Observe and Report had ik laatst gekeken, was lachequote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een aanrader voor een simpele luchtige film? Liefst comedy.. graag meerdere posten aangezien ik vele films kijk
Zo B is hij niet vind ik.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Waarom is half Nederland opeens begaan met een b-acteur die dood gaat?
Ik haat facebook. Echt.
Dit, precies dit. Al dat gejammer op het internetquote:Op zondag 1 december 2013 20:48 schreef Pascalus het volgende:
Oh, een of andere gast die alleen in kutfilms zoals Fast & Furious speelt.
Boeiend.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit, precies dit. Al dat gejammer op het internet
Dat is het ook, EL was 18 euro bij Ziggo en dat is het nu nog steeds.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik zat namelijk even te zoeken naar Fox sport abo's en kwam dit tegen, vandaar de vraag:
De prijs van FOX Sports Eredivisie is gelijk aan die van Eredivisie Live.
OK ik dacht dat Fox goedkoper was namelijkquote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is het ook, EL was 18 euro bij Ziggo en dat is het nu nog steeds.
Ik snap 't ook niet echt. Zonde voor die man en z'n omgeving, maar ik kan er niet echt meer om geven dan een willekeurig ander persoon.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Waarom is half Nederland opeens begaan met een b-acteur die dood gaat?
Ik haat facebook. Echt.
R.I.P.D?quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een aanrader voor een simpele luchtige film? Liefst comedy.. graag meerdere posten aangezien ik vele films kijk
wow okequote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend die Paul Walker. Rot op met deze shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |