Alleen op papier.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????!!!!
Wel de enige die vrij weinig is gedaald de laatste paar uurtjes.quote:Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waar zie jij quarkcoin "blijven gaan" ?
Ik wilde eigenlijk litecoins gaan minen vandaag maar ik las al dat dat veel te veel gekut was met programmas installeren en instellen en alles en daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je moet de markt een beetje gaan leren kennen..
weten wanneer LTC "laag" staat, weten wanneer btc "laag" staat, ppc, nmc, enz ..
op basis daarvan kan je leuk spelen en shorttraden.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de enige die vrij weinig is gedaald de laatste paar uurtjes.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
truequote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:kwatson: IMF and World Bank announce new international regulations on exchanges requiring 50% of all coins traded be handed over to fund international development programs, value expected to plummet tomorrow on announcement, sell everything now and save yourself!
Ik maar 20 euro tijdje geledenquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net een coin waar ik niet op ingezet heb.
bookmarked. Handig om te weten ditquote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
http://www.coinchoose.com/charts.php
kwark op 3
kijk je de charts via bter?quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow, flinke stijging op zeta 3500 inmiddels.
gare charts op cryptsy wel ehquote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze op cryptsy staan. Wat dan?
True man, ik vind alle charts gigantisch kut. Ze zouden bitcoinwisdom a-like charts moeten implementeren. Ik kijk bij cryptsy naar de linkse kolom.quote:
klopt, ja links is het beste idd voor die alt coins lolquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True man, ik vind alle charts gigantisch kut. Ze zouden bitcoinwisdom a-like charts moeten implementeren. Ik kijk bij cryptsy naar de linkse kolom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |