Ja, maar heb er echt moeite mee. Mijn rijleraar ging ook helemaal stuk toen ik zei dat ik op de uni nooit boeken lees en tentamens haal en voor zoiets moet ik echt gewoon 3 keer boek lezen voordat ik ga slagen ofzoquote:
hehe juistquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoort erbij. Als je het maar weer oppakt.
Aw. Doe je best maar, lijkt me grappig om jou in een auto te zien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, maar heb er echt moeite mee. Mijn rijleraar ging ook helemaal stuk toen ik zei dat ik op de uni nooit boeken lees en tentamens haal en voor zoiets moet ik echt gewoon 3 keer boek lezen voordat ik ga slagen ofzo
Zie je me amper boven het stuur uitkomen hehequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw. Doe je best maar, lijkt me grappig om jou in een auto te zien.
op zon stoelverhogerquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw. Doe je best maar, lijkt me grappig om jou in een auto te zien.
quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wijf wil je echt niet zonder makeup zien.
Omfgquote:
Boeren ook, in Chinaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Anal is gewoon classy as fuck hoor. (srs)
Zal me overigens worst wezen of jij boert en biert, maar je houdt van vrouwen die het doen en vrouwen die dat doen zijn vies.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omfg. 9,37/10.
[..]
Boeren ook, in China.
Ik hou er niet van, ik vind het schattig/niet erg.
Juist voor berbers.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik roddel niet. Is typisch iets voor koelies.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie kent die Roddelen over... van Def Rhymz nog?
Chinezen, Nederlanders, negers, Hindoestanen, Marokkanen, Turken..
Ik kan je hersenen besturen. Het was mijn bedoeling om jou aan dit filmpje te laten denken met mijn vorige post.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie kent die Roddelen over... van Def Rhymz nog?
Chinezen, Nederlanders, negers, Hindoestanen, Marokkanen, Turken..
Moeilijk hoor, zo'n stoel instellen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Zie je me amper boven het stuur uitkomen hehe
Hey hey niets te maken, je moet me niet slopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef remi1986 het volgende:
negers zijn lui en houden van slapen.
sommige zijn mooi, maar sommig lijken op apen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |