Ja dat is ook 1 van mijn kanshebbers. Worldcoin, Devcoin en Colossuscoinquote:
Kenmerk van een crash is opdrogen van liquiditeit, dat is wat je ziet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.
Hahaha.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik moet nog wel wachten voor mijn btc aangezien ik vannacht "veilig" mijn dollars wou parkeren met kans op beetje winst, als je wist hoevaak ik mijn schedel al wou inslaan met een klauwhaumer
dus ik hoop dat ze morgen op oude niveau zitten lol
Devcoin gaat niet omhoog, 90% is gereguleerd.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja dat is ook 1 van mijn kanshebbers. Worldcoin, Devcoin en Colossuscoin
tnx for the info, 50/50 world en colossus danquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Devcoin gaat niet omhoog, 90% is gereguleerd.
Ja, 200 LTC voor 7.5 BTC gekocht, de rest (+- 6 BTC) staat vast in bter.com coins.quote:
Quarks zijn de meest veilige munten, veiliger dan Bitcoins. Die zijn nog niet klaar denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
tnx for the info, 50/50 world en colossus dan
Zeta en quarks zijn klaar nu (of eigenlijk gisteren al)
we zullen zienquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
we hebben er veel verstand van.quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar 'baseren' jullie op dat de Worldcoin morgen gaat stijgen?
Hier is dat stukje erover, google zijn ook wel wat dingen te vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En we vinden dat, want we hebben zequote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
we hebben er veel verstand van.
Ik zal even in mn glazen bal kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar 'baseren' jullie op dat de Worldcoin morgen gaat stijgen?
quote:
Ja sorry man .. t zou perfect zijn als ie nog even onder de 25 duikt en vanaf daar omhoog gaatquote:
Max Keiser is de illuminati.quote:Op maandag 2 december 2013 00:19 schreef Robuustheid het volgende:
Max Keiser = Fontas.
Geen gekke gedachte. Keiser was verantwoordelijk voor die ridicule stijging in LTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |