Is er eigenlijk ook een Zuidas-postuur?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Met zijn Zuid-As positie en salaris ligt natuurlijke elke kut al te soppen voor hem, dus dat moet geen moeite zijn.
Alles behalve rank en slank.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een Zuidas-postuur?
Ben weer aangekomen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Met zijn Zuid-As positie en salaris ligt natuurlijke elke kut al te soppen voor hem, dus dat moet geen moeite zijn.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Jort Kelder spoort ze even aan op de achtergrond, de held.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dames hebben Erik al gespot.
Jort Kelder is niet echt het type mens waar ik het mee kan vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jort Kelder spoort ze even aan op de achtergrond, de held.
Goed zo, OSM (jaja, ik ken 'm nu) moet niet uitgemergeld te boeken staan.quote:
In de media zet hij vooral een stereotype neer ter eigen gewin, daar valt wel omheen te kijken toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jort Kelder is niet echt het type mens waar ik het mee kan vinden.
Waar aan?quote:
Ik moet 2014 weer nieuwe kleding kopen omdat ik uit mijn 2013 kleding ben gegroeid.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed zo, OSM (jaja, ik ken 'm nu) moet niet uitgemergeld te boeken staan.
Mijn buikje.quote:
Dan ben je nu al 1799 jaar te laat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef eriksd het volgende:
Mijn doel voor 214 is 500+ linkedin connecties.
Nieuwe broekjes kopen dus.quote:
Ah, der neue S?quote:
Wilde ik vandaag doen maar werd ontboden naar kantoor.quote:
Inderdaad, een tweetal maten uit Duitsland rijden er inmiddels eentje, ben nu toch eens benieuwd om die auto zelf eens te kunnen rijden.quote:
Heb 'm zien staan bij Peters, prachtwagen geworden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, een tweetal maten uit Duitsland rijden er inmiddels eentje, ben nu toch eens benieuwd om die auto zelf eens te kunnen rijden.
Mooi.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:17 schreef eriksd het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe fiets.
Bij de dealer heb ik hem ook zien staan (sterker nog, had ik niet exact dezelfde wagen een dag eerder bekeken?), maar nu wil ik er ook eens met mijn grijpgrage tengels mee de weg op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb 'm zien staan bij Peters, prachtwagen geworden.
Normaliter zou ik zeggen; nee. Maar aangezien Erik een Amsterdamse yup is, grote kans van wel.quote:
Hoezo? Ik heb geen vriendinnetje, laat staan kinderen. Gewoon een echte mannenfiets.quote:
Zou best kunnen, volgens mij bezoeken we redelijk vaak dezelfde dealers. Maar helaas is hij nu vervangen door een nieuwe CLS combi.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de dealer heb ik hem ook zien staan (sterker nog, had ik niet exact dezelfde wagen een dag eerder bekeken?), maar nu wil ik er ook eens met mijn grijpgrage tengels mee de weg op.
Ik vond hem eerder het typje voor een Van Moofje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Normaliter zou ik zeggen; nee. Maar aangezien Erik een Amsterdamse yup is, grote kans van wel.
Lijkt mij meer iets voor V_Pquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond hem eerder het typje voor een Van Moofje.
Wat is een echte mannenfiets?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geen vriendinnetje, laat staan kinderen. Gewoon een echte mannenfiets.
Is van Moof eigenlijk een toespeling op de fietsenroof door de Duitsers in WOII? Bij die naam komt altijd eerst "van mof" in mij op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond hem eerder het typje voor een Van Moofje.
Met een harde stang en een goede handpomp.quote:
Lekker stevig frame, dat kan jij wel hebben.quote:
Klinkt redelijk nichterig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een harde stang en een goede handpomp.
Ranzig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een harde stang en een goede handpomp.
Spuit hem roze (met verf) en Gordon als reclamefiguur, dan ontsluit je een hele nieuwe doelgroep, helemaal zonder poppers.quote:
Geen zadel uiteraard.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
VS krijgt natuurlijk altijd korting op zijn fietsen.
quote:
De laatste keer dat ik op een fiets heb gezeten is toch wel pre-studententijd vrees ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
VS krijgt natuurlijk altijd korting op zijn fietsen.
Als je je toch een auto in die prijscategorie kan veroorloven en elke avond nog lekker je buikje rond kan eten, en voor het weekend een paar speciaalbiertjes in de kroeg kan betalen, zou ik voor de CLS gaan.quote:
En dan wel 63AMG.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je je toch een auto in die prijscategorie kan veroorloven en elke avond nog lekker je buikje rond kan eten, en voor het weekend een paar speciaalbiertjes in de kroeg kan betalen, zou ik voor de CLS gaan.
[ afbeelding ]
Mooi, ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je je toch een auto in die prijscategorie kan veroorloven en elke avond nog lekker je buikje rond kan eten, en voor het weekend een paar speciaalbiertjes in de kroeg kan betalen, zou ik voor de CLS gaan.
[ afbeelding ]
Nee, dat vind ik te simpel, een relatie gaat om meer dan neuken alleen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef remlof het volgende:
vP, je had de TT ook korter kunnen houden met "Erik moet eens neuken" ofzo.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik te simpel, een relatie gaat om meer dan neuken alleen.
Maar ik vind het niet gek dat uitgerekend jij het op enkel neuken reduceert, eenzaamheid wil nog wel eens rare dingen met je geest doen.
Remlof heeft notabene twee poezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik te simpel, een relatie gaat om meer dan neuken alleen.
Maar ik vind het niet gek dat uitgerekend jij het op enkel neuken reduceert, eenzaamheid wil nog wel eens rare dingen met je geest doen.
Scheelt weer dat we, mocht ik ooit in die positie van financiële obesitas geraken, niet tegen elkaar op hoeven bieden.quote:
Probeer je mij nu een opmerking over seksuele relaties met huisdieren te ontlokken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Remlof heeft notabene twee poezen.
Het is ook een beetje suf om tegen elkaar op te bieden tegen iets wat je gewoon kunt bestellen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt weer dat we, mocht ik ooit in die positie van financiële obesitas geraken, niet tegen elkaar op hoeven bieden.
Wat ben je ook een gekquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Probeer je mij nu een opmerking over seksuele relaties met huisdieren te ontlokken?
Tja, maar vraag en aanbod en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is ook een beetje suf om tegen elkaar op te bieden tegen iets wat je gewoon kunt bestellen.
Zeker, maar die centjes heb ik niet, dus ik hou 't wel bij m'n C en straks CLA.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je het doet, moet je het goed doen.
Fuck diesel.quote:
Zijn die bi-weeklijkse voedselpakketten die ik stuur nog afdoende voor je?quote:
Ik probeer nog heel stoer verantwoord met mijn studiefinanciering om te gaan zodat ik op de middenlange termijn ooit eens een rijbewijs kan gaan betalen, dus ik hou 't wel bij mijn Gazelle Primeur van eind jaren '80.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar die centjes heb ik niet, dus ik hou 't wel bij m'n C en straks CLA.
Mwah, ik houd momenteel pakweg ¤300 per maand MEER over door de 528i tegen een 320d in te wisselen, dat is toch niet weinig geld zou ik zeggen.quote:
Heb jij jouw fiets bij een junk gekocht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik probeer nog heel stoer verantwoord met mijn studiefinanciering om te gaan zodat ik op de middenlange termijn ooit eens een rijbewijs kan gaan betalen, dus ik hou 't wel bij mijn Gazelle Primeur van eind jaren '80.
Ach ik ben ook nog maar een jaar of anderhalf van m'n stufi af dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik probeer nog heel stoer verantwoord met mijn studiefinanciering om te gaan zodat ik op de middenlange termijn ooit eens een rijbewijs kan gaan betalen, dus ik hou 't wel bij mijn Gazelle Primeur van eind jaren '80.
Ja dat is waar, maar toch, als ik een tijd wat minder kilometers moet maken is het weer net andersom qua kosten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik houd momenteel pakweg ¤300 per maand MEER over door de 528i tegen een 320d in te wisselen, dat is toch niet weinig geld zou ik zeggen.
Tevens is een diesel gewoon een stuk praktischer als je veel kilometers moet maken, dan sta je niet 2 a 3 keer per week bij de pomp.
He, dat is voor de VU.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dames hebben Erik al gespot.
VUquote:
Daarachter is Julia's, rechts ABN en links Boekel/ITO. Ze rennen naar de Bouwfraude-torens.quote:
Omdat ik op die ene vrije avond die ik heb geen zin heb te stappen en morgen weer brak op 't werk te zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom zitten er op zaterdagavond nog zoveel mensen op Fok?
Groot gelijk. En het is best gezellig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik op die ene vrije avond die ik heb geen zin heb te stappen en morgen weer brak op 't werk te zijn.
Je vrienden hebben je gedumpt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik op die ene vrije avond die ik heb geen zin heb te stappen en morgen weer brak op 't werk te zijn.
Neuh daar heb ik vorig weekend al mee doorgebracht, nu is het tijd voor mezelf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vrienden hebben je gedumpt?
Daarom.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk. En het is best gezellig.
Het is meer "een beetje tijd voor de SC".quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh daar heb ik vorig weekend al mee doorgebracht, nu is het tijd voor mezelf.
Ook dat, ik ben hier geen kind aan huis meer, zo jammer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is meer "een beetje tijd voor de SC".
Oeh, ik zie net op tv hoe iemand wordt gemarteld, genieten.
Omdat ik kansloos ben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom zitten er op zaterdagavond nog zoveel mensen op Fok?
Heb je eindelijk wat vrije tijd, zit je hier.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook dat, ik ben hier geen kind aan huis meer, zo jammer.
Dat is vergelijkbaar met een man die een dure auto rijdt om zijn ondergemiddelde fallus mee te compenseren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Remlof heeft notabene twee poezen.
Beledig je nou de kleine heren van VP en mij?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met een man die een dure auto rijdt om zijn ondergemiddelde fallus mee te compenseren.
Jouw advies aan VS is om twee poezen aan te schaffen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met een man die een dure auto rijdt om zijn ondergemiddelde fallus mee te compenseren.
Lijkt er wel op hè.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beledig je nou de kleine heren van VP en mij?
Welnee, het zijn gewone lieve alledaagse knuffelkatten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op Veronica?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net als jouw egel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, het zijn gewone lieve alledaagse knuffelkatten.
Jij houdt 'm de volgende keer vast, dan laat ik 'm wel voelen hoe klein 'ie is.quote:
Ben ik de enige athletische multimiljardaircasanovaintellectueel hier dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent nog de meest succesvolle user in deze SC.
Het is wel een racistische film, de rol van martelaar wordt gespeeld door een hele grote neger.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben ik de enige athletische multimiljardaircasanovaintellectueel hier dan?
Ja, de rest zijn enkel proleten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit hem ook te kijken. Wel een interessant onderwerp.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel een racistische film, de rol van martelaar wordt gespeeld door een hele grote neger.
Waarschijnlijk wel. Ik ben niet intellectueel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, de dierenbescherming grijpt je bij je lurven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat me GEEN schuldgevoel aanpraten.
Maar wel humoristisch, dat compenseert al een hoop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik ben niet intellectueel.
Inderdaad, het werpt een heel nieuw licht op de rol van negers in het Amerikaanse veiligheidsapparaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit hem ook te kijken. Wel een interessant onderwerp.
Ze doen maar. Ik weet zeker dat hij het nu beter heeft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, de dierenbescherming grijpt je bij je lurven.
Nu nog een grote auto, dat compenseert de rest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wel humoristisch, dat compenseert al een hoop.
Mensen die films op commerciële zenders kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laatst zo'n vrouw die ik voor de parkeergarage afsneed die helemaal uit haar plaat ging, waar ik in hemelsnaam m'n rijbewijs had gekregen en wie ik wel niet dacht dat ik was met m'n arrogante reacties in zo'n arrogante kutwagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu nog een grote auto, dat compenseert de rest.
Gast, een paar gifjes en jij komt deze SC niet meer in, dus ik zou je klep maar heel snel houden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die films op commerciële zenders kijken
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst zo'n vrouw die ik voor de parkeergarage afsneed die helemaal uit haar plaat ging, waar ik in hemelsnaam m'n rijbewijs had gekregen en wie ik wel niet dacht dat ik was met m'n arrogante reacties in zo'n arrogante kutwagen.
Dat maakt de dag altijd weer goed zo'n reactie om half 9 's ochtends. Maar ze reed Prius, dus ze verdiende afgesneden te worden.
Een paar gifjes?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gast, een paar gifjes en jij komt deze SC niet meer in, dus ik zou je klep maar heel snel houden.
Nee precies, maar die vrouw bleef maar razen, want ik stond gewoon een peukje te roken terwijl ik m'n colbert en jas uit de auto haalde en m'n koffertje. Toen ik zei dat 't niet mijn probleem was dat ze geen Benz kon betalen en dus maar anderen moest afzeiken erom was ze al helemaal witheet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van.
Wel een keertje een vent gehad die eerst z'n middelvinger opstak, en nadat ik moest grijnzen helemaal uit z'n plaat ging en de Hitlergroet ging doen. Toen ik bleef grijzen en zelf niet boos werd gaf hij het maar op.
Ik heb ooit een fiets van een Marokkaan gekocht, via Marktplaats. Echt een anekdote. Een hoekhuis in de buurt van het Feyenoordstadion. Er werd opengedaan door een Marokkaans meisje met zo'n lief onschuldig gezichtje. 'Niet praten aan deur, loop naar poort.' Werd de deur voor mijn neus dichtgesmeten, waarna ik een ketting op een slot hoorde schuiven. Dus ik loop door naar de achterkant van het huis waar een Marokkaan in een gewaad op me staat te wachten. 'Is fiets'. Ik gaf hem dertig euro en toen heeft hij mijn banden nog opgepompt. Toen ik bij de Wilhelminapier fietste waren die weer leeggelopen, maar uiteindelijk heb ik die fiets nog ruim een jaar gebruikt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij jouw fiets bij een junk gekocht?
Dat was zo op 3G in de trein. Heb nu 4Gquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan loopt die Appletroep van je helemaal vast, volgens eigen zeggen.
Nee, waarschijnlijk krijg je gewoon iemand aan je deur die door de brievenbus naar binnen gaat pissen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, goed opletten als ik ergens iets post dan. Wie weet dat er iets van dat athletische multimiljardaircasanovaintellect dat van mijn posts straalt net dat aanzetje kan vormen dat jullie plebejerbreinen op het hemelse pad der verlichting plaatst.
Wat een kutwijf ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee precies, maar die vrouw bleef maar razen, want ik stond gewoon een peukje te roken terwijl ik m'n colbert en jas uit de auto haalde en m'n koffertje. Toen ik zei dat 't niet mijn probleem was dat ze geen Benz kon betalen en dus maar anderen moest afzeiken erom was ze al helemaal witheet.
Precies, paupers.quote:
Dan kan je beter naar ONZ gaan, dat is de ballenbak voor persoontjes zoals jij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dat is ook de bedoeling.
Dat zal het zijn, mijn natuurlijk aura zorgt ervoor dat ik geen agressie opwek.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, paupers.
Maar ik trek het aan denk ik, denk aan de hippies in kleine Swifts uit het jaar 0, of boze zwervers.
Nee, jij bent mijn speeltje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar ONZ gaan, dat is de ballenbak voor persoontjes zoals jij.
Wat dan, angst?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, mijn natuurlijk aura zorgt ervoor dat ik geen agressie opwek.
Kinky hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn speeltje.
Ik heb je anders nooit in ONZ gezien in al die jaren dat ik daar mod was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn speeltje.
Welnee, toplullen united.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beledig je nou de kleine heren van VP en mij?
Ja, wat moet ik dan ook in ONZ doen als ik hier mensen kan irriteren?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je anders nooit in ONZ gezien in al die jaren dat ik daar mod was.
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon nooit (zelden) last van boze mensen.
Weet je wel wat droplullen zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over.
I'm mentally challenged.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?
Uit jouw ongeloof moet ik herleiden dat jij regelmatig met dergelijke problemen kampt, of vind je het gewoonweg ongeloofwaardig dat v_P overal mee wegkomt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?
Ha, das eentje voor het FoBo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit jouw ongeloof moet ik herleiden dat jij regelmatig met dergelijke problemen kampt, of vind je het gewoonweg ongeloofwaardig dat v_P overal mee wegkomt?
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan ook in ONZ doen als ik hier mensen kan irriteren?
En wat is er erg aan een ban?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoor
Sinds ik weg ben niet meer hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoor
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een kutwijf ook.
Precies, paupers.
Maar ik trek het aan denk ik, denk aan de hippies in kleine Swifts uit het jaar 0, of boze zwervers.
Penis Aqua Rosa.quote:
Precies, ware deathtraps die wagens, met een beetje auto had hij meer schade kunnen aanrichten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort hippies inderdaad.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ware deathtraps die wagens, met een beetje auto had hij meer schade kunnen aanrichten.
Zo zie je maar hoe achterlijk ze zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
De laatste daad van je leven met een Swift doen heeft toch wel wat treurigs. Huur dan een kwaliteitsbak voor een dag.
Een adviesbureau voor mensen die op een spectaculaire manier zelfmoord willen plegen, ik zie een nieuwe niche in de markt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe achterlijk ze zijn.
En gelukkig maar, overigens.
goingoutwithabang.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een adviesbureau voor mensen die op een spectaculaire manier zelfmoord willen plegen, ik zie een nieuwe niche in de markt.
Klinkt goed, misschien kan je er zelfs subsidie voor krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een adviesbureau voor mensen die op een spectaculaire manier zelfmoord willen plegen, ik zie een nieuwe niche in de markt.
Als dat voor jou betekent dat je 12 maanden voor niets je internetaansluiting hebt betaald mag je een vacante positie op mijn stemlijst kiezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik niet in de prijzen ga vallen dit jaar bij de POLverkiezingen
Nee sorry, FOK! is slechts een leuke bijkomstigheid van het hebben van een internetaansluiting voor mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als dat voor jou betekent dat je 12 maanden voor niets je internetaansluiting hebt betaald mag je een vacante positie op mijn stemlijst kiezen.
Nog even en de SP haalt de kiesdrempel niet meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
Goed plan, sommige mensen kunnen wel een laatste push gebruiken.
Dat lijkt me ook een leuk onderzoek: de zelfmoordpercentages afgezet tegen de partij waar die mensen de laatste keer op hebben gestemdquote:Op zondag 1 december 2013 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog even en de SP haalt de kiesdrempel niet meer.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik niet in de prijzen ga vallen dit jaar bij de POLverkiezingen
Nou, dan moet je het gemis van de Fok /Pol/ verkiezingen ook wel te boven komen denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee sorry, FOK! is slechts een leuke bijkomstigheid van het hebben van een internetaansluiting voor mij.
Je hebt de PI van mijn post waar je op reageerde gemist kennelijkquote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, dan moet je het gemis van de Fok /Pol/ verkiezingen ook wel te boven komen denk ik.
Gefrustreerde middenstand die PVV stemt? LSD-geïnduceerde psychoses onder de SOPN stemmers?quote:Op zondag 1 december 2013 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een leuk onderzoek: de zelfmoordpercentages afgezet tegen de partij waar die mensen de laatste keer op hebben gestemd
Maar ik gok dat de meesten de laatste keer helemaal niet hebben gestemd.
Wie weet.quote:Op zondag 1 december 2013 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt de PI van mijn post waar je op reageerde gemist kennelijk
quote:Mijn zoon kwam thuis; hij woont sinds twee maanden in Tilburg op kamers en doet in Breda ruimtelijke vormgeving op de kunstacademie. Hij is razend enthousiast, maar vandaag zag het er niet zo uit. "Ik denk dat ik stop", zei hij. "Stop? Jij??", vraag ik geschrokken. Tranen. Dan wordt het duidelijk: volgende week moet hij zijn eerste tentamens doen en daar moet hij van alles voor maken. Zowel in het echt, in de vorm van kunst- en schilderwerken, als digitaal. Alle mensen in zijn klas hebben een macbook. In feite onmisbaar. Hij zit net op kamers, krijgt studiefinanciering, maar heeft ook een schuld bij de ziektekostenverzekering. Het beetje dat hij overhoudt gaat, nu al, naar schulden. En ik kan niks voor hem opvangen. Ik vraag of er op zijn opleiding geen potjes bestaan voor deze situatie. Maar mijn zoon geeft aan liever te stoppen dan uit te komen voor onze situatie. En vertwijfeld vraag ik me af of ik voor mijn zoon van 21 dan toch nog zelf moet gaan bellen? Ik doe het (nog) niet, maar ga wel eens voorzichtig op zoek naar informatie.
quote:Vandaag had ik een afspraak met René Gabriëls, hoogleraar Filosofie aan de universiteit van Maastricht. Hij doet onderzoek naar voedselbank-ervaringen in Nederland en is een van de mensen die de moed heeft zich te verbinden met onze wereld. Niet erover praten, maar ermee praten! We gingen naar La Place, restaurant van V&D in Maastricht. Boven is het rustig, dus konden we praten. Er vielen mij twee dingen op die ochtend: ten eerste dat René langzaam pessimistischer aan het worden is. Dat hij het zwaar begint in te zien allemaal maar dat hij opleeft van ons verhaal (dat gebeurt gelukkig vaker). En ten tweede werd ik me tamelijk pijnlijk bewust van de hoeveelheid mensen voor wie de crisis in Nederland helemaal niet speelt. Goed, ze kijken beetje meer uit, maar och… Dat je het niet in je hoofd haalt om bij V&D een broodje van 4 euro te halen, omdat je daar een week lang brood van hebt. Dat je écht niet even een kopje koffie haalt voor meer dan 2 euro omdat de oploskoffie van de Appie 1 euro 44 is in de uitverkoop en je daar een maand lang koffie van kunt drinken.
quote:Vandaag weer een brief van zijn advocaat. De vader die tien jaar schitterde van afwezigheid en geen draagkracht (maar vooral geen zin) heeft om alimentatie te betalen, maar tegelijkertijd wel de erkenning, gedeelde voogdij en het bezoekrecht opeist. Woede, frustratie en machteloosheid strijden om de eerste plaats, maar ik zet een masker op want mijn kleine man mag hier niks van merken. Mijn banksaldo staat op 15 euro tot woensdag.
quote:Op jacht naar een horloge en een winterjas voor mijn zoon, waar we 60 euro voor hebben gespaard. Dit wordt weer een uitdaging van de eerste orde; ik krijg nu al hoofdpijn. Maar hij moet oefenen met klok kijken en volgend weekend gaat het vriezen. Na twee uur van winkel naar winkel (die is te duur, die is niet mooi, die zit niet lekker) slagen we: een jas naar zijn smaak binnen het budget en een horloge van zijn keus voor een hele mooie prijs. Zijn vraag was dan ook of hij van het overige geld lekker broodbeleg mocht kopen."Tuurlijk!". Wat is het heerlijk om dat soms te kunnen zeggen, in plaats van: "Nee, je weet het toch".
quote:Payday! Maar eerst gezellig met mijn zoon en de oudste (twee jaar) zoon van mijn zus naar Artis, dankzij de gratis kaarten van de gemeente. Lekker weer, veel dieren gezien en als afsluiting de traktatie van mijn zus: een lekker patatje en een sapje. Even zitten om te eten en bij te komen. ZW uitkering is gestort, dus ik maak 's middags meteen een deel van de huur en de ziektekostenverzekering over. Ik werk de administratie bij en kijk hoe ik deze week weer ga goochelen. Om acht uur lig ik mentaal uitgeput op mijn bed; morgen weer een dag.
Je in eenn ander inleven is niet je sterkste kant hè?quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef GSbrder het volgende:
Dit is trouwens wel vermakelijke kost:
http://www.hoezoarmoede.nl/
Smullen met dit soort quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een Macbook onmisbaar bij die cursus, die is goed.quote:Op zondag 1 december 2013 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Je in eenn ander inleven is niet je sterkste kant hè?
Leesbaar Nederlands, mét interpunctie. Wow.quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En in de comments weer een wedstrijdje "wie is de armste" met elkaarquote:Met frisse tegenzin de huisarts gebeld. Op de plek waar een aantal jaren gelden een lymfoom is weggehaald is nu weer een behoorlijke bobbel te voelen. Meteen weer angst; voor de bobbel zelf maar ook voor de medische kosten. Het bezoek wordt volledig vergoed maar wat als ik weer naar het ziekenhuis moet? De buren zijn als vanouds weer lekker lawaai aan het maken. Het beetje slaap wat ik zou hebben gehad is dus lekker verstoord... Ik word langzaam helemaal gek; heb al meerdere malen met de woningcorporatie gesproken en zelfs de politie gebeld over de overlast maar er gebeurt helemaal niets. Eens in de zoveel tijd wordt er weer iemand uitgezet maar altijd komt er weer tuig voor in de plaats. Heb je een uitkering dan schijn je dus automatisch tussen drugsgebruikers in te moeten wonen.
Had ik maar een Macbook en jassen die goed zitten.quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Typisch ook dat zo'n moeder meteen denkt dat er een beurs bestaat op hbo-instellingen voor "Macbook-loze" studenten.quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Had ik maar een Macbook en jassen die goed zitten.
Voorts is schuld bij de ziektekostenverzekering in theorie onmogelijk aangezien studenten (zijnde arm) zorgtoeslag krijgenquote:Op zondag 1 december 2013 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch ook dat zo'n moeder meteen denkt dat er een beurs bestaat op hbo-instellingen voor "Macbook-loze" studenten.
Die knul is 21 en kiest een onrendabelenstudie.quote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef waht het volgende:
[..]
Voorts is schuld bij de ziektekostenverzekering in theorie onmogelijk aangezien studenten (zijnde arm) zorgtoeslag krijgen
Deze is toch tamelijk geniaal, mentaal uitgeput op bed van een dagje gratis Artis.quote:Payday! Maar eerst gezellig met mijn zoon en de oudste (twee jaar) zoon van mijn zus naar Artis, dankzij de gratis kaarten van de gemeente. Lekker weer, veel dieren gezien en als afsluiting de traktatie van mijn zus: een lekker patatje en een sapje. Even zitten om te eten en bij te komen. ZW uitkering is gestort, dus ik maak 's middags meteen een deel van de huur en de ziektekostenverzekering over. Ik werk de administratie bij en kijk hoe ik deze week weer ga goochelen. Om acht uur lig ik mentaal uitgeput op mijn bed; morgen weer een dag.
Als je die toeslag opzuipt en vergeet dat iedere laatste week van de maand de verzekeraar wil gaan incasseren dan is een schuld natuurlijk snel opgebouwd. Kwestie van luiheid.quote:Op zondag 1 december 2013 01:21 schreef waht het volgende:
[..]
Voorts is schuld bij de ziektekostenverzekering in theorie onmogelijk aangezien studenten (zijnde arm) zorgtoeslag krijgen
Dat is rap trouwens, binnen 1 dag "administratie" weer blut zijn na salaris/uitkering.quote:Payday! Ik werk de administratie bij en kijk hoe ik deze week weer ga goochelen.
Ik zou ook wel om 20:00 in bed willen liggen. Helaas ben ik dan nog aan het werkenquote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze is toch tamelijk geniaal, mentaal uitgeput op bed van een dagje gratis Artis.
Die graaiers gaan ook allemaal maar betaalt op tripjes naar Artis en dergelijke, wij moeten verdomme hard werken voor iedere cent! Ik ga maar links stemmen, dit soort praktijken word ik als hardwerkende mens onpasselijk van. Deze samenleving is helemaal naar de klote, geen gratis Macbooks, moeite moeten doen voor kleding onder de 60 euro, dit slaat toch nergens meer op mensen! Schande!quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou ook wel om 20:00 in bed willen liggen. Helaas ben ik dan nog aan het werken.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die graaiers gaan ook allemaal maar betaalt op tripjes naar Artis en dergelijke, wij moeten verdomme hard werken voor iedere cent! Ik ga maar links stemmen, dit soort praktijken word ik als hardwerkende mens onpasselijk van.
Op visite, High Tea, TVOH. Of hier:quote:DAG 7: DONDERDAG
Eergisteren is een vriendin in het ziekenhuis opgenomen. Ik haal haar dochtertje op en daarna ga ik langs hun huis om schone kleren te halen, vuil buiten te zetten, af te wassen en even op te ruimen. Daarna gaan we lekker naar een high tea met nog twee vriendinnen en hun kinderen: leuke afleiding voor het meisje en gezelligheid alom. Bedankt Groupon, voor de gratis bonnen hiervoor! Daarna lekker naar huis om samen met mijn zoon te kijken naar The Voice Of Holland. We zijn dan misschien financieel onbemiddeld, maar zeker niet arm, want we hebben elkaar.
Lekker productieve dag heb je zoquote:DAG 4: MAANDAG
Herfstvakantie: mijn zoontje gaat logeren bij zijn beste vriendje. Heerlijk voor hem, want ze hebben altijd lol samen. En aangezien ik dan ik dan niet hoef te koken kan ik het net uitzingen tot woensdag: payday!. De rest van de dag ben ik in mijn hoofd bezig met het verweerschrift voor de advocaat. En vooral geen geld uitgeven, dat er toch niet is...
Zelfs je kinderen dumpen bij anderen omdat je geen geld hebt om te koken, om vervolgens te piekeren over het volgende verweerschrift tegen de zoveelste beslaglegging, verdomme zeg.quote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Op visite, High Tea, TVOH. Of hier:
[..]
Lekker productieve dag heb je zo.
"In je hoofd bezig zijn met" is toch wel een mooi eufemisme voor lui op de bank liggen.
Nee, het was een verweerschrift voor de advocaat van de ex-partner.quote:Op zondag 1 december 2013 01:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs je kinderen dumpen bij anderen omdat je geen geld hebt om te koken, om vervolgens te piekeren over het volgende verweerschrift tegen de zoveelste beslaglegging, verdomme zeg.
Papa wordt dus op dagelijkse schaal geweerd, maar hij moet wel dokken. Typisch.quote:Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het was een verweerschrift voor de advocaat van de ex-partner.
Papa wilde namelijk wel eens het kind zien, maar dat moet je natuurlijk niet aan zo'n moeder vragen.
Bijstand binnen! #yolo #payday #zininquote:Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
Frappant overigens dat al die mensen hun uitkering en toeslagen/bijslagen verwoorden als "payday".
Die zien de overheid als primaire bron van inkomsten.quote:Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef Voorschrift het volgende:
Frappant overigens dat al die mensen hun uitkering en toeslagen/bijslagen verwoorden als "payday".
Zo zien ze de overheid ook het liefst.quote:Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Papa wordt dus op dagelijkse schaal geweerd, maar hij moet wel dokken. Typisch.
Weer de hele dag gepiekerd over de rekeningen, #uitgeput #hardwerk #graaiers!quote:Op zondag 1 december 2013 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijstand binnen! #yolo #payday #zinin
Ach bij de bank heb je ze ook wel, die komen de laatste week van de maand elke dag langs om te vragen of ze al gevangen hebben, zo heb ik vernomen. Om in het geval van "Neen" dan maar plaatsvervangend tekeer te gaan tegen de corporaties en graaiende bankiers.quote:Op zondag 1 december 2013 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zien ze de overheid ook het liefst.
Mopperen bij verplichtingen die de bijstand met zich meebrengt, maar je zou de uitkering eens een dag te laat over moeten maken, dan staat gelijk het hele Malieveld vol.
Daar zijn toch sms-alerts en bankieren-apps voor uitgevondenquote:Op zondag 1 december 2013 01:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach bij de bank heb je ze ook wel, die komen de laatste week van de maand elke dag langs om te vragen of ze al gevangen hebben, zo heb ik vernomen. Om in het geval van "Neen" dan maar plaatsvervangend tekeer te gaan tegen de corporaties en graaiende bankiers.
Ik heb medelij met m'n collegae aan de balie.
Geen gratis macbooks, geen gratis smartphones.quote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zijn toch sms-alerts en bankieren-apps voor uitgevonden?!
Ik kan weinig sympathie opbrengen voor dit idee.quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens een topic over het gebrek aan empathie openen.
Empathie, is dat graties?!quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens een topic over het gebrek aan empathie openen.
Lekker makkelijk toch, hoef je gelijk niet meer na te denken.quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Het is inderdaad allemaal de schuld van Pim.
Zeker aangezien de opkomst van Pim de enige noemenswaardige ontwikkeling is geweest in een verder statische omgeving. Geen enkele gebeurtenis, geen oorlogen, geen demografische trends, geen terroristische aanslagen, niets vond toen plaats.quote:Op zondag 1 december 2013 02:31 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch, hoef je gelijk niet meer na te denken.
Laat jij die Triple's maar een keer staan 's avonds.quote:Op zondag 1 december 2013 02:38 schreef betyar het volgende:
Pim heeft niks gedaan, een egocentrische bal dat op het populisme dreef is gelukkig met een knal gezonken voordat hij de echte schade aan kon gaan richten.
Ga je grote voorbeeld Wim Kok pijpen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat jij die Triple's maar een keer staan 's avonds.
Nee, maar zijn opkomst was wel het keerpunt, hij gaf de egocentristen een stem.quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Het is inderdaad allemaal de schuld van Pim.
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?quote:Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar zijn opkomst was wel het keerpunt, hij gaf de egocentisten een stem.
Wat een stormlooptopic trouwens voor de late zeterdagavond
Nogal, door die gedachte zijn aardig wat mensen doodgegaan aan AIDS.quote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?
Zij vonden bloemetjes, wiet en vrije seks belangrijker dan geld verdienen, energie produceren en producten maken. Dat is uiteindelijk ook gewoon een egocentrisch wereldbeeld.
Mensen met AIDS in Nederland: "vieze homo's, neuk dan met condoom."quote:Op zondag 1 december 2013 03:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal, door die gedachte zijn aardig wat mensen doodgegaan aan AIDS.
Als ze nou eens die vliegjes in de muil deden in plaats van de ogen dan zouden ze nog wat eiwit binnenkrijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen met AIDS in Nederland: "vieze homo's, neuk dan met condoom."
Mensen met AIDS in Sub-Sahara-landen: "zie-lug! orange babies, red ze, mimimimi."
Hieruit blijkt dat er totaal niets van snaptquote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?
Zij vonden bloemetjes, wiet en vrije seks belangrijker dan geld verdienen, energie produceren en producten maken. Dat is uiteindelijk ook gewoon een egocentrisch wereldbeeld.
Was ik genomineerdquote:Op zondag 1 december 2013 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat er totaal niets van snapt
Zal m'n nominatie voor je nog even verwijderen.
Truste
Zelfs als ik arm zou zijn dan wil ik die Applerotzooi nog niet eens hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Had ik maar een Macbook en jassen die goed zitten.
Onverwachts kreeg ik via mijn werkgever nog een (fulltime) klus in Nederland, dus de afgelopen weken heb ik veel in Nederland gezeten. De verwachting is echter dat dit in december klaar is - eventueel een uitloop naar Januari - maar daarna zit ik weer in de Heimat.quote:Op zondag 1 december 2013 08:46 schreef Tem het volgende:
Woon je nu eigenlijk in Duitsland of in Nederland?
Zonder bronnen die de stelling kunnen onderbouwen.quote:Op zondag 1 december 2013 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
Het topic an sich begint natuurlijk al met het PVV-niveau van remlof, huilen dat xy schuld heeft aan allerhande problemen.
Huur je dan een huis of zit je in een hotel? Of heb je daar ook familie wonen waar je dan verblijft?quote:Op zondag 1 december 2013 08:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onverwachts kreeg ik via mijn werkgever nog een (fulltime) klus in Nederland, dus de afgelopen weken heb ik veel in Nederland gezeten. De verwachting is echter dat dit in december klaar is - eventueel een uitloop naar Januari - maar daarna zit ik weer in de Heimat.
En vervolgens het eigen gebrek aan intellectuele capaciteiten verbloemen door te schreeuwen dat PVV-stemmers toch echt wel extreem domme tokkies zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 08:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Zonder bronnen die de stelling kunnen onderbouwen.
In Duitsland heb ik woonruimte bij familie, dat er na een scheiding veel ruimte beschikbaar was helpt wel mee om elkaar dan niet dagelijks voor de voeten te lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 08:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Huur je dan een huis of zit je in een hotel? Of heb je daar ook familie wonen waar je dan verblijft?
Jij hebt wel wat weg van Eric (what's in a name) Cartman die de tranen van zijn slachtoffertjes oplikt.quote:Op zondag 1 december 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb schijt aan andere mensen, maar ik probeer ze zoveel mogelijk te negeren i.p.v. te genieten van hun misère zoals GS en VS doen.
Inderdaad, ik geniet enkel van ellende die ik zelf heb veroorzaakt, maar het is niet kies om zomaar van ellende van anderen te genieten.quote:Op zondag 1 december 2013 08:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van Eric (what's in a name) Cartman die de tranen van zijn slachtoffertjes oplikt.
Cool, Duitsland is wel een fijn land eigenlijk. Mensen zijn vriendelijk en je kan er goed eten en er is genoeg ruimte.quote:Op zondag 1 december 2013 08:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik woonruimte bij familie, dat er na een scheiding veel ruimte beschikbaar was helpt wel mee om elkaar dan niet dagelijks voor de voeten te lopen.
Als je niet van andermans ellende geniet zou je wel pacifist zijn, niet?quote:Op zondag 1 december 2013 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geniet enkel van ellende die ik zelf heb veroorzaakt, maar het is niet kies om zomaar van ellende van anderen te genieten.
Tenzij je natuurlijk een carrière aan de gevende kant van het bijstandsloket ambieert.
Nee, want pacifisten douchen zelden en hebben octopushaar.quote:Op zondag 1 december 2013 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet van andermans ellende geniet zou je wel pacifist zijn, niet?
Octopussy was toch wel een goede James Bond.quote:Op zondag 1 december 2013 08:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want pacifisten douchen zelden en hebben octopushaar.
quote:Op zondag 1 december 2013 09:00 schreef Tem het volgende:
Octopushaar? Van die blanken die met dreadlocks lopen?
Inderdaad, ik vind het ook erg prettig om in Duitsland te vertoeven. Voordeel is natuurlijk dat ik de taal vloeiend spreek en mijn hele leven lang al kind aan huis ben in (elke zomervakantie ben ik er minimaal 4 weken geweest, dan hadden mijn ouders ook eens rust), maar ik zou er niets tegen hebben om uiteindelijk ook voor een Duitse werkgever te gaan werken.quote:Op zondag 1 december 2013 08:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Cool, Duitsland is wel een fijn land eigenlijk. Mensen zijn vriendelijk en je kan er goed eten en er is genoeg ruimte.
Inderdaad, deze term is boven tafel gekomen toen VS of GS (wie van de twee?) tijdens een bezoek aan een sushirestaurant duidelijk maakte dat er mensen van dergelijk signatuur aan de tafel achter ons zaten.quote:Op zondag 1 december 2013 09:00 schreef Tem het volgende:
Octopushaar? Van die blanken die met dreadlocks lopen?
Zou ze een geschoren bever hebben gehad of een bever met octopushaar?quote:Op zondag 1 december 2013 08:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Octopussy was toch wel een goede James Bond.
quote:Op zondag 1 december 2013 09:06 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen gevoelloze boeven.
Ik droomde dat de POL-trofeeën in een zaaltje werden uitgereikt. Ik was heel boos, want Hexagon had een extra bokaal bedacht voor de user met de meest irritante posts. Die kreeg ik, omdat ik 'altijd gifjes post'. Ik wou hem daarover spreken, maar als Tweede Kamerlid werd hij door iedereen aan zijn jasje getrokken. Gelukkig werd er toen gratis eten uitgedeeld, van hele diepvrieskippen tot stronken andijvie.
Geen egels en bitterballen?quote:Op zondag 1 december 2013 09:06 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen gevoelloze boeven.
Ik droomde dat de POL-trofeeën in een zaaltje werden uitgereikt. Ik was heel boos, want Hexagon had een extra bokaal bedacht voor de user met de meest irritante posts. Die kreeg ik, omdat ik 'altijd gifjes post'. Ik wou hem daarover spreken, maar als Tweede Kamerlid werd hij door iedereen aan zijn jasje getrokken. Gelukkig werd er toen gratis eten uitgedeeld, van hele diepvrieskippen tot stronken andijvie.
Dat was dan een ferme gangbang.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel. Had jij daar zin in gehad? Jullie waren er allemaal.
Gedraag je, het is zondagmorgen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was dan een ferme gangbang.
Ik zou zonder me incompleet voelen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel. Had jij daar zin in gehad? Jullie waren er allemaal.
Een van de meest vruchtbare ochtenden van de week.quote:
Zonder dieren heb jij niets te mishandelen, dat gemis kan ik goed begrijpen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou zonder me incompleet voelen.
Zes dagen je zak vol laten lopen en dan is er op zondag inderdaad genoeg zaad over.quote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een van de meest vruchtbare ochtenden van de week.
Ik dacht dat eriksd van de bitterballen was.quote:Op zondag 1 december 2013 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou zonder me incompleet voelen.
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.quote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder dieren heb jij niets te mishandelen, dat gemis kan ik goed begrijpen.
Beslist.quote:Op zondag 1 december 2013 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.
Dan gebruiken we gewoon Guido als object om de therapie op uit te voeren.quote:Op zondag 1 december 2013 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.
Dit is dus waarom het niets zou worden tussen ons.quote:
Jij bent een bikkelharde, ik een softiequote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is dus waarom het niets zou worden tussen ons.
Die zou ongetwijfeld ook afgepakt worden.quote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gebruiken we gewoon Guido als object om de therapie op uit te voeren.
Alleen niet door Disana.quote:Op zondag 1 december 2013 09:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zou ongetwijfeld ook afgepakt worden.
quote:
Ik vind niet dat je daarmee moet spotten.quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu de Chinezen nog.quote:Op zondag 1 december 2013 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahaha, een Russisch marineschip heeft schijt aan de Amerikanen en ramt ze gewoon.![]()
Hopelijk gaan ze flink knokken daar.quote:Op zondag 1 december 2013 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chinezen rammen gewoon Amerikaanse vliegtuigen uit de lucht.
[ afbeelding ]
Hulde voor de gele man.
Ik denk dat India wint, die kunnen met gemak iedereen onderschijten.quote:Op zondag 1 december 2013 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Vietnam, die weten wel raad met interveniërende supermachten.
Je vergeet voor het gemak dat India enkel een raket gevuld met water uit de Ganges (in de volksmond: strontraket) ter beschikking heeft, dat zal op het strijdtoneel weinig effect hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ik denk dat India wint, die kunnen met gemak iedereen onderschijten.
De uitwerpselen zullen anders het materieel van de tegenstander flink aantasten. Op dergelijke onconventionele wapens zijn ze niet gebouwd.quote:Op zondag 1 december 2013 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat India enkel een raket gevuld met water uit de Ganges (in de volksmond: strontraket) ter beschikking heeft, dat zal op het strijdtoneel weinig effect hebben.
Ik zit net wat informatie over onconventionele wapens door te lezen en stuit op deze informatie, m.b.t. China.quote:Op zondag 1 december 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
De uitwerpselen zullen anders het materieel van de tegenstander flink aantasten. Op dergelijke onconventionele wapens zijn ze niet gebouwd.
quote:Kanatjan Alibekov, former director of one of the Soviet germ-warfare programs, said that China suffered a serious accident at one of its biological weapons plants in the late 1980s. Alibekov asserted that Soviet reconnaissance satellites identified a biological weapons laboratory and plant near a site for testing nuclear warheads. The Soviets suspected that two separate epidemics of hemorrhagic fever that swept the region in the late 1980s were caused by an accident in a lab where Chinese scientists were weaponizing viral diseases
Ze hebben geen enkele schaamte, die gelen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zit net wat informatie over onconventionele wapens door te lezen en stuit op deze informatie, m.b.t. China.
[..]
Weinig empathische racist ben je.quote:Op zondag 1 december 2013 11:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkele schaamte, die gelen.
Klopt, maar niet zo erg als de gemiddelde eurofiel.quote:Op zondag 1 december 2013 11:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weinig empathische racist ben je.
Gordon is inderdaad een goed voorbeeld van een empathische racist.quote:Op zondag 1 december 2013 11:45 schreef Tem het volgende:
Wat is een empathische racist? Iemand uitschelden voor poepchinees en daarna direct solly zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |