Swarovski, altijd goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat guess collection klokje had ik al. Talkin bout dat there Swarovski om m'n vinger.
Haha iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel prima.
Zou raar zijn als die minimaal behaard zijn en net als supergladde zachte vrouwenbenen aanvoelen.
Je broeken standaard een maat groter kopen omdat anders die pels van je er niet in pastquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Je zou m'n benen moeten zien dwc
Zodra ik m'n Swarovski armband ook heb ga ik die ring rechts dragen rrrrrrrquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Swarovski, altijd goed. Linkerhand is wel gay, though.
[..]
Haha idd. Ik zou dan gaan wielrennen om het nog enigszins te kunnen verantwoorden
.
[..]
Je broeken standaard een maat groter kopen omdat anders die pels van je er niet in past.
Cockring bwohquote:
Iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mannen met behaarde armen.
[ afbeelding ]
lol zo vrouwelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddzijn nog niet evolved. Nieuwetijdse indigo mensen hebben dat nauwelijks
nee, jij vast wel zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben vast geen pyjama's of wel?
Stfu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Salatrel het volgende:
Of veer inschakelen als hulplijn bij weekend miljonairs
JA EN WAT LACH JIJ NOU WEER?quote:
Zag voor me dat de vraag luidde van 'op welke manier wordt je het liefst gepijpt', en dan jou inschakelen als hulplijnquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben vast geen pyjama's of wel?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag voor me dat de vraag luidde van 'op welke manier wordt je het liefst gepijpt', en dan jou inschakelen als hulplijn.
Nee hoor, jij hebt gewoon een leuke kindertijd gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik weet de naam van deze... erg he
dat ga ik zeker niet ontkennenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt gewoon een leuke kindertijd gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |