uiteraardquote:Op maandag 2 december 2013 02:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had beter wel kunnen verkopen en weer inkopen, maar dat vind ik dan ook weer een risico als die coin de pan uit rijst en niet meer daalt.
Hoop het voor je, voor mij helpt het niksquote:Op maandag 2 december 2013 02:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou toch awesome zijn, wakker worden met zeta op 0.0001
Ik blijf gewoon op zeta en bbq op de lange termijn vertrouwen.quote:Op maandag 2 december 2013 02:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
uiteraard![]()
ik had ook graag ingekocht op 24 dollar LTC met mijn geld, volgende keer beter
long term is ook zeker niet verkeerdquote:Op maandag 2 december 2013 02:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op zeta en bbq op de lange termijn vertrouwen.
Ben zelf nu ook weer BBQ aan het minen nadat megacoins me hoofdpijn gaven.quote:Op maandag 2 december 2013 02:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op zeta en bbq op de lange termijn vertrouwen.
Hou op ik word steeds jaloers omdat ik niet kan minenquote:Op maandag 2 december 2013 02:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben zelf nu ook weer BBQ aan het minen nadat megacoins me hoofdpijn gaven.
Waarom ben je ineens een vrouwtje?quote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vraag me dan toch af waar zo een grote algemene daling vandaan komt.
dat wil ik ook graag wetenquote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vraag me dan toch af waar zo een grote algemene daling vandaan komt.
Dat was ik altijd alquote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens een vrouwtje?
Je plaatje vond van niet, ik zie allessss.quote:Op maandag 2 december 2013 02:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat was ik altijd alin het echt dan
6,5 wel beste sell wall, ben benieuwd of ze die gaan opvretenquote:
Vind het allemaal best. 6.3 was mn inkoopprijs... Maar nu heb ik weer zoiets van, stel dat ik op 6.4 ofzo cash, en dan weer zien dat het tot 8 stijgtquote:Op maandag 2 december 2013 02:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
6,5 wel beste sell wall, ben benieuwd of ze die gaan opvreten
Ja daarom vroeg ik me af of er misschien negatieve berichten in de media waren ofzo. Lijkt me wel tof om te begrijpen waar zoiets vandaan komt. Dat 1 munt even inkakt oke, maar dat elke munt dat doet is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 2 december 2013 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat wil ik ook graag weten
Tja ergens begint het..daarna is het een stroomversnelling van schapen die sellen
dat ook zeker gedeeltelijk waar, veel getallen van gisteren waren pure grote pumps door groepenquote:Op maandag 2 december 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grote jongens spelen spelletjes. Die bewegen de markt, daar komen die schommelingen vandaan. Net zoals banken.
Ik wilde bij de boys en de coins horen, nu ben je al aan me gewend.quote:Op maandag 2 december 2013 02:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je plaatje vond van niet, ik zie allessss.
Ja dat is meteen een beetje de keerzijde inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Grote jongens spelen spelletjes. Die bewegen de markt, daar komen die schommelingen vandaan. Net zoals banken.
(denk ik)
Ik begin wel een beetje moe van pumps enzo te wordenquote:Op maandag 2 december 2013 02:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat ook zeker gedeeltelijk waar, veel getallen van gisteren waren pure grote pumps door groepen
gelukkig is china er weer om de dag te redden
moet je op mee liftenquote:Op maandag 2 december 2013 02:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dat is meteen een beetje de keerzijde inderdaad.
[..]
Ik begin wel een beetje moe van pumps enzo te worden
nicequote:Op maandag 2 december 2013 02:22 schreef Maxbet het volgende:
Dit is denk ik wel interessant voor jullie, een dummy exchange, kun je met play money een beetje proberen. Hij haalt de data van BTC-e af.
http://sudogift.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |