Alleen paupers gaan met de trein.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
....
Rookbommen op Utrecht centraal, noodrem na Gouda, vuurwerk in trein, stilstaan op Nieuwerkerk ad IJssel, politie naar binnen, stapvoets naar Rotterdam rijden, 50 minuten later dan gepland op centraal, ME op perron, vastgehouden worden, 1 voor 1 er door mogen.
Gezellig zo een reisje.
De wedstrijd maakte in ieder geval een hoop goed.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
....
Rookbommen op Utrecht centraal, noodrem na Gouda, vuurwerk in trein, stilstaan op Nieuwerkerk ad IJssel, politie naar binnen, stapvoets naar Rotterdam rijden, 50 minuten later dan gepland op centraal, ME op perron, vastgehouden worden, 1 voor 1 er door mogen.
Gezellig zo een reisje.
Ik wel meerquote:Op zondag 1 december 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Op een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat Happel verlegen is.
Gefeliciteerd trouwens jongens.
En ik heb maar liefst 5,50 gewonnen
Ik was lui, had geen zin om daarheen te lopenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Happel heeft een grote bek maar een klein verlegen hartje
Ja ik eigenlijk wat meer moeten inzetten. Beetje stom. Al waren de odds maar 2,10 trouwens waar ik had ingezet tenminste.quote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wel meer
[..]
Ik was lui, had geen zin om daarheen te lopen
Ik zei het tochquote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
En Jol is ontslagen, levert me ook weer geld op
[..]
I
Yes.quote:Op zondag 1 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Oh ja en de Jol weddenschap had je ook nog
Het was maar 2 METERquote:Op zondag 1 december 2013 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wel meer![]()
En Jol is ontslagen, levert me ook weer geld op
[..]
Ik was lui, had geen zin om daarheen te lopen
Was dit de 1e keer dat je daar op ingezet hebt?quote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes.
Lol
http://nos.nl/artikel/581471-weer-opstootje-bij-feyenoordpsv.html
Wat een kutjesquote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes.
Lol
http://nos.nl/artikel/581471-weer-opstootje-bij-feyenoordpsv.html
Ontslag van trainer? Ja.quote:Op zondag 1 december 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dit de 1e keer dat je daar op ingezet hebt?
Jimboquote:Op zondag 1 december 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was maar 2 METER
Ik was even de weg kwijt, kwam iemand tegen toen ik van de wc afkwam, en toen liep ik naar de plek waar we normaal stonden, en toen ben ik even met Jimbo gaan praten, en kreeg ik bier
Lekker, ik dacht al een tijdje iedere week dat hij er wel uit zou vliegen.quote:
In een notendop wat het grootste probleem is op deze wereld.quote:
ik die plaatjes postquote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een notendop wat het grootste probleem is op deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |