Is er eigenlijk ook een Zuidas-postuur?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Met zijn Zuid-As positie en salaris ligt natuurlijke elke kut al te soppen voor hem, dus dat moet geen moeite zijn.
Alles behalve rank en slank.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een Zuidas-postuur?
Ben weer aangekomen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Met zijn Zuid-As positie en salaris ligt natuurlijke elke kut al te soppen voor hem, dus dat moet geen moeite zijn.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Jort Kelder spoort ze even aan op de achtergrond, de held.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dames hebben Erik al gespot.
Jort Kelder is niet echt het type mens waar ik het mee kan vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jort Kelder spoort ze even aan op de achtergrond, de held.
Goed zo, OSM (jaja, ik ken 'm nu) moet niet uitgemergeld te boeken staan.quote:
In de media zet hij vooral een stereotype neer ter eigen gewin, daar valt wel omheen te kijken toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jort Kelder is niet echt het type mens waar ik het mee kan vinden.
Waar aan?quote:
Ik moet 2014 weer nieuwe kleding kopen omdat ik uit mijn 2013 kleding ben gegroeid.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed zo, OSM (jaja, ik ken 'm nu) moet niet uitgemergeld te boeken staan.
Mijn buikje.quote:
Dan ben je nu al 1799 jaar te laat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef eriksd het volgende:
Mijn doel voor 214 is 500+ linkedin connecties.
Nieuwe broekjes kopen dus.quote:
Ah, der neue S?quote:
Wilde ik vandaag doen maar werd ontboden naar kantoor.quote:
Inderdaad, een tweetal maten uit Duitsland rijden er inmiddels eentje, ben nu toch eens benieuwd om die auto zelf eens te kunnen rijden.quote:
Heb 'm zien staan bij Peters, prachtwagen geworden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, een tweetal maten uit Duitsland rijden er inmiddels eentje, ben nu toch eens benieuwd om die auto zelf eens te kunnen rijden.
Mooi.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:17 schreef eriksd het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe fiets.
Bij de dealer heb ik hem ook zien staan (sterker nog, had ik niet exact dezelfde wagen een dag eerder bekeken?), maar nu wil ik er ook eens met mijn grijpgrage tengels mee de weg op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb 'm zien staan bij Peters, prachtwagen geworden.
Normaliter zou ik zeggen; nee. Maar aangezien Erik een Amsterdamse yup is, grote kans van wel.quote:
Hoezo? Ik heb geen vriendinnetje, laat staan kinderen. Gewoon een echte mannenfiets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |