PSV-fans houden het bij pindakaas.quote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, in Oekrane zijn ze gewoon de ME omver aan 't rijden met bulldozers. Zo kan 't ook.
Ziek is het.quote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een notendop wat het grootste probleem is op deze wereld.
Dit is niet om te lachen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd, in Oekrane zijn ze gewoon de ME omver aan 't rijden met bulldozers. Zo kan 't ook.
Gaat nergens over inderdaad. Ziekelijk gedrag.quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word gewoon letterlijk misselijk van dat soort filmpjes. Net als dit bijvoorbeeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vanmiddag de Kennedytoren bestormd.
http://blackfridaydeathcount.com/quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word gewoon letterlijk misselijk van dat soort filmpjes. Net als dit bijvoorbeeld:
Ik afgelopen donderdag een zak van vijf kiloquote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte. Ik heb al jaren geen kruidnoten meer gekocht.
Ga je er ook mee over de daken?quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik afgelopen donderdag een zak van vijf kilo
gewoon omdat het kan
Waarom koop jij alles in grootverpakking? Puur omdat het kan?quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan
Toppertje.quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan
Volgens mij strooit hij een lange lijn kruidnoten van de lokale basisschool naar zijn huis.quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je er ook mee over de daken?
Die had ik ook van Euroshopper. Vijf kilo weet ik niet, maar wel een heel grote zak. Wel heel lang mee gedaan, heb net de laatste gepakt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |