dit was nog slapper dan die donder speech van Cocuquote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspx

Er staat ook echt maar 8 man ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al treurig dat ik 2 uur opgefokt/geirriteerd ben na zo'n wedstrijd, sowieso om voetbal.. laat staan 4 uur later, terwijl je naar de herdgang bent toe gereden en buiten staat in deze kou om een keer te schelden tegen die jongens

"Tientallen" hèquote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat ook echt maar 8 man ofzo.

quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht wel op de mening van Aad in FC Onder Ons.
Aad heeft er wel verstand van.twitter:

Dat was een dolletje om zijn volgers op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]Aad heeft er wel verstand van.twitter:

Aad heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:

Hij bloeide altijd op als hij door Sierd geïnterviewd werd, maar wie niet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Pascalus het volgende:
Ik mis Fredje Rutten. Dat onzekere geslis paste goed bij PSV.

Nou dan was dat op dat moment ook zo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:

Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bloeide altijd op als hij door Sierd geïnterviewd werd, maar wie niet.

Een stel mongolen tegenover je, dat is voor niemand een pretje.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.

Ah donderstraal op joh.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan was dat op dat moment ook zo.

Ik ook en ik ben voorzitter van de anti-fred-rutten clubquote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.

Dat je aan mijn inzicht twijfelt is al twijfelachtig, maar de johannes_vermeer + Aad300 combo? No way.quote:

Kijk gewoon dat filmpje. Daar staat misschien 10 man ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Saind het volgende:
Ze zijn het ook niet echt eens over de aantallen
Kapi zegt acht, dat artikel van 040 van Stijn zegt 20, en hier zeggen ze 100
http://www.studio040.nl/n(...)prek-met-elftal.html
Ohnee grapje dit is van gisteren

Ik heb oprecht spijt dat ik niet ben gaan kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk gewoon dat filmpje. Daar staat misschien 10 man ofzo.

quote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je aan mijn inzicht twijfelt is al twijfelachtig, maar de johannes_vermeer + Aad300 combo? No way.
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet

quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet

Te mager en eigenlijk net iets te overdreven lopen squatten. Een reet moet niet alleen spier zijn.quote:

quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
 anticlimax
 anticlimax

Die Bakkali met zijn Gucci petje, lijkt gelijk op een marokkaanse straatratquote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!

quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet
twitter:

Hoezo 'lijkt'?quote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die Bakkali met zijn Gucci petje, lijkt gelijk op een marokkaanse straatrat

Geen mooie kont meer.quote:

Ik snap sowieso niet hoe je dat mooi kunt vinden. Een pet van een merk dat damestassen maakt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die Bakkali met zijn Gucci petje, lijkt gelijk op een marokkaanse straatrat

Hiphop Pintotwitter:elsierd twitterde op zondag 01-12-2013 om 20:38:05Wahin y Mowlihawk - Cádiz Siempre Dentro de Mi /Music by Pinto "Wahin" (...: http://t.co/ugTCjOCvEi via @youtube reageer retweet

Aanzicht/status, wat ze denken te hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je dat mooi kunt vinden. Een pet van een merk dat damestassen maakt.

Zegt ook gelijk ontzettend veel over die Bakkali als je met zo een pet rond loopt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je dat mooi kunt vinden. Een pet van een merk dat damestassen maakt.

daarom gewoon new era capquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]

Gewoon geen pet opdoen.quote:
 Als ik een profspeler was zou ik gewoon een mooie vilthoed opdoen om te provoceren.
 Als ik een profspeler was zou ik gewoon een mooie vilthoed opdoen om te provoceren.  

Sowieso pettenquote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen pet opdoen.Als ik een profspeler was zou ik gewoon een mooie vilthoed opdoen om te provoceren.
 dat die nog bestaan..
 dat die nog bestaan..

is dat zo'n hipsterdingquote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen pet opdoen.Als ik een profspeler was zou ik gewoon een mooie vilthoed opdoen om te provoceren.

quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een aanrader voor een simpele luchtige film? Liefst comedy.. graag meerdere posten aangezien ik vele films kijk

wie is er doodquote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Waarom is half Nederland opeens begaan met een b-acteur die dood gaat?
Ik haat facebook. Echt.

Ku(t)ddevolkquote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Waarom is half Nederland opeens begaan met een b-acteur die dood gaat?
Ik haat facebook. Echt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |