YOLO jeweettochquote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze mandaar waar anderen verblind door hebzucht zijn blijft hij bescheiden
Dat wat bovenin staat, is dat van de laatste 24 uur of hoe moet ik dat zien?quote:Last Price: 665 EUR
Low: 490 EUR
High: 840 EUR
Dat is de laatst bekende prijs, dus van de afgelopen verkoop.quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat wat bovenin staat, is dat van de laatste 24 uur of hoe moet ik dat zien?
Ik doelde meer op low en high en niet op last pricequote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is de laatst bekende prijs, dus van de afgelopen verkoop.
Dat is van de periode die je geselecteerd hebt, ligt aan de website en je eigen instellingquote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doelde meer op low en high en niet op last price
Ik gebruik de app 'BTC-e Coin Prices'. Werkt erg fijn, je kan update-interval instellen, welke coins je wil zien en in welke currencyquote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef doo. het volgende:
Is er een app waar de koersen van coins op btc-e staan? Ik wil niet de btc-e app downloaden.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik probeer nu uit te vinden (te gokken) of NMC sneller de $12 raakt of LTC de $47/$48, alles voor de winst....
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef doo. het volgende:
Is er een app waar de koersen van coins op btc-e staan? Ik wil niet de btc-e app downloaden.
Ik persoonlijk zou keihard gokken op LTC 48.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik probeer nu uit te vinden (te gokken) of NMC sneller de $12 raakt of LTC de $47/$48, alles voor de winst....
low is laagste bedrag dat geraakt is in de candlestick, en high het hoogste punt dat geraakt is ..quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doelde meer op low en high en niet op last price
Ze hebben de 'wisdom' niet meer in pacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeten te zeggen dat het iOS moet zijn, deze kan ik niet vinden in de appstore helaas.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik gebruik de app 'BTC-e Coin Prices'. Werkt erg fijn, je kan update-interval instellen, welke coins je wil zien en in welke currency
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitonic zal wel wat 'verlies' gemaakt hebben.
Zou mooi zijn ..quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Wat als de Chinezen wakker worden en van de prijs schrikken?
Mij lijkt dat ze net als hier ook gaan panicsellen. Dan gaan we in de ochtend weer panicsellen.
Dan dan dit topic over 3 dagen dicht.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Mij lijkt dat ze net als hier ook gaan panicsellen. Dan gaan we in de ochtend weer panicsellen.
Ach een beetje aanklooien voor een paar tientjes maakt me niet uit dat ik er geen klap van weet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Plots het volgende:
Dat wat Geralt zocht, heb ik nu gevonden, en is ook ongeveer wat ik bedoelde ipv een bot
Geralt, ik begrijp hoe je je voelt, want we weten weinig.
Scorpie, kom een dag workshop geven voor 50 euro per persoon over grafieken en exchanges
Geen vicieuze cirkel van panic sells s.v.p.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Die hele grote voorraad was al op, maar dan nog.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.
Was wel heel toevallig dat ze opeens technische problemen haddenquote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.
Ze staan toch in live verbinding met Bitstamp? D.w.z. iedere bitcoin dat verkocht wordt.. wordt direct op bitstamp verkocht?quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was wel heel toevallig dat ze opeens technische problemen hadden
zo doorzichtig lolquote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Als ik morgen thuis kom van mn werk en ik zie dat ik 1,50 euro winst heb gemaakt dan drink ik daar een biertje op. Of moet ik die opnieuw investeren direct? Ik bedoel je speelt om winst te maken en winst moet je van profiteren natuurlijk
Graag jullie advies
Ik zou veel bier gaan drinken en dan gewoon alle altcoins kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Als ik morgen thuis kom van mn werk en ik zie dat ik 1,50 euro winst heb gemaakt dan drink ik daar een biertje op. Of moet ik die opnieuw investeren direct? Ik bedoel je speelt om winst te maken en winst moet je van profiteren natuurlijk
Graag jullie advies
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook net 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook geen 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook net 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
je moet de markt een beetje gaan leren kennen..quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Graag jullie advies
Als dat zo is eet ik nooits meer chineesquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????!!!!
waar zie jij quarkcoin "blijven gaan" ?quote:
Ja bedoel dat alle andere coins dalen maar qrk is stabiel gebleven vanavondquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
staat toch al een tijdje op 23 ct?
Alleen op papier.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????!!!!
Wel de enige die vrij weinig is gedaald de laatste paar uurtjes.quote:Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waar zie jij quarkcoin "blijven gaan" ?
Ik wilde eigenlijk litecoins gaan minen vandaag maar ik las al dat dat veel te veel gekut was met programmas installeren en instellen en alles en daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je moet de markt een beetje gaan leren kennen..
weten wanneer LTC "laag" staat, weten wanneer btc "laag" staat, ppc, nmc, enz ..
op basis daarvan kan je leuk spelen en shorttraden.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de enige die vrij weinig is gedaald de laatste paar uurtjes.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
truequote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:kwatson: IMF and World Bank announce new international regulations on exchanges requiring 50% of all coins traded be handed over to fund international development programs, value expected to plummet tomorrow on announcement, sell everything now and save yourself!
Ik maar 20 euro tijdje geledenquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net een coin waar ik niet op ingezet heb.
bookmarked. Handig om te weten ditquote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
http://www.coinchoose.com/charts.php
kwark op 3
kijk je de charts via bter?quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow, flinke stijging op zeta 3500 inmiddels.
gare charts op cryptsy wel ehquote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze op cryptsy staan. Wat dan?
True man, ik vind alle charts gigantisch kut. Ze zouden bitcoinwisdom a-like charts moeten implementeren. Ik kijk bij cryptsy naar de linkse kolom.quote:
klopt, ja links is het beste idd voor die alt coins lolquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True man, ik vind alle charts gigantisch kut. Ze zouden bitcoinwisdom a-like charts moeten implementeren. Ik kijk bij cryptsy naar de linkse kolom.
Nice. Was vandaag al een keer gebeurd. Hopelijk houden ze die plek vast.quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
kwark gaat nmc over een paar minuten inhalen op coimarketcap.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
kwark gaat nmc over een paar minuten inhalen op coimarketcap.
jesus raptor savesquote:Op zondag 1 december 2013 23:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een bazige GIF, godverdomme!
pcies, het was idd echt black sunday , goedkoop inkopen!!quote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Zie je niks aan het handje alles is weer aan het omhoog gaan.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Wow nice.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef roislecxe het volgende:
PPC weer over de 6. Kom op, nog een klein stukje
Ik gister op 6.3, het eerste wachtgedeelte is bijna voorbijquote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef roislecxe het volgende:
PPC hou ik nog wel vast. Die gaat sowieso nog een keer naar de 8.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik gister op 6.3, het eerste wachtgedeelte is bijna voorbij![]()
Nu LTC nog een (klein) stukkie...
PPC op 6,4 is niet heel erg goedkoop neequote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow nice.Had vanmiddag 87 stuks op 6.4 gekocht, dacht lekker goedkoop, en toen zakte alles.
![]()
TO THE MOON
Naja niet heel erg goedkoop, maar wel relatief imo. Had namelijk niet verwacht dat die zo laag zal gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
PPC op 6,4 is niet heel erg goedkoop nee
als je op 4 of 5 inkoopt kan je wel lekker de nacht slapen ja
Ik heb geen zeta coins, mag ik alsnog gewoon schreeuwen? Hou wel van een rel op zn tijd.quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Paar honderd zeta coins gekocht voor de fun.
Nu kan ik ook mee schreeuwen als die omhoog gaat
Haha, ze gaan nu wel lekker 3960.quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
kleine 7k hierquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
ik moet nog wel wachten voor mijn btc aangezien ik vannacht "veilig" mijn dollars wou parkeren met kans op beetje winst, als je wist hoevaak ik mijn schedel al wou inslaan met een klauwhaumerquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja niet heel erg goedkoop, maar wel relatief imo. Had namelijk niet verwacht dat die zo laag zal gaan.
Ik twijfel nu om mijn BTC's op cryptsy om te zetten naar Quarks, of nog heel eventjes wachten totdat de BTC stijgt.
Was jij nog ingestapt?quote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Ja dat is ook 1 van mijn kanshebbers. Worldcoin, Devcoin en Colossuscoinquote:
Kenmerk van een crash is opdrogen van liquiditeit, dat is wat je ziet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.
Hahaha.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik moet nog wel wachten voor mijn btc aangezien ik vannacht "veilig" mijn dollars wou parkeren met kans op beetje winst, als je wist hoevaak ik mijn schedel al wou inslaan met een klauwhaumer
dus ik hoop dat ze morgen op oude niveau zitten lol
Devcoin gaat niet omhoog, 90% is gereguleerd.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja dat is ook 1 van mijn kanshebbers. Worldcoin, Devcoin en Colossuscoin
tnx for the info, 50/50 world en colossus danquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Devcoin gaat niet omhoog, 90% is gereguleerd.
Ja, 200 LTC voor 7.5 BTC gekocht, de rest (+- 6 BTC) staat vast in bter.com coins.quote:
Quarks zijn de meest veilige munten, veiliger dan Bitcoins. Die zijn nog niet klaar denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
tnx for the info, 50/50 world en colossus dan
Zeta en quarks zijn klaar nu (of eigenlijk gisteren al)
we zullen zienquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
we hebben er veel verstand van.quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar 'baseren' jullie op dat de Worldcoin morgen gaat stijgen?
Hier is dat stukje erover, google zijn ook wel wat dingen te vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En we vinden dat, want we hebben zequote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
we hebben er veel verstand van.
Ik zal even in mn glazen bal kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar 'baseren' jullie op dat de Worldcoin morgen gaat stijgen?
quote:
Ja sorry man .. t zou perfect zijn als ie nog even onder de 25 duikt en vanaf daar omhoog gaatquote:
Max Keiser is de illuminati.quote:Op maandag 2 december 2013 00:19 schreef Robuustheid het volgende:
Max Keiser = Fontas.
Geen gekke gedachte. Keiser was verantwoordelijk voor die ridicule stijging in LTC.
LTC en ZET to tha moon.quote:Op maandag 2 december 2013 00:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar blijft onze insiders info dan?
Die reports zijn hilarischquote:Op maandag 2 december 2013 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Max Keiser is wel een baas though. Moet soms smakelijk lachen.
goodnightquote:Op maandag 2 december 2013 00:30 schreef probeer het volgende:
1000 WDC, 1000 Quarks, 10000000 Colossuscoins en 10 LTC. Ik wens u allen een hele goede en vooral winstgevende nachtrust. En áls Colossus de 10 dollarcent haalt, geef ik een feestje
Echt hé.quote:
Quoted for future purposes.quote:Op maandag 2 december 2013 00:30 schreef probeer het volgende:
En áls Colossus de 10 dollarcent haalt, geef ik een feestje
100% zeker?quote:Op maandag 2 december 2013 00:41 schreef Robuustheid het volgende:
Bitcointalk.org is gehacked.
Zou verklaren waarom we Black Sunday voor onze kiezen kregen.
succesquote:Op maandag 2 december 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
+100 Worldcoins en + 188 Quarks. Let's go.
Hier ook man. Schiet niet op.quote:Op maandag 2 december 2013 00:52 schreef probeer het volgende:
cryptsy kapot ofzo? wacht al fucking 10 minuten op een refund van een order cancel. Traden werkt echt niet als het zo fucking traag gaat.
Reddit ja.quote:Op maandag 2 december 2013 00:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
100% zeker?
of alleen dat reddit topic als bron
wel shady iets ja, normaal had een admin ofzo op facebook wel iets laten wetenquote:
Tering zeg .. zit nu al een 15 minuten op 10 LTC te wachten ...quote:Op maandag 2 december 2013 00:52 schreef probeer het volgende:
cryptsy kapot ofzo? wacht al fucking 10 minuten op een refund van een order cancel. Traden werkt echt niet als het zo fucking traag gaat.
quote:Op maandag 2 december 2013 01:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Tering zeg .. zit nu al een 15 minuten op 10 LTC te wachten ...
Gelukkig wel een site met censuur in de reacties.. Hoe triestquote:Op maandag 2 december 2013 01:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een baas.
http://www.businessinside(...)llverticals#comments
Jij je transfer refunds al terug?quote:Op maandag 2 december 2013 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Duurt lang dit ja. Ik wacht op een sell order die er maar niet doorheen wilt en ik mis wat BTC.
Nope.quote:Op maandag 2 december 2013 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Fuck. Ik verlies cash money cash money zo nigga nigga.
Jij?
Ik doe met je mee man, maar dan Lee Harvey Oswald style. Ben pussy tog.quote:Op maandag 2 december 2013 01:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Nope.
Als ik die 10 LTC niet terug heb voordat Quarks de lucht in gaat, wurg ik die cryptsy dude.
Al biedt t ook wel voordelen, deze uberlag. De buyorders zijn nu vaak qua stukprijs veel hoger dan de sellordersquote:Op maandag 2 december 2013 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trade history wordt ook niet geupdate.
Nu begin ik er aan te twijfelen of ik die 10 LTC nog terug zie ... wacht al bijna een uur. Dit is erg kut.quote:Op maandag 2 december 2013 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe met je mee man, maar dan Lee Harvey Oswald style. Ben pussy tog.
Een uur wel erg lang.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Nu begin ik er aan te twijfelen of ik die 10 LTC nog terug zie ... wacht al bijna een uur. Dit is erg kut.
Haha. Ja zoiets hier ook. Ik wil het gewoon klaar hebben, want ik wil ook nog iets anders doen.quote:
Precies, slapen en dromen over 1$ Colossuscoinsquote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Ja zoiets hier ook. Ik wil het gewoon klaar hebben, want ik wil ook nog iets anders doen.
Dat krijg je van de hele dag op de bank / achter je laptop hangen en weinig bewegenquote:
Ook eens fijn te horen dat ik niet de enige benquote:Op maandag 2 december 2013 01:41 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Tering wat staat alles er verrot voor op btc-e.. Moet heel wat gebeuren wil ik m'n coins met winst verkopen.
Nee toch...quote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef probeer het volgende:
Heeeeeeeeeeeele harde LTC crash in China
Fucking ~1k zitten in coins waarvan ik sommige heb ingekocht op 2x de prijs die ze nu zijn. Fail lol, maargoed ik wacht nog afquote:Op maandag 2 december 2013 01:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ook eens fijn te horen dat ik niet de enige ben
Ik probeer hem te verkopen nu ik nog geen verlies heb, maar het lukt dus niet.quote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef Toto69 het volgende:
Ja, die zetacoin doet ook echt geen ene flikker.
Ik heb niet in zulke grote bedragen, maar toch weinig zin uit te cashen. LTC ingestapt op 43... en PPC op 6.3, dus die valt nog mee.quote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Fucking ~1k zitten in coins waarvan ik sommige heb ingekocht op 2x de prijs die ze nu zijn. Fail lol, maargoed ik wacht nog af
Ik weet niet wat ik ermee moet. Zal je zien dat ze na een tijdje een dollar zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik probeer hem te verkopen nu ik nog geen verlies heb, maar het lukt dus niet.
Al een support ticket gemaakt?quote:Op maandag 2 december 2013 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word nu langzamerhand wel agressief. Dit is toch niet normaal jongens.
Wellicht move ik mijn coins naar Coinex, want dit is waardeloos.
Hebben hier er wel een paar naar gekeken, is volgens mij niemand gelukt als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 december 2013 01:49 schreef probeer het volgende:
Heeft iemand toevallig een account op die Chinese exchange? Dan is dit denk ik je moment om daar goedkoop LTC in te kopen
Zo te lezen zitten wij in het zelfde schuitje. Het is vooral frustrerend om te zien hoeveel potentiele winst je misloopt omdat je geld vastzit. Ik zit ook in LTC vast, andere helft in NMCdie ik serieus op de ATH gekocht heb.. weet niet wat me bezielde, zag er in mijn ogen vast veel belovend uit :pquote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb niet in zulke grote bedragen, maar toch weinig zin uit te cashen. LTC ingestapt op 43... en PPC op 6.3, dus die valt nog mee.
Desondanks is het al dagen alleen maar wachten tot het eindelijk eens bijtrekt. Wat het steeds niet doet.
Precies, en nu uitstappen kost weer geld, waarvan je niet zeker weet dat je het terug verdient.quote:Op maandag 2 december 2013 01:51 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Zo te lezen zitten wij in het zelfde schuitje. Het is vooral frustrerend om te zien hoeveel potentiele winst je misloopt omdat je geld vastzit. Ik zit ook in LTC vast, andere helft in NMCdie ik serieus op de ATH gekocht heb.. weet niet wat me bezielde, zag er in mijn ogen vast veel belovend uit :p
haha ZetaOS wat een heldquote:Op maandag 2 december 2013 01:53 schreef roislecxe het volgende:
Trollbox:
Zeta0S: Heel fok forum zit hier ook met hun 2.5 litecoin
Bannen die hap
die dagen komen wel weerquote:Op maandag 2 december 2013 01:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies, en nu uitstappen kost weer geld, waarvan je niet zeker weet dat je het terug verdient.
En daarbij zo'n zondag vol potentie, maar zonder beschikbaar geld. Hartstikke fraai.
Heb er wel een beetje van geleerd. Ook om bij mindere winsten toch soms te cashen, want PPC ging als een pijl omhoog naar 8+, ingekocht bij 6.3 en zag er niet naar uit te dalen. Dus laten staan en een aantal uur later weer irritant net boven de 6, toen terug naar 4quote:Op maandag 2 december 2013 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die dagen komen wel weer
trek hier gewoon je les uit en zorg dat je altijd wat usd hebt om te traden!
die ltc moet je niet met verlies sellen neequote:Op maandag 2 december 2013 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er wel een beetje van geleerd. Ook om bij mindere winsten toch soms te cashen, want PPC ging als een pijl omhoog naar 8+, ingekocht bij 6.3 en zag er niet naar uit te dalen. Dus laten staan en een aantal uur later weer irritant net boven de 6, toen terug naar 4Nu gelukkig weer tegen de 6.
Maar de LTC zit me het meeste dwars, zit ook het meeste in. Op 43 kopen, en op 27 of 30 sellen doen we dus mooi niet.
Daar zat ik niet in... die nam ook een behoorlijke duikvlucht vandaag inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 01:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die ltc moet je niet met verlies sellen nee
Ik zit zelf op btce nog steeds vast op btc
ik heb zelf ook veel geleerd vandaag, en datgene ga ik lekker toepassen in de komende weken!quote:Op maandag 2 december 2013 02:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar zat ik niet in... die nam ook een behoorlijke duikvlucht vandaag inderdaad.
Maar ook die komt vanzelf weer. En met geduld kon je een heel eind, al is het wel vervelend
En dan al-tijd net de verkeerde kiezenquote:Op maandag 2 december 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet ook leren om niet ALLES te investeren in 1 munt, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk maken.Ik doe het niet meer though.
altijd dollars klaar hebben staan, altijd!quote:Op maandag 2 december 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet ook leren om niet ALLES te investeren in 1 munt, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk maken.Ik doe het niet meer though.
Met LTC zit ik nog steeds m'n straf van donderdag uit als ik het goed hebquote:Op maandag 2 december 2013 02:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb zelf ook veel geleerd vandaag, en datgene ga ik lekker toepassen in de komende weken!
Geloof ik ook in. Heb hier zeker veel van geleerd.quote:Op maandag 2 december 2013 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die dagen komen wel weer
trek hier gewoon je les uit en zorg dat je altijd wat usd hebt om te traden!
FTCquote:Op maandag 2 december 2013 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je ergens in had zitten, is het nu dik gemind.
flinke dip geweestquote:Op maandag 2 december 2013 02:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
FTC
PPC
LTC
ZETA
BBQ
BTC
Wat is er mis gegaan dan? Ik heb nog niet eens gekeken
ltc had een mooie drop naar 25 dollar ofzo, kon je lekker goedkoop inkopenquote:Op maandag 2 december 2013 02:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
FTC
PPC
LTC
ZETA
BBQ
BTC
Klassieke fout. Hij is onlangs flink gestegen toch? Kan niet elke dag feest zijn. Gewoon geduld.quote:Op maandag 2 december 2013 02:05 schreef Toto69 het volgende:
Zucht. Zetacoin doet echt niks. Ding moet verdomme gewoon naar $1
ZETA en BBQ weet ik niet. De rest is goed over de kop gegaan vandaag.quote:Op maandag 2 december 2013 02:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
FTC
PPC
LTC
ZETA
BBQ
BTC
LTC op 7 gekocht dus ook op 25 ga ik nog niet huilen. Al zie ik het liever niet gebeuren. Wtf was er gebeurd dan dat alles inzakte? Slechte mediaberichten ofzo?quote:Op maandag 2 december 2013 02:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ltc had een mooie drop naar 25 dollar ofzo, kon je lekker goedkoop inkopen
btc was gedropt naar behoorlijke dieptes, staat nog steeds lager dan gister.
Die les heb ik nu ook geleerd lol een stijging gaat niet eeuwig doorquote:Op maandag 2 december 2013 02:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Klassieke fout. Hij is onlangs flink gestegen toch? Kan niet elke dag feest zijn. Gewoon geduld.
ik had zelf op 4 ingekocht lol, maar had vannacht al mijn dollars op btce in bitcoins zitten .... op 1002 ingekochtquote:Op maandag 2 december 2013 02:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
LTC op 7 gekocht dus ook op 25 ga ik nog niet huilen. Al zie ik het liever niet gebeuren. Wtf was er gebeurd dan dat alles inzakte? Slechte mediaberichten ofzo?
Hopelijk alleen weekenddip, maar tis best flink want werkelijk alles is gedaald. (Op btc e dan)quote:Op maandag 2 december 2013 02:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
LTC op 7 gekocht dus ook op 25 ga ik nog niet huilen. Al zie ik het liever niet gebeuren. Wtf was er gebeurd dan dat alles inzakte? Slechte mediaberichten ofzo?
Gestegen naar 5 hele centen. En nu weer gewoon 2.8 cent.quote:Op maandag 2 december 2013 02:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Klassieke fout. Hij is onlangs flink gestegen toch? Kan niet elke dag feest zijn. Gewoon geduld.
Sterktequote:Op maandag 2 december 2013 02:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Maar nog niet bijgetrokken dus? Laat ik maar eens gaan kijken
redelijk bijgetrokken, maar nog niet hersteld naar maatstaven van gisterquote:Op maandag 2 december 2013 02:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Maar nog niet bijgetrokken dus? Laat ik maar eens gaan kijken
Valt inderdaad ineens nog wel een beetje mee. Dieptepunt PPC op 4.01quote:Op maandag 2 december 2013 02:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
redelijk bijgetrokken, maar nog niet hersteld naar maatstaven van gister
Gewoon 1 miljoen Grandcoin kopen. Als die dan 5 cent stijgen heb je 50.000 winstquote:Op maandag 2 december 2013 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn verdwaalde BTC's zijn alweer terug, nu nog die Zeta's verkopen.
volgende keer sta ik klaar met 1800 dollarquote:Op maandag 2 december 2013 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Valt inderdaad ineens nog wel een beetje mee. Dieptepunt PPC op 4.01LTC 23.5 ;')
Oh Zeta tochquote:Op maandag 2 december 2013 02:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gestegen naar 5 hele centen. En nu weer gewoon 2.8 cent.
zeker geen paniek, deze downswing was na de cijfers van gisteren wel te verwachtenquote:Op maandag 2 december 2013 02:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh Zeta tochtwaar is dat mooie avontuur gebleven. Flinke winst weg ja. Op bter is hij 0.0003724
BBQ is ook weer gezakt.
Oke elke coin is dus omlaag gegaan. Dan zal het vast iets tijdelijks zijn. Geen paniek.
Cryptsy is nog lager voor zover mogelijkquote:Op maandag 2 december 2013 02:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh Zeta tochtwaar is dat mooie avontuur gebleven. Flinke winst weg ja. Op bter is hij 0.0003724
BBQ is ook weer gezakt.
Oke elke coin is dus omlaag gegaan. Dan zal het vast iets tijdelijks zijn. Geen paniek.
Ik had beter wel kunnen verkopen en weer inkopen, maar dat vind ik dan ook weer een risico als die coin de pan uit rijst en niet meer daalt.quote:Op maandag 2 december 2013 02:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker geen paniek, deze downswing was na de cijfers van gisteren wel te verwachten
Zou toch awesome zijn, wakker worden met zeta op 0.0001quote:Op maandag 2 december 2013 02:12 schreef roislecxe het volgende:
Toch heb ik nu een beetje het gevoel dat morgenvroeg de boel er een stuk aangenamer uit zal zien. Kan ik mooi mn PPC cashen, en nog een week wachten op LTC () maar dan heb ik iig weer iets om mee te spelen
uiteraardquote:Op maandag 2 december 2013 02:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had beter wel kunnen verkopen en weer inkopen, maar dat vind ik dan ook weer een risico als die coin de pan uit rijst en niet meer daalt.
Hoop het voor je, voor mij helpt het niksquote:Op maandag 2 december 2013 02:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou toch awesome zijn, wakker worden met zeta op 0.0001
Ik blijf gewoon op zeta en bbq op de lange termijn vertrouwen.quote:Op maandag 2 december 2013 02:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
uiteraard![]()
ik had ook graag ingekocht op 24 dollar LTC met mijn geld, volgende keer beter
long term is ook zeker niet verkeerdquote:Op maandag 2 december 2013 02:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op zeta en bbq op de lange termijn vertrouwen.
Ben zelf nu ook weer BBQ aan het minen nadat megacoins me hoofdpijn gaven.quote:Op maandag 2 december 2013 02:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op zeta en bbq op de lange termijn vertrouwen.
Hou op ik word steeds jaloers omdat ik niet kan minenquote:Op maandag 2 december 2013 02:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben zelf nu ook weer BBQ aan het minen nadat megacoins me hoofdpijn gaven.
Waarom ben je ineens een vrouwtje?quote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vraag me dan toch af waar zo een grote algemene daling vandaan komt.
dat wil ik ook graag wetenquote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vraag me dan toch af waar zo een grote algemene daling vandaan komt.
Dat was ik altijd alquote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens een vrouwtje?
Je plaatje vond van niet, ik zie allessss.quote:Op maandag 2 december 2013 02:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat was ik altijd alin het echt dan
6,5 wel beste sell wall, ben benieuwd of ze die gaan opvretenquote:
Vind het allemaal best. 6.3 was mn inkoopprijs... Maar nu heb ik weer zoiets van, stel dat ik op 6.4 ofzo cash, en dan weer zien dat het tot 8 stijgtquote:Op maandag 2 december 2013 02:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
6,5 wel beste sell wall, ben benieuwd of ze die gaan opvreten
Ja daarom vroeg ik me af of er misschien negatieve berichten in de media waren ofzo. Lijkt me wel tof om te begrijpen waar zoiets vandaan komt. Dat 1 munt even inkakt oke, maar dat elke munt dat doet is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat wil ik ook graag weten
Tja ergens begint het..daarna is het een stroomversnelling van schapen die sellen
dat ook zeker gedeeltelijk waar, veel getallen van gisteren waren pure grote pumps door groepenquote:Op maandag 2 december 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grote jongens spelen spelletjes. Die bewegen de markt, daar komen die schommelingen vandaan. Net zoals banken.
Ik wilde bij de boys en de coins horen, nu ben je al aan me gewend.quote:Op maandag 2 december 2013 02:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je plaatje vond van niet, ik zie allessss.
Ja dat is meteen een beetje de keerzijde inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grote jongens spelen spelletjes. Die bewegen de markt, daar komen die schommelingen vandaan. Net zoals banken.
(denk ik)
Ik begin wel een beetje moe van pumps enzo te wordenquote:Op maandag 2 december 2013 02:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat ook zeker gedeeltelijk waar, veel getallen van gisteren waren pure grote pumps door groepen
gelukkig is china er weer om de dag te redden
moet je op mee liftenquote:Op maandag 2 december 2013 02:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dat is meteen een beetje de keerzijde inderdaad.
[..]
Ik begin wel een beetje moe van pumps enzo te worden
nicequote:Op maandag 2 december 2013 02:22 schreef Maxbet het volgende:
Dit is denk ik wel interessant voor jullie, een dummy exchange, kun je met play money een beetje proberen. Hij haalt de data van BTC-e af.
http://sudogift.com/
Teveel risico, ik wil gewoon holden en over een jaar gillen dat ik 50.000 euro heb "gevonden"quote:Op maandag 2 december 2013 02:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moet je op mee liftenkan best leuk zijn!
eieren spreidenquote:Op maandag 2 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Teveel risico, ik wil gewoon holden en over een jaar gillen dat ik 50.000 euro heb "gevonden"
Beetje risico is toch juist leukquote:Op maandag 2 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Teveel risico, ik wil gewoon holden en over een jaar gillen dat ik 50.000 euro heb "gevonden"
Heej wacht eens even, nu moeten we weer netjes gaan doen hierquote:Op maandag 2 december 2013 02:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wilde bij de boys en de coins horen, nu ben je al aan me gewend.
nee het stond gewoon verkeerd en had steeds geen zin om het aan te passenof om er op in te gaan als iemand "hij" zei
Moeilijk verkroppen dit hequote:Op maandag 2 december 2013 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heej wacht eens even, nu moeten we weer netjes gaan doen hier![]()
Geen geschreeuw meer over tetten
quote:Op maandag 2 december 2013 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heej wacht eens even, nu moeten we weer netjes gaan doen hier![]()
Geen geschreeuw meer over tetten
quote:Op maandag 2 december 2013 02:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor, ging hiervoor ook prima. Dus.
Veel te laagquote:
quote:
je hebt je inkoopbedrag pas terug als je het trade voor usdquote:Op maandag 2 december 2013 02:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
4,1 was pas laag. Inkoopbedrag terug, Das al heel wat momenteel.
Die grote walls zijn bijna altijd fake. Bij ltc heb je ook fake een wall van 80k stuks die steeds verdwijnt zodra de koers er tegen aanlooptquote:Op maandag 2 december 2013 02:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
6,5 wel beste sell wall, ben benieuwd of ze die gaan opvreten
Dan dezequote:Op maandag 2 december 2013 02:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]motor-forum.nl
Wil eigenlijk bij iets van 7quote:Op maandag 2 december 2013 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je hebt je inkoopbedrag pas terug als je het trade voor usd
klopt ook wel, maar het zal toch wel mentaal voor sommige mensen meewegenquote:Op maandag 2 december 2013 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die grote walls zijn bijna altijd fake. Bij ltc heb je ook fake een wall van 80k stuks die steeds verdwijnt zodra de koers er tegen aanloopt
Dat had ik gedaan bij LTC. Op 43... maar zoals hierboven al duidelijk werd, daar leren we vanquote:Op maandag 2 december 2013 02:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik was zo achterlijk om ppc bij de invoering van ppc/usd op frikkin 7,7 of 7,8 te kopenhad er echt hoge verwachtingen van toen die optie werd toegevoegd.
Ja maar ik had zogenaamd een weloverwogen reden. De invoer van USD op PPC zou voor een stijgende lijn gaan zorgen, want makkelijk. Niet dusquote:Op maandag 2 december 2013 02:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan bij LTC. Op 43... maar zoals hierboven al duidelijk werd, daar leren we van
Misschien komt het nog?quote:Op maandag 2 december 2013 02:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar ik had zogenaamd een weloverwogen reden. De invoer van USD op PPC zou voor een stijgende lijn gaan zorgen, want makkelijk. Niet dus
goldcoin hebben mensen al flink op lopen cashen, ben benieuwd wat ie nog meer gaat doenquote:Op maandag 2 december 2013 02:30 schreef Maxbet het volgende:
Zou Goldcoin ook even in de gaten houden, geen onderbouwing trouwens behalve de profitability bij het minen en de koers
Nemen jullie me nu nog wel serieus?quote:
Ja ik laat ze sowieso staan, ik ga ze niet voor minder weg doen om daarna een stijging te zien en mezelf te haten dat ik onnodig verlies heb genomen.quote:Op maandag 2 december 2013 02:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien komt het nog?![]()
Laten we daar maar gewoon vanuit gaan. Op naar de 10?
Vrouw of niet hèquote:Op maandag 2 december 2013 02:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik was zo achterlijk om ppc bij de invoering van ppc/usd op frikkin 7,7 of 7,8 te kopenhad er echt hoge verwachtingen van toen die optie werd toegevoegd.
Denk je dat we je serieuzer nemen als je tetten post?quote:Op maandag 2 december 2013 02:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nemen jullie me nu nog wel serieus?![]()
Of moet ik eerst een random internet tet posten?
Oh mag niet
quote:Op maandag 2 december 2013 02:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk je dat we je serieuzer nemen als je tetten post?
DM staat open
Die tip kreeg ik ook vanmiddag via DM. Ik twijfel zelf.quote:Op maandag 2 december 2013 02:30 schreef Maxbet het volgende:
Zou Goldcoin ook even in de gaten houden, geen onderbouwing trouwens behalve de profitability bij het minen en de koers
Hopelijk haal je er veel binnenquote:Op maandag 2 december 2013 02:34 schreef Maxbet het volgende:
On another note: ik zwengel de miner aan en ga een paar uurtjes slapen. Kom ondertussen toch wel een paar uurtjes tekort.
Nogmaals, totaal geen onderbouwing en garantie zover je me kan gooien. Maar het ziet er vanuit de mining kant uit alsof er binnen nu en niet al te lang een paar pools opspringen.quote:Op maandag 2 december 2013 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik ook vanmiddag via DM. Ik twijfel zelf.
Thanksquote:Op maandag 2 december 2013 02:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hopelijk haal je er veel binnen
Ja lees even een paar posts terugquote:Op maandag 2 december 2013 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou zweren dat ikwilrolletje vanmiddag nog een man was.
Ik kan je nu niet meer serieus nemenquote:Op maandag 2 december 2013 02:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja lees even een paar posts terug
maakt niet uit hoor, Fok! leden hebben vaak een sterke voorkeur voor shemalesquote:Op maandag 2 december 2013 02:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja lees even een paar posts terug
Sapstengel, pls come in.quote:Op maandag 2 december 2013 02:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, Fok! leden hebben vaak een sterke voorkeur voor shemales
althans, in het gym-topic is deze drang toch wel sterk aanwezig
Gewenning, zoals je een paar posts terug zei klopt wel, maar dan ook nog een ander plaatje... Tja, moeilijk.quote:
quote:
Dat vond ik ook al toen dat gepost werd ja.quote:Op maandag 2 december 2013 02:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit soort posts zijn ook niet echt mannelijk:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al toen dat gepost werd ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |