Nemen jullie me nu nog wel serieus?quote:
Ja ik laat ze sowieso staan, ik ga ze niet voor minder weg doen om daarna een stijging te zien en mezelf te haten dat ik onnodig verlies heb genomen.quote:Op maandag 2 december 2013 02:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien komt het nog?![]()
Laten we daar maar gewoon vanuit gaan. Op naar de 10?
Vrouw of niet hèquote:Op maandag 2 december 2013 02:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik was zo achterlijk om ppc bij de invoering van ppc/usd op frikkin 7,7 of 7,8 te kopenhad er echt hoge verwachtingen van toen die optie werd toegevoegd.
Denk je dat we je serieuzer nemen als je tetten post?quote:Op maandag 2 december 2013 02:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nemen jullie me nu nog wel serieus?![]()
Of moet ik eerst een random internet tet posten?
Oh mag niet
quote:Op maandag 2 december 2013 02:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk je dat we je serieuzer nemen als je tetten post?
DM staat open
Die tip kreeg ik ook vanmiddag via DM. Ik twijfel zelf.quote:Op maandag 2 december 2013 02:30 schreef Maxbet het volgende:
Zou Goldcoin ook even in de gaten houden, geen onderbouwing trouwens behalve de profitability bij het minen en de koers
Hopelijk haal je er veel binnenquote:Op maandag 2 december 2013 02:34 schreef Maxbet het volgende:
On another note: ik zwengel de miner aan en ga een paar uurtjes slapen. Kom ondertussen toch wel een paar uurtjes tekort.
Nogmaals, totaal geen onderbouwing en garantie zover je me kan gooien. Maar het ziet er vanuit de mining kant uit alsof er binnen nu en niet al te lang een paar pools opspringen.quote:Op maandag 2 december 2013 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik ook vanmiddag via DM. Ik twijfel zelf.
Thanksquote:Op maandag 2 december 2013 02:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hopelijk haal je er veel binnen
Ja lees even een paar posts terugquote:Op maandag 2 december 2013 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou zweren dat ikwilrolletje vanmiddag nog een man was.
Ik kan je nu niet meer serieus nemenquote:Op maandag 2 december 2013 02:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja lees even een paar posts terug
maakt niet uit hoor, Fok! leden hebben vaak een sterke voorkeur voor shemalesquote:Op maandag 2 december 2013 02:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja lees even een paar posts terug
Sapstengel, pls come in.quote:Op maandag 2 december 2013 02:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, Fok! leden hebben vaak een sterke voorkeur voor shemales
althans, in het gym-topic is deze drang toch wel sterk aanwezig
Gewenning, zoals je een paar posts terug zei klopt wel, maar dan ook nog een ander plaatje... Tja, moeilijk.quote:
quote:
Dat vond ik ook al toen dat gepost werd ja.quote:Op maandag 2 december 2013 02:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit soort posts zijn ook niet echt mannelijk:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |