PPC op 6,4 is niet heel erg goedkoop neequote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow nice.Had vanmiddag 87 stuks op 6.4 gekocht, dacht lekker goedkoop, en toen zakte alles.
![]()
TO THE MOON
Naja niet heel erg goedkoop, maar wel relatief imo. Had namelijk niet verwacht dat die zo laag zal gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
PPC op 6,4 is niet heel erg goedkoop nee
als je op 4 of 5 inkoopt kan je wel lekker de nacht slapen ja
Ik heb geen zeta coins, mag ik alsnog gewoon schreeuwen? Hou wel van een rel op zn tijd.quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Paar honderd zeta coins gekocht voor de fun.
Nu kan ik ook mee schreeuwen als die omhoog gaat
Haha, ze gaan nu wel lekker 3960.quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
kleine 7k hierquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Duuc-nl het volgende:
ik moet nog wel wachten voor mijn btc aangezien ik vannacht "veilig" mijn dollars wou parkeren met kans op beetje winst, als je wist hoevaak ik mijn schedel al wou inslaan met een klauwhaumerquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja niet heel erg goedkoop, maar wel relatief imo. Had namelijk niet verwacht dat die zo laag zal gaan.
Ik twijfel nu om mijn BTC's op cryptsy om te zetten naar Quarks, of nog heel eventjes wachten totdat de BTC stijgt.
Was jij nog ingestapt?quote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Zie je niks aan het handje alles is weer aan het omhoog gaan.
Ja dat is ook 1 van mijn kanshebbers. Worldcoin, Devcoin en Colossuscoinquote:
Kenmerk van een crash is opdrogen van liquiditeit, dat is wat je ziet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb vaker het idee dat ze niet helemaal volgens de regels spelen. Een andere keer bij een crash was verkopen ook ineens niet meer mogelijk.
Hahaha.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik moet nog wel wachten voor mijn btc aangezien ik vannacht "veilig" mijn dollars wou parkeren met kans op beetje winst, als je wist hoevaak ik mijn schedel al wou inslaan met een klauwhaumer
dus ik hoop dat ze morgen op oude niveau zitten lol
Devcoin gaat niet omhoog, 90% is gereguleerd.quote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja dat is ook 1 van mijn kanshebbers. Worldcoin, Devcoin en Colossuscoin
tnx for the info, 50/50 world en colossus danquote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Devcoin gaat niet omhoog, 90% is gereguleerd.
Ja, 200 LTC voor 7.5 BTC gekocht, de rest (+- 6 BTC) staat vast in bter.com coins.quote:
Quarks zijn de meest veilige munten, veiliger dan Bitcoins. Die zijn nog niet klaar denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
tnx for the info, 50/50 world en colossus dan
Zeta en quarks zijn klaar nu (of eigenlijk gisteren al)
we zullen zienquote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
we hebben er veel verstand van.quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar 'baseren' jullie op dat de Worldcoin morgen gaat stijgen?
Hier is dat stukje erover, google zijn ook wel wat dingen te vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En we vinden dat, want we hebben zequote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
we hebben er veel verstand van.
Ik zal even in mn glazen bal kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar 'baseren' jullie op dat de Worldcoin morgen gaat stijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |