Ik ben een romanticus, verpest de wedstrijd. In de PL waren het ook geen pingels.quote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een overtreding in de 16 is een strafschop.
Neequote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een overtreding in de 16 is een strafschop.
Wat een baas hé?quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
Strootgod maakt gelijkmaker in 90e minuut.
Wok het met goede woksaus en mi.quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik heb varkenshaas over die op moet, wat zal ik er bij eten
Lidl is dicht, appie is open
Dit topic begint met commentaar op de wedstrijd. Ik plaats één klein zinnetje over de wedstrijd en ik moet optyfen. Is er hier een ballotage commisie ?quote:
Yup. En als de stand blijft zoals nu heeft Arsenel 6 punten voorsprong op shampton en 7 op sjelsioequote:
Salade van bietjes en rode kool? En dan een gepoft aardappeltje erbij ofzo. Niet al te lastig?quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik heb varkenshaas over die op moet, wat zal ik er bij eten
Lidl is dicht, appie is open
U riep?quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit topic begint met commentaar op de wedstrijd. Ik plaats één klein zinnetje over de wedstrijd en ik moet optyfen. Is er hier een ballotage commisie ?
Ok, ga ik even uitmelken.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vertel.
Heb je een ME-er in elkaar geslagen?
Wat een sloddervos ben je toch ook. Gaan jullie altijd met zijn allen naar f'noord ja?quote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee.
1. Neem mijn rijbewijs mee ipv bankpas. Dus kon niet pinnen
2. Dan raak ik mijn rijbewijs kwijt in de kuip. Maar Sjaak heeft hem gevonden![]()
3. Na de wedstrijd check ik in bij metro. Wil ik uitstappen, ben ik mijn ov opeens kwijt
Ja ik baal wel, ik verdenk die bolle in de metro, die zat heel de tijd te lachen naar mijquote:Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een sloddervos ben je toch ook. Gaan jullie altijd met zijn allen naar f'noord ja?
Ahh wat tof.quote:Op zondag 1 december 2013 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik baal wel, ik verdenk die bolle in de metro, die zat heel de tijd te lachen naar mij
Ja gezellig hoor
Stellen dat het gestolen is, dan krijg je sneller een vervangende.quote:Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
eerst maar eens een nieuwe ov bestellen
....quote:
Ja zeker!quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh wat tof.
Maar je hebt een leuke wedstrijd gezien natuurlijk.
Duurt 7 werkdagen, en moet pas over 14 dagen weer naar de Kuipquote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stellen dat het gestolen is, dan krijg je sneller een vervangende.
Ben je nog wel op varkenoord beland?quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
....
Rookbommen op Utrecht centraal, noodrem na Gouda, vuurwerk in trein, stilstaan op Nieuwerkerk ad IJssel, politie naar binnen, stapvoets naar Rotterdam rijden, 50 minuten later dan gepland op centraal, ME op perron, vastgehouden worden, 1 voor 1 er door mogen.
Gezellig zo een reisje.
Ja, stond 2 meter bij je vandaanquote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je nog wel op varkenoord beland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |