Ze weten dat Twentesupporters bazen zijn. Fan van Twente zijn is een internationaal erkenningssymbool van intelligentie en beestachtige skills.quote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ben nieuw op LinkedIn maar ziek veel mensen bekijken mijn profiel/voegen me toe. Is dat normaal daar?
revolution kijk ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek nog wat om te kijken, misschien die dan. Of Revolution, lijkt me ook wel wat.
Revolution is wel goed hoorde ik.quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
revolution kijk ik ook
Revenge?
ja is normaal. Erg handig als je een nieuwe baan zoekt overigensquote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ben nieuw op LinkedIn maar ziek veel mensen bekijken mijn profiel/voegen me toe. Is dat normaal daar?
Ik moet het ook maar eens updaten. Totaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is normaal. Erg handig als je een nieuwe baan zoekt overigens
een vrouw komt terug naar haar geboorteplaats. En wilt wraak nemen op iedereen die wat te maken heeft met de dood van haar vader.quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Revolution is wel goed hoorde ik.
Revenge ken ik niet. Waar gaat dat over?
Ah klinkt wel goed. Ga wel even proberen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een vrouw komt terug naar haar geboorteplaats. En wilt wraak nemen op iedereen die wat te maken heeft met de dood van haar vader.
ik zat een jaar in de ww. Kreeg toen de tip om me aan te melden, via LinkedIn heb ik 4 banen aangeboden gekregen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar eens updaten. Totaal niet aan gedacht.
Serieus? Dan ga ik het morgen echt meteen doenquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat een jaar in de ww. Kreeg toen de tip om me aan te melden, via LinkedIn heb ik 4 banen aangeboden gekregen.
Nu nog steeds voegen die recruiters van financiële dienstverlening mij toe en krijg ik soms uitnodigingen voor een sollicitatiegesprek
echt waarquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Dan ga ik het morgen echt meteen doenAl ben ik niet zo gecharmeerd van recruiters eigenlijk..
welk topic?quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb weer een topic voor mensen onbewust verpest.
Haha steuntrekster.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
'Iets' op kantoorBen sinds vandaag officieel zonder werk.
okquote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je hiervoor gedaan dan?quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zou mooi zijn. Zaanstad is ook precies de goede kant op, geen files, die staan deze kant opquote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
Hmmm vriendin van mij belde mij vorige week over een baan. Maar was in Zaanstad.te ver weg voor mij.
Zal morgen wel even appen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |