Observe and Report had ik laatst gekeken, was lachequote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een aanrader voor een simpele luchtige film? Liefst comedy.. graag meerdere posten aangezien ik vele films kijk
Zo B is hij niet vind ik.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Waarom is half Nederland opeens begaan met een b-acteur die dood gaat?
Ik haat facebook. Echt.
Dit, precies dit. Al dat gejammer op het internetquote:Op zondag 1 december 2013 20:48 schreef Pascalus het volgende:
Oh, een of andere gast die alleen in kutfilms zoals Fast & Furious speelt.
Boeiend.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit, precies dit. Al dat gejammer op het internet
Dat is het ook, EL was 18 euro bij Ziggo en dat is het nu nog steeds.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik zat namelijk even te zoeken naar Fox sport abo's en kwam dit tegen, vandaar de vraag:
De prijs van FOX Sports Eredivisie is gelijk aan die van Eredivisie Live.
OK ik dacht dat Fox goedkoper was namelijkquote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is het ook, EL was 18 euro bij Ziggo en dat is het nu nog steeds.
Ik snap 't ook niet echt. Zonde voor die man en z'n omgeving, maar ik kan er niet echt meer om geven dan een willekeurig ander persoon.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Waarom is half Nederland opeens begaan met een b-acteur die dood gaat?
Ik haat facebook. Echt.
R.I.P.D?quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een aanrader voor een simpele luchtige film? Liefst comedy.. graag meerdere posten aangezien ik vele films kijk
wow okequote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend die Paul Walker. Rot op met deze shit.
Moet het een nieuwe zijn, kijk anders Shaun of the Dead of Hot Fuzz.quote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was echt slecht, al gezien dus.
Nee hoeft niet nieuwquote:Op zondag 1 december 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet het een nieuwe zijn, kijk anders Shaun of the Dead of Hot Fuzz.
Fiets Opa?quote:Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het gek dat ik 'Stream van Opaatje' een treurig topic vind?
ik heb dat topic nooit begrepenquote:Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het gek dat ik 'Stream van Opaatje' een treurig topic vind?
hmm okequote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doorgaan met kijken!!! Begin vond ik mwah, maar wordt steeds beter!
http://members.tele2.nl/s.a.seker/vid3.htmquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RLS / Stream van Opaatje #136 Code oranje!
heb je laatste aflevering originals gekekenquote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doorgaan met kijken!!! Begin vond ik mwah, maar wordt steeds beter!
RIPquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://members.tele2.nl/s.a.seker/vid3.htm
Sikkegodquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://members.tele2.nl/s.a.seker/vid3.htm
nee nog niet, klaus sowiesoquote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je laatste aflevering originals gekeken
klaus
eerste seizoen goed, tweede oke, derde slecht, en dit seizoen schijnt ook wel oke te zijnquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Is walking dead echt zo goed? Ik kijk principieel geen films of series met zombies erin.
Het 2e seizoen 'oke' noemen. Was veruit het saaiste seizoen tot nu toe. Gebeurde geen reet. Zaten alleen wat om te kutten op die boerderij.quote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
eerste seizoen goed, tweede oke, derde slecht, en dit seizoen schijnt ook wel oke te zijn
Is een soap met af en toe wat gore gehalte maar voornamelijk gezeik.quote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Is walking dead echt zo goed? Ik kijk principieel geen films of series met zombies erin.
GTST zou jaloers zijnquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het 2e seizoen 'oke' noemen. Was veruit het saaiste seizoen tot nu toe. Gebeurde geen reet. Zaten alleen wat om te kutten op die boerderij.
Eerste seizoen wel, daarna gaat 't rap bergafwaarts. Vooral vanwege 't feit dat zo'n verhaallijn op een gegeven moment geforceerd uitgerekt wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
puur gekeken naar de verhaallijn welquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het 2e seizoen 'oke' noemen.
Ja dan kan je wel zeggen ja. Alleen de finale was leuk.quote:
Je kan volgens mij ook niet bijzonder veel verhaallijnen verzinnen bij een zombie-uitbraak. Een beetje mensen die af en toe doodgaan en in een zombie veranderen, that's it.quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste seizoen wel, daarna gaat 't rap bergafwaarts. Vooral vanwege 't feit dat zo'n verhaallijn op een gegeven moment geforceerd uitgerekt wordt.
Ja het was fijn dat een groot deel van die bitchende huilers eindelijk dood gingen.quote:
Daar hebben eigenlijk bijna alle series wel last van.quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste seizoen wel, daarna gaat 't rap bergafwaarts. Vooral vanwege 't feit dat zo'n verhaallijn op een gegeven moment geforceerd uitgerekt wordt.
Dan hopen dat hij weer omhoog gaat en niet nog verder zakt naar de 240 waar hij 4 weken geleden op stondquote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij meer dan 400 keldert binnen 12 uur. Inkopen als een gek nu.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi, ik had dagen geleden al dit plaatje opgeslagen om te posten in het live-topic voordat Feyenoord - PSV begon, maar ik ben het vergeten.
http://puu.sh/5w0ie.jpg
zakt sws doorquote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan hopen dat hij weer omhoog gaat en niet nog verder zakt naar de 240 waar hij 4 weken geleden op stond
ik.hou ook niet van zombies in een film. Maar the walking deadquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
Dit is dan ook een serie, hahaquote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik.hou ook niet van zombies in een film. Maar the walking dead
Ow ok. Hahaquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dan ook een serie, haha
Sorry. Ik ben erg gespannen aangezien Sjek van Gelder mijn weekend weer komt verblijden in 3 kwartier.
Ik zoek nog wat om te kijken, misschien die dan. Of Revolution, lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik.hou ook niet van zombies in een film. Maar the walking dead
Ze weten dat Twentesupporters bazen zijn. Fan van Twente zijn is een internationaal erkenningssymbool van intelligentie en beestachtige skills.quote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ben nieuw op LinkedIn maar ziek veel mensen bekijken mijn profiel/voegen me toe. Is dat normaal daar?
revolution kijk ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek nog wat om te kijken, misschien die dan. Of Revolution, lijkt me ook wel wat.
Revolution is wel goed hoorde ik.quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
revolution kijk ik ook
Revenge?
ja is normaal. Erg handig als je een nieuwe baan zoekt overigensquote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ben nieuw op LinkedIn maar ziek veel mensen bekijken mijn profiel/voegen me toe. Is dat normaal daar?
Ik moet het ook maar eens updaten. Totaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is normaal. Erg handig als je een nieuwe baan zoekt overigens
een vrouw komt terug naar haar geboorteplaats. En wilt wraak nemen op iedereen die wat te maken heeft met de dood van haar vader.quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Revolution is wel goed hoorde ik.
Revenge ken ik niet. Waar gaat dat over?
Ah klinkt wel goed. Ga wel even proberen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een vrouw komt terug naar haar geboorteplaats. En wilt wraak nemen op iedereen die wat te maken heeft met de dood van haar vader.
ik zat een jaar in de ww. Kreeg toen de tip om me aan te melden, via LinkedIn heb ik 4 banen aangeboden gekregen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar eens updaten. Totaal niet aan gedacht.
Serieus? Dan ga ik het morgen echt meteen doenquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat een jaar in de ww. Kreeg toen de tip om me aan te melden, via LinkedIn heb ik 4 banen aangeboden gekregen.
Nu nog steeds voegen die recruiters van financiële dienstverlening mij toe en krijg ik soms uitnodigingen voor een sollicitatiegesprek
echt waarquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik het morgen echt meteen doenAl ben ik niet zo gecharmeerd van recruiters eigenlijk..
welk topic?quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb weer een topic voor mensen onbewust verpest.
Haha steuntrekster.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
'Iets' op kantoorBen sinds vandaag officieel zonder werk.
okquote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je hiervoor gedaan dan?quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zou mooi zijn. Zaanstad is ook precies de goede kant op, geen files, die staan deze kant opquote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
Hmmm vriendin van mij belde mij vorige week over een baan. Maar was in Zaanstad.te ver weg voor mij.
Zal morgen wel even appen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |