YOLO jeweettochquote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze mandaar waar anderen verblind door hebzucht zijn blijft hij bescheiden
Dat wat bovenin staat, is dat van de laatste 24 uur of hoe moet ik dat zien?quote:Last Price: 665 EUR
Low: 490 EUR
High: 840 EUR
Dat is de laatst bekende prijs, dus van de afgelopen verkoop.quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat wat bovenin staat, is dat van de laatste 24 uur of hoe moet ik dat zien?
Ik doelde meer op low en high en niet op last pricequote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is de laatst bekende prijs, dus van de afgelopen verkoop.
Dat is van de periode die je geselecteerd hebt, ligt aan de website en je eigen instellingquote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doelde meer op low en high en niet op last price
Ik gebruik de app 'BTC-e Coin Prices'. Werkt erg fijn, je kan update-interval instellen, welke coins je wil zien en in welke currencyquote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef doo. het volgende:
Is er een app waar de koersen van coins op btc-e staan? Ik wil niet de btc-e app downloaden.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik probeer nu uit te vinden (te gokken) of NMC sneller de $12 raakt of LTC de $47/$48, alles voor de winst....
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef doo. het volgende:
Is er een app waar de koersen van coins op btc-e staan? Ik wil niet de btc-e app downloaden.
Ik persoonlijk zou keihard gokken op LTC 48.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik probeer nu uit te vinden (te gokken) of NMC sneller de $12 raakt of LTC de $47/$48, alles voor de winst....
low is laagste bedrag dat geraakt is in de candlestick, en high het hoogste punt dat geraakt is ..quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doelde meer op low en high en niet op last price
Ze hebben de 'wisdom' niet meer in pacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeten te zeggen dat het iOS moet zijn, deze kan ik niet vinden in de appstore helaas.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik gebruik de app 'BTC-e Coin Prices'. Werkt erg fijn, je kan update-interval instellen, welke coins je wil zien en in welke currency
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bitonic zal wel wat 'verlies' gemaakt hebben.
Zou mooi zijn ..quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Wat als de Chinezen wakker worden en van de prijs schrikken?
Mij lijkt dat ze net als hier ook gaan panicsellen. Dan gaan we in de ochtend weer panicsellen.
Dan dan dit topic over 3 dagen dicht.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Mij lijkt dat ze net als hier ook gaan panicsellen. Dan gaan we in de ochtend weer panicsellen.
Ach een beetje aanklooien voor een paar tientjes maakt me niet uit dat ik er geen klap van weet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Plots het volgende:
Dat wat Geralt zocht, heb ik nu gevonden, en is ook ongeveer wat ik bedoelde ipv een bot
Geralt, ik begrijp hoe je je voelt, want we weten weinig.
Scorpie, kom een dag workshop geven voor 50 euro per persoon over grafieken en exchanges
Geen vicieuze cirkel van panic sells s.v.p.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Die hele grote voorraad was al op, maar dan nog.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.
Was wel heel toevallig dat ze opeens technische problemen haddenquote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.
Ze staan toch in live verbinding met Bitstamp? D.w.z. iedere bitcoin dat verkocht wordt.. wordt direct op bitstamp verkocht?quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was wel heel toevallig dat ze opeens technische problemen hadden
zo doorzichtig lolquote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Als ik morgen thuis kom van mn werk en ik zie dat ik 1,50 euro winst heb gemaakt dan drink ik daar een biertje op. Of moet ik die opnieuw investeren direct? Ik bedoel je speelt om winst te maken en winst moet je van profiteren natuurlijk
Graag jullie advies
Ik zou veel bier gaan drinken en dan gewoon alle altcoins kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Als ik morgen thuis kom van mn werk en ik zie dat ik 1,50 euro winst heb gemaakt dan drink ik daar een biertje op. Of moet ik die opnieuw investeren direct? Ik bedoel je speelt om winst te maken en winst moet je van profiteren natuurlijk
Graag jullie advies
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook net 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook geen 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook net 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
je moet de markt een beetje gaan leren kennen..quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Graag jullie advies
Als dat zo is eet ik nooits meer chineesquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????!!!!
waar zie jij quarkcoin "blijven gaan" ?quote:
Ja bedoel dat alle andere coins dalen maar qrk is stabiel gebleven vanavondquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
staat toch al een tijdje op 23 ct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |