quote:kwatson: IMF and World Bank announce new international regulations on exchanges requiring 50% of all coins traded be handed over to fund international development programs, value expected to plummet tomorrow on announcement, sell everything now and save yourself!
Ik maar 20 euro tijdje geledenquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net een coin waar ik niet op ingezet heb.
bookmarked. Handig om te weten ditquote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
http://www.coinchoose.com/charts.php
kwark op 3
kijk je de charts via bter?quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow, flinke stijging op zeta 3500 inmiddels.
gare charts op cryptsy wel ehquote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze op cryptsy staan. Wat dan?
True man, ik vind alle charts gigantisch kut. Ze zouden bitcoinwisdom a-like charts moeten implementeren. Ik kijk bij cryptsy naar de linkse kolom.quote:
klopt, ja links is het beste idd voor die alt coins lolquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True man, ik vind alle charts gigantisch kut. Ze zouden bitcoinwisdom a-like charts moeten implementeren. Ik kijk bij cryptsy naar de linkse kolom.
Nice. Was vandaag al een keer gebeurd. Hopelijk houden ze die plek vast.quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
kwark gaat nmc over een paar minuten inhalen op coimarketcap.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
kwark gaat nmc over een paar minuten inhalen op coimarketcap.
jesus raptor savesquote:Op zondag 1 december 2013 23:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een bazige GIF, godverdomme!
pcies, het was idd echt black sunday , goedkoop inkopen!!quote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Zie je niks aan het handje alles is weer aan het omhoog gaan.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Zie je niks aan het handje alles is weer aan het omhoog gaan.
Wow nice.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef roislecxe het volgende:
PPC weer over de 6. Kom op, nog een klein stukje
Ik gister op 6.3, het eerste wachtgedeelte is bijna voorbijquote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef roislecxe het volgende:
PPC hou ik nog wel vast. Die gaat sowieso nog een keer naar de 8.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik gister op 6.3, het eerste wachtgedeelte is bijna voorbij![]()
Nu LTC nog een (klein) stukkie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |