Teveel risico, ik wil gewoon holden en over een jaar gillen dat ik 50.000 euro heb "gevonden"quote:Op maandag 2 december 2013 02:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moet je op mee liftenkan best leuk zijn!
eieren spreidenquote:Op maandag 2 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Teveel risico, ik wil gewoon holden en over een jaar gillen dat ik 50.000 euro heb "gevonden"
Beetje risico is toch juist leukquote:Op maandag 2 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Teveel risico, ik wil gewoon holden en over een jaar gillen dat ik 50.000 euro heb "gevonden"
Heej wacht eens even, nu moeten we weer netjes gaan doen hierquote:Op maandag 2 december 2013 02:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wilde bij de boys en de coins horen, nu ben je al aan me gewend.
nee het stond gewoon verkeerd en had steeds geen zin om het aan te passenof om er op in te gaan als iemand "hij" zei
Moeilijk verkroppen dit hequote:Op maandag 2 december 2013 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heej wacht eens even, nu moeten we weer netjes gaan doen hier![]()
Geen geschreeuw meer over tetten
quote:Op maandag 2 december 2013 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heej wacht eens even, nu moeten we weer netjes gaan doen hier![]()
Geen geschreeuw meer over tetten
quote:Op maandag 2 december 2013 02:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor, ging hiervoor ook prima. Dus.
Veel te laagquote:
quote:
je hebt je inkoopbedrag pas terug als je het trade voor usdquote:Op maandag 2 december 2013 02:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
4,1 was pas laag. Inkoopbedrag terug, Das al heel wat momenteel.
Die grote walls zijn bijna altijd fake. Bij ltc heb je ook fake een wall van 80k stuks die steeds verdwijnt zodra de koers er tegen aanlooptquote:Op maandag 2 december 2013 02:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
6,5 wel beste sell wall, ben benieuwd of ze die gaan opvreten
Dan dezequote:Op maandag 2 december 2013 02:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]motor-forum.nl
Wil eigenlijk bij iets van 7quote:Op maandag 2 december 2013 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je hebt je inkoopbedrag pas terug als je het trade voor usd
klopt ook wel, maar het zal toch wel mentaal voor sommige mensen meewegenquote:Op maandag 2 december 2013 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die grote walls zijn bijna altijd fake. Bij ltc heb je ook fake een wall van 80k stuks die steeds verdwijnt zodra de koers er tegen aanloopt
Dat had ik gedaan bij LTC. Op 43... maar zoals hierboven al duidelijk werd, daar leren we vanquote:Op maandag 2 december 2013 02:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik was zo achterlijk om ppc bij de invoering van ppc/usd op frikkin 7,7 of 7,8 te kopenhad er echt hoge verwachtingen van toen die optie werd toegevoegd.
Ja maar ik had zogenaamd een weloverwogen reden. De invoer van USD op PPC zou voor een stijgende lijn gaan zorgen, want makkelijk. Niet dusquote:Op maandag 2 december 2013 02:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan bij LTC. Op 43... maar zoals hierboven al duidelijk werd, daar leren we van
Misschien komt het nog?quote:Op maandag 2 december 2013 02:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar ik had zogenaamd een weloverwogen reden. De invoer van USD op PPC zou voor een stijgende lijn gaan zorgen, want makkelijk. Niet dus
goldcoin hebben mensen al flink op lopen cashen, ben benieuwd wat ie nog meer gaat doenquote:Op maandag 2 december 2013 02:30 schreef Maxbet het volgende:
Zou Goldcoin ook even in de gaten houden, geen onderbouwing trouwens behalve de profitability bij het minen en de koers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |