Nee heb ik niet. En ook niet op mn schoudersquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
lol zo vrouwelijk![]()
Je hebt zeker ook geen rughaar.
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef VeerEli het volgende:
dWc still around? Weet jij wat alla kondre is?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.
Alle landen?
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variërend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.quote:
Ik ga op mijn vuilnisbelt liggen wegrotten. Beetje film kijken en de rotzooi nog groter maken.quote:
Klinkt als een zware avondquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variërend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.
Ja ik ga denk ik ook maar een film kijken. Laatst de helft van My Best Friend's Wedding gekekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga op mijn vuilnisbelt liggen wegrotten. Beetje film kijken en de rotzooi nog groter maken.
Haha ja ik had ook ib4 moeten zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, jij duikt ook daadwerkelijk op als je naam wordt genoemd!
Had je nu maar een...quote:
Och, werk... treinen rijden zelden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben aan het werk. Althans ik eet met variërend uitzicht een krentenbol met kaas en drink cappuccino.
Oh. Maar het wordt op een feest als thema gegeven, inclusief dress code..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 2NutZ met 'haha zie je wel hij duikt op als z'n naam wordt genoemd'.
Alle landen?
quote:
Internationaal thema oid? Doe 's foto?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Maar het wordt op een feest als thema gegeven, inclusief dress code..
Nalevering? Ik weet nergens van. Pollo trouwens. Kijk maar uit dat Djeez dit niet leest. Komt zo op de FPquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Internationaal thema oid? Doe 's foto?
Dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Robophatt het volgende:
Hoe de fuck komen die tags op tinypic
Is geen foto van, anders had ik de stijl wel een beetje kunnen inschattenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Internationaal thema oid? Doe 's foto?
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nalevering? Ik weet nergens van. Pollo trouwens. Kijk maar uit dat Djeez dit niet leest. Komt zo op de FP
[..]
Dat doe ik ook wel eenslaatst nog bij een van dur
Tags: van mij, called it, jammer jongens doei.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullen
Haha mooi. Gebeurt altijd met tinypic foto'squote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja iemand heeft bij mij ook tags in lopen vullen
Ja ik zag het wel eens bij een foto van Braddiequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha mooi. Gebeurt altijd met tinypic foto's
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tags: van mij, called it, jammer jongens doei.
Voetbalquote:
Hij heeft anders wel gelijk hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk hoor
quote:
Hoewel gunstiger voor Ajax dat Vitesse verliest hoop ik ergens dat PSV weer verliest, kan altijd erg genieten van drama in Eindhoven.quote:
quote:
Gelijkspelletje anders, dan op doelsaldo bovenaan geloof ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel gunstiger voor Ajax dat Vitesse verliest hoop ik ergens dat PSV weer verliest, kan altijd erg genieten van drama in Eindhoven.
Je had voetbal kunnen kijken met Frank en mijquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]Zo verdrietig
en ik had al geen invulling van m'n zaterdag avond
[ afbeelding ]
Helemaal niemand heeft er iets aan als ik voetbal ga kijken. Kan nog beter vrouwenbillen kijken daar heb ik iig een mening over.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelijkspelletje anders, dan op doelsaldo bovenaan geloof ik
[..]
Je had voetbal kunnen kijken met Frank en mij
Zolang het niet op wannabi achtige wijze is mag jij vanavond wel vrouwenbillen kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helemaal niemand heeft er iets aan als ik voetbal ga kijken. Kan nog beter vrouwenbillen kijken daar heb ik iig een mening over.
Nah, mirin, hoef verder niks van vrouwen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang het niet op wannabi achtige wijze is mag jij vanavond wel vrouwenbillen kijken
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helemaal niemand heeft er iets aan als ik voetbal ga kijken. Kan nog beter vrouwenbillen kijken daar heb ik iig een mening over.
Rebecca Black?quote:
Wat heb jij op?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
Aaaaaaah kenki kenki kenijiujjkkhdhshjajdjf
Of uit verveling of uit spanning vreet ik nogal vaak van die borrelnootjes, gevulde eieren en drink ik veel bier. Dus als jij een gezond paar benen hebt kunnen we én een mening geven over vrouwenbillen én we zijn voorzien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
teen gestoten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
Aaaaaaah kenki kenki kenijiujjkkhdhshjajdjf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |