dit was nog slapper dan die donder speech van Cocuquote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben beelden!!!
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspx
Er staat ook echt maar 8 man ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al treurig dat ik 2 uur opgefokt/geirriteerd ben na zo'n wedstrijd, sowieso om voetbal.. laat staan 4 uur later, terwijl je naar de herdgang bent toe gereden en buiten staat in deze kou om een keer te schelden tegen die jongens
"Tientallen" hèquote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat ook echt maar 8 man ofzo.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht wel op de mening van Aad in FC Onder Ons.
Aad heeft er wel verstand van.twitter:
Dat was een dolletje om zijn volgers op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]Aad heeft er wel verstand van.twitter:
Aad heeft altijd gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:
Hij bloeide altijd op als hij door Sierd geïnterviewd werd, maar wie niet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef Pascalus het volgende:
Ik mis Fredje Rutten. Dat onzekere geslis paste goed bij PSV.
Nou dan was dat op dat moment ook zo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Pascalus het volgende:
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bloeide altijd op als hij door Sierd geïnterviewd werd, maar wie niet.
Een stel mongolen tegenover je, dat is voor niemand een pretje.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.
Ah donderstraal op joh.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan was dat op dat moment ook zo.
Ik ook en ik ben voorzitter van de anti-fred-rutten clubquote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen bij die bus had ik wel medelijden met hem.
Dat je aan mijn inzicht twijfelt is al twijfelachtig, maar de johannes_vermeer + Aad300 combo? No way.quote:
Kijk gewoon dat filmpje. Daar staat misschien 10 man ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef Saind het volgende:
Ze zijn het ook niet echt eens over de aantallen
Kapi zegt acht, dat artikel van 040 van Stijn zegt 20, en hier zeggen ze 100
http://www.studio040.nl/n(...)prek-met-elftal.html
Ohnee grapje dit is van gisteren
Ik heb oprecht spijt dat ik niet ben gaan kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk gewoon dat filmpje. Daar staat misschien 10 man ofzo.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je aan mijn inzicht twijfelt is al twijfelachtig, maar de johannes_vermeer + Aad300 combo? No way.
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet
quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:15:18Wat ben jij voor een dorpsidioot, ga andere mensen vervelen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |