Was wel heel toevallig dat ze opeens technische problemen haddenquote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.
Ze staan toch in live verbinding met Bitstamp? D.w.z. iedere bitcoin dat verkocht wordt.. wordt direct op bitstamp verkocht?quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat weet ik haast zeker. Ze hadden echt een flinke voorraad gekocht en tijdens de crash lopen mensen een boel te kopen. Bitonic verkoopt die voorraad dus met een dik verlies.
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was wel heel toevallig dat ze opeens technische problemen hadden
zo doorzichtig lolquote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Als ik morgen thuis kom van mn werk en ik zie dat ik 1,50 euro winst heb gemaakt dan drink ik daar een biertje op. Of moet ik die opnieuw investeren direct? Ik bedoel je speelt om winst te maken en winst moet je van profiteren natuurlijk
Graag jullie advies
Ik zou veel bier gaan drinken en dan gewoon alle altcoins kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Als ik morgen thuis kom van mn werk en ik zie dat ik 1,50 euro winst heb gemaakt dan drink ik daar een biertje op. Of moet ik die opnieuw investeren direct? Ik bedoel je speelt om winst te maken en winst moet je van profiteren natuurlijk
Graag jullie advies
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook net 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Wat als de Chinezen wakker worden en van de prijs schrikken?
Mij lijkt dat ze net als hier ook gaan panicsellen. Dan gaan we in de ochtend weer panicsellen.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook geen 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De Chinezen hebben vandaag ook heus wel naar de prijs gekeken, die slapen ook net 48 uur lang in 't weekend. En in vergelijking met een achttal uren geleden valt de daling best mee. Maar over een uur of twee hebben we zekerheid.
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Robuustheid het volgende:
Wat als de Chinezen wakker worden en van de prijs schrikken?
Mij lijkt dat ze net als hier ook gaan panicsellen. Dan gaan we in de ochtend weer panicsellen.
je moet de markt een beetje gaan leren kennen..quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Geralt het volgende:
Graag jullie advies
Als dat zo is eet ik nooits meer chineesquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????!!!!
waar zie jij quarkcoin "blijven gaan" ?quote:
Ja bedoel dat alle andere coins dalen maar qrk is stabiel gebleven vanavondquote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
staat toch al een tijdje op 23 ct?
Alleen op papier.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg wacht even, vertel je nu dat ik op het punt sta om 17 biertjes te verliezen of wat??????!!!!
Wel de enige die vrij weinig is gedaald de laatste paar uurtjes.quote:Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waar zie jij quarkcoin "blijven gaan" ?
Ik wilde eigenlijk litecoins gaan minen vandaag maar ik las al dat dat veel te veel gekut was met programmas installeren en instellen en alles en daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je moet de markt een beetje gaan leren kennen..
weten wanneer LTC "laag" staat, weten wanneer btc "laag" staat, ppc, nmc, enz ..
op basis daarvan kan je leuk spelen en shorttraden.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de enige die vrij weinig is gedaald de laatste paar uurtjes.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
truequote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |