Ik ben een romanticus, verpest de wedstrijd. In de PL waren het ook geen pingels.quote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een overtreding in de 16 is een strafschop.
Neequote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een overtreding in de 16 is een strafschop.
Wat een baas hé?quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
Strootgod maakt gelijkmaker in 90e minuut.
Wok het met goede woksaus en mi.quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik heb varkenshaas over die op moet, wat zal ik er bij eten
Lidl is dicht, appie is open
Dit topic begint met commentaar op de wedstrijd. Ik plaats één klein zinnetje over de wedstrijd en ik moet optyfen. Is er hier een ballotage commisie ?quote:
Yup. En als de stand blijft zoals nu heeft Arsenel 6 punten voorsprong op shampton en 7 op sjelsioequote:
Salade van bietjes en rode kool? En dan een gepoft aardappeltje erbij ofzo. Niet al te lastig?quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik heb varkenshaas over die op moet, wat zal ik er bij eten
Lidl is dicht, appie is open
U riep?quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit topic begint met commentaar op de wedstrijd. Ik plaats één klein zinnetje over de wedstrijd en ik moet optyfen. Is er hier een ballotage commisie ?
Ok, ga ik even uitmelken.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vertel.
Heb je een ME-er in elkaar geslagen?
Wat een sloddervos ben je toch ook. Gaan jullie altijd met zijn allen naar f'noord ja?quote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee.
1. Neem mijn rijbewijs mee ipv bankpas. Dus kon niet pinnen
2. Dan raak ik mijn rijbewijs kwijt in de kuip. Maar Sjaak heeft hem gevonden![]()
3. Na de wedstrijd check ik in bij metro. Wil ik uitstappen, ben ik mijn ov opeens kwijt
Ja ik baal wel, ik verdenk die bolle in de metro, die zat heel de tijd te lachen naar mijquote:Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een sloddervos ben je toch ook. Gaan jullie altijd met zijn allen naar f'noord ja?
Ahh wat tof.quote:Op zondag 1 december 2013 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik baal wel, ik verdenk die bolle in de metro, die zat heel de tijd te lachen naar mij
Ja gezellig hoor
Stellen dat het gestolen is, dan krijg je sneller een vervangende.quote:Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
eerst maar eens een nieuwe ov bestellen
....quote:
Ja zeker!quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh wat tof.
Maar je hebt een leuke wedstrijd gezien natuurlijk.
Duurt 7 werkdagen, en moet pas over 14 dagen weer naar de Kuipquote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stellen dat het gestolen is, dan krijg je sneller een vervangende.
Ben je nog wel op varkenoord beland?quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
....
Rookbommen op Utrecht centraal, noodrem na Gouda, vuurwerk in trein, stilstaan op Nieuwerkerk ad IJssel, politie naar binnen, stapvoets naar Rotterdam rijden, 50 minuten later dan gepland op centraal, ME op perron, vastgehouden worden, 1 voor 1 er door mogen.
Gezellig zo een reisje.
Ja, stond 2 meter bij je vandaanquote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je nog wel op varkenoord beland?
Alleen paupers gaan met de trein.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
....
Rookbommen op Utrecht centraal, noodrem na Gouda, vuurwerk in trein, stilstaan op Nieuwerkerk ad IJssel, politie naar binnen, stapvoets naar Rotterdam rijden, 50 minuten later dan gepland op centraal, ME op perron, vastgehouden worden, 1 voor 1 er door mogen.
Gezellig zo een reisje.
De wedstrijd maakte in ieder geval een hoop goed.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
....
Gezellig zo een reisje.
Ik wel meerquote:Op zondag 1 december 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Op een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat Happel verlegen is.
Gefeliciteerd trouwens jongens.
En ik heb maar liefst 5,50 gewonnen
Ik was lui, had geen zin om daarheen te lopenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Happel heeft een grote bek maar een klein verlegen hartje
Ja ik eigenlijk wat meer moeten inzetten. Beetje stom. Al waren de odds maar 2,10 trouwens waar ik had ingezet tenminste.quote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wel meer
[..]
Ik was lui, had geen zin om daarheen te lopen
Ik zei het tochquote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
En Jol is ontslagen, levert me ook weer geld op
[..]
I
Yes.quote:Op zondag 1 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Oh ja en de Jol weddenschap had je ook nog
Het was maar 2 METERquote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wel meer![]()
En Jol is ontslagen, levert me ook weer geld op
[..]
Ik was lui, had geen zin om daarheen te lopen
Was dit de 1e keer dat je daar op ingezet hebt?quote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes.
Lol
http://nos.nl/artikel/581471-weer-opstootje-bij-feyenoordpsv.html
Wat een kutjesquote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes.
Lol
http://nos.nl/artikel/581471-weer-opstootje-bij-feyenoordpsv.html
Ontslag van trainer? Ja.quote:Op zondag 1 december 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dit de 1e keer dat je daar op ingezet hebt?
Jimboquote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was maar 2 METER
Ik was even de weg kwijt, kwam iemand tegen toen ik van de wc afkwam, en toen liep ik naar de plek waar we normaal stonden, en toen ben ik even met Jimbo gaan praten, en kreeg ik bier
Lekker, ik dacht al een tijdje iedere week dat hij er wel uit zou vliegen.quote:
In een notendop wat het grootste probleem is op deze wereld.quote:
ik die plaatjes postquote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een notendop wat het grootste probleem is op deze wereld.
PSV-fans houden het bij pindakaas.quote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, in Oekraïne zijn ze gewoon de ME omver aan 't rijden met bulldozers. Zo kan 't ook.
Ziek is het.quote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een notendop wat het grootste probleem is op deze wereld.
Dit is niet om te lachen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, in Oekraïne zijn ze gewoon de ME omver aan 't rijden met bulldozers. Zo kan 't ook.
Gaat nergens over inderdaad. Ziekelijk gedrag.quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word gewoon letterlijk misselijk van dat soort filmpjes. Net als dit bijvoorbeeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vanmiddag de Kennedytoren bestormd.
http://blackfridaydeathcount.com/quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word gewoon letterlijk misselijk van dat soort filmpjes. Net als dit bijvoorbeeld:
Ik afgelopen donderdag een zak van vijf kiloquote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte. Ik heb al jaren geen kruidnoten meer gekocht.
Ga je er ook mee over de daken?quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik afgelopen donderdag een zak van vijf kilo
gewoon omdat het kan
Waarom koop jij alles in grootverpakking? Puur omdat het kan?quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan
Toppertje.quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan
Volgens mij strooit hij een lange lijn kruidnoten van de lokale basisschool naar zijn huis.quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je er ook mee over de daken?
Die had ik ook van Euroshopper. Vijf kilo weet ik niet, maar wel een heel grote zak. Wel heel lang mee gedaan, heb net de laatste gepakt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan
Was ook niet allemaal voor mezelf, als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom koop jij alles in grootverpakking? Puur omdat het kan?
Zul je wel een buikje krijgenquote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanaf vrijdagavond alleen maar bier gehad als drinken geloof ik
Waarvan akte..
Vanacht DJ Panic solosetje van 6 uur lang was wel kaankeertjevet overigens.
Bolletjequote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had ik ook van Euroshopper. Vijf kilo weet ik niet, maar wel een heel grote zak. Wel heel lang mee gedaan, heb net de laatste gepakt.
Vorige week een lading dingen georganiseerd voor vereniging, we hadden 18kquote:
Vanavond ook niet meer aan het bier?quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja morgen weer het luie zweet eruit werken
Ben er net mee opgehouden.quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond ook niet meer aan het bier?
Karten is wel tof. Kun je die dingen gewoon 'los' huren dan trouwens?quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige week een lading dingen georganiseerd voor vereniging, we hadden 18k
Nog 10% daarvan over van de onvoorziene kosten post, extra activiteitje organiseren dus
We denken aan karten over de campus
En wat taaitaai voor in de tanden.quote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij strooit hij een lange lijn kruidnoten van de lokale basisschool naar zijn huis.
We hebben ergens een gozer gevonden die wel een trailer vol wil brengenquote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Karten is wel tof. Kun je die dingen gewoon 'los' huren dan trouwens?
Het was een leuke wedstrijd, voor jullie zekerquote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben er net mee opgehouden.
Fijne kleine after in de kroeg @ zuid
Oh nice! Je zou denken dat ze dat niet willen omdat misschien de banden dan beschadigen buiten.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben ergens een gozer gevonden die wel een trailer vol wil brengen
Waarheid als een koe, maar raar dat het uit de mond van een scheids komt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind dat PSV naar zichzelf moet kijken
- Makkelie
Je kan ook de NOS samenvattingen bekijken?quote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
Tering man. Dacht dat fox sports om half 9 begon met de samenvattingen. Heb ik het weer gemist.
Hij fluit wel als een patatje, vandaag niet met die penalties, maar verkeerde beslissingen de hele wedstrijd door.quote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind dat PSV naar zichzelf moet kijken
- Makkelie
Op wat?quote:Op zondag 1 december 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
Maurice Steijn
Wat een schandalige reactie.
Dat ja, wat een lul. Er hoort gewoon uitpubliek te zitten.quote:Op zondag 1 december 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
Maurice Steijn
Wat een schandalige reactie.
Ik vond hem ook echt slecht, maar hij is niet slechter als Kamphuis en Higler en die mogen ook gewoon fluiten.quote:Op zondag 1 december 2013 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij fluit wel als een patatje, vandaag niet met die penalties, maar verkeerde beslissingen de hele wedstrijd door.
Is alleen voor mensen in NLquote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook de NOS samenvattingen bekijken?
http://nos.nl/uitzendinge(...)1-december-2013.html
Tenzij je een enorme hekel aan de NOS hebt.
Waarvan akte.quote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had ik ook van Euroshopper. Vijf kilo weet ik niet, maar wel een heel grote zak. Wel heel lang mee gedaan, heb net de laatste gepakt.
Fijn dat je eerlijkb ent.quote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ook niet allemaal voor mezelf, als ik heel eerlijk ben
De Boer snapte het tenminste.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat ja, wat een lul. Er hoort gewoon uitpubliek te zitten.
Installeer hola, kun je chrome laten denken dat je in Nederland bentquote:
Hopelijk zijn hier beelden van.quote:Spelersbus PSV opgewacht; Rekik en Bruma staan supporters te woord
Tientallen boze supporters hebben zondag de spelersbus van PSV opgewacht. De fans wilden verhaal halen na de 3-1 nederlaag bij Feyenoord, de zoveelste verliespartij van dit seizoen. De supporters werden te woord gestaan door Karim Rekik en Jeffrey Bruma, zo meldt Omroep Brabant. Na een oponthoud van zo'n twintig minuten spelen kon de bus verder rijden.
Afgelopen zaterdag waren er ook al supporters naar De Herdgang gekomen om hun onvrede te laten blijken. De fans kwamen met busjes peper en potjes pindakaas naar het trainingsveld, om de spelers duidelijk te maken dat zij meer 'pit en power' verwachtten. Het hielp voor PSV niet veel, want zondag ging het dus mis in De Kuip.
PSV staat na vijftien speelronden op de tiende plaats in de Eredivisie en heeft tien punten minder dan koploper Vitesse. De voorsprong op hekkensluiter NEC bedraagt maar acht punten.
Aah ok, eerst ff chrome installeren danquote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Installeer hola, kun je chrome laten denken dat je in Nederland bent
18 euro voor alleen de Eredivisie en 24 voor Eredivisie + buitenlands voetbal, bij Ziggo tenminste.quote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Wat kostte EL per maand? Weet iemand dat nog?
Jaquote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Potjes pindakaas en busjes peper? Is dit serieus?![]()
Vorige keer was aardig briljant. Boertjes die het werken voor je kankergeld jatten en Fred Rutten met zijn "nou echt wel!"quote:
Beetje een betaalzender nemen voor 300 euro per jaar.quote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
18 euro voor alleen de Eredivisie en 24 voor Eredivisie + buitenlands voetbal, bij Ziggo tenminste.
Mmm ik zat namelijk even te zoeken naar Fox sport abo's en kwam dit tegen, vandaar de vraag:quote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
18 euro voor alleen de Eredivisie en 24 voor Eredivisie + buitenlands voetbal, bij Ziggo tenminste.
Noooouuhh echsjsjljlurrrttt wel.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer was aardig briljant. Boertjes die het werken voor je kankergeld jatten en Fred Rutten met zijn "nou echt wel!"
Stijngod.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspx
Is alleen voor mensen in Brabantquote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
Ik vind het al treurig dat ik 2 uur opgefokt/geirriteerd ben na zo'n wedstrijd, sowieso om voetbal.. laat staan 4 uur later, terwijl je naar de herdgang bent toe gereden en buiten staat in deze kou om een keer te schelden tegen die jongensquote:
dit was nog slapper dan die donder speech van Cocuquote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
Er staat ook echt maar 8 man ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al treurig dat ik 2 uur opgefokt/geirriteerd ben na zo'n wedstrijd, sowieso om voetbal.. laat staan 4 uur later, terwijl je naar de herdgang bent toe gereden en buiten staat in deze kou om een keer te schelden tegen die jongens
"Tientallen" hèquote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat ook echt maar 8 man ofzo.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht wel op de mening van Aad in FC Onder Ons.
Aad heeft er wel verstand van.twitter:
Dat was een dolletje om zijn volgers op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]Aad heeft er wel verstand van.twitter:
Aad heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:
Hij bloeide altijd op als hij door Sierd geïnterviewd werd, maar wie niet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Pascalus het volgende:
Ik mis Fredje Rutten. Dat onzekere geslis paste goed bij PSV.
Nou dan was dat op dat moment ook zo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bloeide altijd op als hij door Sierd geïnterviewd werd, maar wie niet.
Een stel mongolen tegenover je, dat is voor niemand een pretje.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.
Ah donderstraal op joh.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan was dat op dat moment ook zo.
Ik ook en ik ben voorzitter van de anti-fred-rutten clubquote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.
Dat je aan mijn inzicht twijfelt is al twijfelachtig, maar de johannes_vermeer + Aad300 combo? No way.quote:
Kijk gewoon dat filmpje. Daar staat misschien 10 man ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Saind het volgende:
Ze zijn het ook niet echt eens over de aantallen
Kapi zegt acht, dat artikel van 040 van Stijn zegt 20, en hier zeggen ze 100
http://www.studio040.nl/n(...)prek-met-elftal.html
Ohnee grapje dit is van gisteren
Ik heb oprecht spijt dat ik niet ben gaan kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk gewoon dat filmpje. Daar staat misschien 10 man ofzo.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je aan mijn inzicht twijfelt is al twijfelachtig, maar de johannes_vermeer + Aad300 combo? No way.
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet
quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet
Te mager en eigenlijk net iets te overdreven lopen squatten. Een reet moet niet alleen spier zijn.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
Die Bakkali met zijn Gucci petje, lijkt gelijk op een marokkaanse straatratquote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet
twitter:
Hoezo 'lijkt'?quote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die Bakkali met zijn Gucci petje, lijkt gelijk op een marokkaanse straatrat
Geen mooie kont meer.quote:
Ik snap sowieso niet hoe je dat mooi kunt vinden. Een pet van een merk dat damestassen maakt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die Bakkali met zijn Gucci petje, lijkt gelijk op een marokkaanse straatrat
Hiphop Pintotwitter:elsierd twitterde op zondag 01-12-2013 om 20:38:05Wahin y Mowlihawk - Cádiz Siempre Dentro de Mi /Music by Pinto "Wahin" (...: http://t.co/ugTCjOCvEi via @youtube reageer retweet
Aanzicht/status, wat ze denken te hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je dat mooi kunt vinden. Een pet van een merk dat damestassen maakt.
Zegt ook gelijk ontzettend veel over die Bakkali als je met zo een pet rond loopt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je dat mooi kunt vinden. Een pet van een merk dat damestassen maakt.
daarom gewoon new era capquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen pet opdoen.quote:
Sowieso pettenquote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen pet opdoen.Als ik een profspeler was zou ik gewoon een mooie vilthoed opdoen om te provoceren.
is dat zo'n hipsterdingquote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen pet opdoen.Als ik een profspeler was zou ik gewoon een mooie vilthoed opdoen om te provoceren.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een aanrader voor een simpele luchtige film? Liefst comedy.. graag meerdere posten aangezien ik vele films kijk
wie is er doodquote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Waarom is half Nederland opeens begaan met een b-acteur die dood gaat?
Ik haat facebook. Echt.
Ku(t)ddevolkquote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik haat facebook. Echt.
Observe and Report had ik laatst gekeken, was lachequote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een aanrader voor een simpele luchtige film? Liefst comedy.. graag meerdere posten aangezien ik vele films kijk
Zo B is hij niet vind ik.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik haat facebook. Echt.
Dit, precies dit. Al dat gejammer op het internetquote:Op zondag 1 december 2013 20:48 schreef Pascalus het volgende:
Oh, een of andere gast die alleen in kutfilms zoals Fast & Furious speelt.
Boeiend.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit, precies dit. Al dat gejammer op het internet
Dat is het ook, EL was 18 euro bij Ziggo en dat is het nu nog steeds.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik zat namelijk even te zoeken naar Fox sport abo's en kwam dit tegen, vandaar de vraag:
De prijs van FOX Sports Eredivisie is gelijk aan die van Eredivisie Live.
OK ik dacht dat Fox goedkoper was namelijkquote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is het ook, EL was 18 euro bij Ziggo en dat is het nu nog steeds.
Ik snap 't ook niet echt. Zonde voor die man en z'n omgeving, maar ik kan er niet echt meer om geven dan een willekeurig ander persoon.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik haat facebook. Echt.
R.I.P.D?quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
wow okequote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend die Paul Walker. Rot op met deze shit.
Moet het een nieuwe zijn, kijk anders Shaun of the Dead of Hot Fuzz.quote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was echt slecht, al gezien dus.
Nee hoeft niet nieuwquote:Op zondag 1 december 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet het een nieuwe zijn, kijk anders Shaun of the Dead of Hot Fuzz.
Fiets Opa?quote:Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het gek dat ik 'Stream van Opaatje' een treurig topic vind?
ik heb dat topic nooit begrepenquote:Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het gek dat ik 'Stream van Opaatje' een treurig topic vind?
hmm okequote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doorgaan met kijken!!! Begin vond ik mwah, maar wordt steeds beter!
http://members.tele2.nl/s.a.seker/vid3.htmquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RLS / Stream van Opaatje #136 Code oranje!
heb je laatste aflevering originals gekekenquote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doorgaan met kijken!!! Begin vond ik mwah, maar wordt steeds beter!
RIPquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://members.tele2.nl/s.a.seker/vid3.htm
Sikkegodquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://members.tele2.nl/s.a.seker/vid3.htm
nee nog niet, klaus sowiesoquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je laatste aflevering originals gekeken
klaus
eerste seizoen goed, tweede oke, derde slecht, en dit seizoen schijnt ook wel oke te zijnquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Is walking dead echt zo goed? Ik kijk principieel geen films of series met zombies erin.
Het 2e seizoen 'oke' noemen. Was veruit het saaiste seizoen tot nu toe. Gebeurde geen reet. Zaten alleen wat om te kutten op die boerderij.quote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
eerste seizoen goed, tweede oke, derde slecht, en dit seizoen schijnt ook wel oke te zijn
Is een soap met af en toe wat gore gehalte maar voornamelijk gezeik.quote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Is walking dead echt zo goed? Ik kijk principieel geen films of series met zombies erin.
GTST zou jaloers zijnquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het 2e seizoen 'oke' noemen. Was veruit het saaiste seizoen tot nu toe. Gebeurde geen reet. Zaten alleen wat om te kutten op die boerderij.
Eerste seizoen wel, daarna gaat 't rap bergafwaarts. Vooral vanwege 't feit dat zo'n verhaallijn op een gegeven moment geforceerd uitgerekt wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
puur gekeken naar de verhaallijn welquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het 2e seizoen 'oke' noemen.
Ja dan kan je wel zeggen ja. Alleen de finale was leuk.quote:
Je kan volgens mij ook niet bijzonder veel verhaallijnen verzinnen bij een zombie-uitbraak. Een beetje mensen die af en toe doodgaan en in een zombie veranderen, that's it.quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste seizoen wel, daarna gaat 't rap bergafwaarts. Vooral vanwege 't feit dat zo'n verhaallijn op een gegeven moment geforceerd uitgerekt wordt.
Ja het was fijn dat een groot deel van die bitchende huilers eindelijk dood gingen.quote:
Daar hebben eigenlijk bijna alle series wel last van.quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste seizoen wel, daarna gaat 't rap bergafwaarts. Vooral vanwege 't feit dat zo'n verhaallijn op een gegeven moment geforceerd uitgerekt wordt.
Dan hopen dat hij weer omhoog gaat en niet nog verder zakt naar de 240 waar hij 4 weken geleden op stondquote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij meer dan 400 keldert binnen 12 uur. Inkopen als een gek nu.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi, ik had dagen geleden al dit plaatje opgeslagen om te posten in het live-topic voordat Feyenoord - PSV begon, maar ik ben het vergeten.
http://puu.sh/5w0ie.jpg
zakt sws doorquote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan hopen dat hij weer omhoog gaat en niet nog verder zakt naar de 240 waar hij 4 weken geleden op stond
ik.hou ook niet van zombies in een film. Maar the walking deadquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Dit is dan ook een serie, hahaquote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik.hou ook niet van zombies in een film. Maar the walking dead
Ow ok. Hahaquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dan ook een serie, haha
Sorry. Ik ben erg gespannen aangezien Sjek van Gelder mijn weekend weer komt verblijden in 3 kwartier.
Ik zoek nog wat om te kijken, misschien die dan. Of Revolution, lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik.hou ook niet van zombies in een film. Maar the walking dead
Ze weten dat Twentesupporters bazen zijn. Fan van Twente zijn is een internationaal erkenningssymbool van intelligentie en beestachtige skills.quote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ben nieuw op LinkedIn maar ziek veel mensen bekijken mijn profiel/voegen me toe. Is dat normaal daar?
revolution kijk ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek nog wat om te kijken, misschien die dan. Of Revolution, lijkt me ook wel wat.
Revolution is wel goed hoorde ik.quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
revolution kijk ik ook
Revenge?
ja is normaal. Erg handig als je een nieuwe baan zoekt overigensquote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ben nieuw op LinkedIn maar ziek veel mensen bekijken mijn profiel/voegen me toe. Is dat normaal daar?
Ik moet het ook maar eens updaten. Totaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is normaal. Erg handig als je een nieuwe baan zoekt overigens
een vrouw komt terug naar haar geboorteplaats. En wilt wraak nemen op iedereen die wat te maken heeft met de dood van haar vader.quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Revolution is wel goed hoorde ik.
Revenge ken ik niet. Waar gaat dat over?
Ah klinkt wel goed. Ga wel even proberen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een vrouw komt terug naar haar geboorteplaats. En wilt wraak nemen op iedereen die wat te maken heeft met de dood van haar vader.
ik zat een jaar in de ww. Kreeg toen de tip om me aan te melden, via LinkedIn heb ik 4 banen aangeboden gekregen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar eens updaten. Totaal niet aan gedacht.
Serieus? Dan ga ik het morgen echt meteen doenquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat een jaar in de ww. Kreeg toen de tip om me aan te melden, via LinkedIn heb ik 4 banen aangeboden gekregen.
Nu nog steeds voegen die recruiters van financiële dienstverlening mij toe en krijg ik soms uitnodigingen voor een sollicitatiegesprek
echt waarquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik het morgen echt meteen doenAl ben ik niet zo gecharmeerd van recruiters eigenlijk..
welk topic?quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb weer een topic voor mensen onbewust verpest.
Haha steuntrekster.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
'Iets' op kantoorBen sinds vandaag officieel zonder werk.
okquote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je hiervoor gedaan dan?quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zou mooi zijn. Zaanstad is ook precies de goede kant op, geen files, die staan deze kant opquote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
Hmmm vriendin van mij belde mij vorige week over een baan. Maar was in Zaanstad.te ver weg voor mij.
Zal morgen wel even appen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |