Ik zou zonder me incompleet voelen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel. Had jij daar zin in gehad? Jullie waren er allemaal.
Een van de meest vruchtbare ochtenden van de week.quote:
Zonder dieren heb jij niets te mishandelen, dat gemis kan ik goed begrijpen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou zonder me incompleet voelen.
Zes dagen je zak vol laten lopen en dan is er op zondag inderdaad genoeg zaad over.quote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een van de meest vruchtbare ochtenden van de week.
Ik dacht dat eriksd van de bitterballen was.quote:Op zondag 1 december 2013 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou zonder me incompleet voelen.
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.quote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder dieren heb jij niets te mishandelen, dat gemis kan ik goed begrijpen.
Beslist.quote:Op zondag 1 december 2013 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.
Dan gebruiken we gewoon Guido als object om de therapie op uit te voeren.quote:Op zondag 1 december 2013 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.
Dit is dus waarom het niets zou worden tussen ons.quote:
Jij bent een bikkelharde, ik een softiequote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is dus waarom het niets zou worden tussen ons.
Die zou ongetwijfeld ook afgepakt worden.quote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gebruiken we gewoon Guido als object om de therapie op uit te voeren.
Alleen niet door Disana.quote:Op zondag 1 december 2013 09:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zou ongetwijfeld ook afgepakt worden.
quote:
Ik vind niet dat je daarmee moet spotten.quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef GSbrder het volgende:
Dit is trouwens wel vermakelijke kost:
http://www.hoezoarmoede.nl/
Smullen met dit soort quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |