leest. Komt zo op de FPquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Internationaal thema oid? Doe 's foto?
Dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Robophatt het volgende:
Hoe de fuck komen die tags op tinypic
Is geen foto van, anders had ik de stijl wel een beetje kunnen inschattenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Internationaal thema oid? Doe 's foto?
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nalevering? Ik weet nergens van. Pollo trouwens. Kijk maar uit dat Djeez dit niet leest. Komt zo op de FP
[..]
Dat doe ik ook wel eenslaatst nog bij een van dur
Tags: van mij, called it, jammer jongens doei.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullen
Haha mooi. Gebeurt altijd met tinypic foto'squote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullen
Ja ik zag het wel eens bij een foto van Braddiequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha mooi. Gebeurt altijd met tinypic foto's
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tags: van mij, called it, jammer jongens doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |