Ik weet niet wat ik ermee moet. Zal je zien dat ze na een tijdje een dollar zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 01:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik probeer hem te verkopen nu ik nog geen verlies heb, maar het lukt dus niet.
Al een support ticket gemaakt?quote:Op maandag 2 december 2013 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word nu langzamerhand wel agressief. Dit is toch niet normaal jongens.
Wellicht move ik mijn coins naar Coinex, want dit is waardeloos.
Hebben hier er wel een paar naar gekeken, is volgens mij niemand gelukt als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 december 2013 01:49 schreef probeer het volgende:
Heeft iemand toevallig een account op die Chinese exchange? Dan is dit denk ik je moment om daar goedkoop LTC in te kopen
Zo te lezen zitten wij in het zelfde schuitje. Het is vooral frustrerend om te zien hoeveel potentiele winst je misloopt omdat je geld vastzit. Ik zit ook in LTC vast, andere helft in NMCdie ik serieus op de ATH gekocht heb.. weet niet wat me bezielde, zag er in mijn ogen vast veel belovend uit :pquote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb niet in zulke grote bedragen, maar toch weinig zin uit te cashen. LTC ingestapt op 43... en PPC op 6.3, dus die valt nog mee.
Desondanks is het al dagen alleen maar wachten tot het eindelijk eens bijtrekt. Wat het steeds niet doet.
Precies, en nu uitstappen kost weer geld, waarvan je niet zeker weet dat je het terug verdient.quote:Op maandag 2 december 2013 01:51 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Zo te lezen zitten wij in het zelfde schuitje. Het is vooral frustrerend om te zien hoeveel potentiele winst je misloopt omdat je geld vastzit. Ik zit ook in LTC vast, andere helft in NMCdie ik serieus op de ATH gekocht heb.. weet niet wat me bezielde, zag er in mijn ogen vast veel belovend uit :p
haha ZetaOS wat een heldquote:Op maandag 2 december 2013 01:53 schreef roislecxe het volgende:
Trollbox:
Zeta0S: Heel fok forum zit hier ook met hun 2.5 litecoin
Bannen die hap
die dagen komen wel weerquote:Op maandag 2 december 2013 01:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies, en nu uitstappen kost weer geld, waarvan je niet zeker weet dat je het terug verdient.
En daarbij zo'n zondag vol potentie, maar zonder beschikbaar geld. Hartstikke fraai.
Heb er wel een beetje van geleerd. Ook om bij mindere winsten toch soms te cashen, want PPC ging als een pijl omhoog naar 8+, ingekocht bij 6.3 en zag er niet naar uit te dalen. Dus laten staan en een aantal uur later weer irritant net boven de 6, toen terug naar 4quote:Op maandag 2 december 2013 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die dagen komen wel weer
trek hier gewoon je les uit en zorg dat je altijd wat usd hebt om te traden!
die ltc moet je niet met verlies sellen neequote:Op maandag 2 december 2013 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er wel een beetje van geleerd. Ook om bij mindere winsten toch soms te cashen, want PPC ging als een pijl omhoog naar 8+, ingekocht bij 6.3 en zag er niet naar uit te dalen. Dus laten staan en een aantal uur later weer irritant net boven de 6, toen terug naar 4Nu gelukkig weer tegen de 6.
Maar de LTC zit me het meeste dwars, zit ook het meeste in. Op 43 kopen, en op 27 of 30 sellen doen we dus mooi niet.
Daar zat ik niet in... die nam ook een behoorlijke duikvlucht vandaag inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 01:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die ltc moet je niet met verlies sellen nee
Ik zit zelf op btce nog steeds vast op btc
ik heb zelf ook veel geleerd vandaag, en datgene ga ik lekker toepassen in de komende weken!quote:Op maandag 2 december 2013 02:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar zat ik niet in... die nam ook een behoorlijke duikvlucht vandaag inderdaad.
Maar ook die komt vanzelf weer. En met geduld kon je een heel eind, al is het wel vervelend
En dan al-tijd net de verkeerde kiezenquote:Op maandag 2 december 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet ook leren om niet ALLES te investeren in 1 munt, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk maken.Ik doe het niet meer though.
altijd dollars klaar hebben staan, altijd!quote:Op maandag 2 december 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet ook leren om niet ALLES te investeren in 1 munt, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk maken.Ik doe het niet meer though.
Met LTC zit ik nog steeds m'n straf van donderdag uit als ik het goed hebquote:Op maandag 2 december 2013 02:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb zelf ook veel geleerd vandaag, en datgene ga ik lekker toepassen in de komende weken!
Geloof ik ook in. Heb hier zeker veel van geleerd.quote:Op maandag 2 december 2013 01:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die dagen komen wel weer
trek hier gewoon je les uit en zorg dat je altijd wat usd hebt om te traden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |