Onverwachts kreeg ik via mijn werkgever nog een (fulltime) klus in Nederland, dus de afgelopen weken heb ik veel in Nederland gezeten. De verwachting is echter dat dit in december klaar is - eventueel een uitloop naar Januari - maar daarna zit ik weer in de Heimat.quote:Op zondag 1 december 2013 08:46 schreef Tem het volgende:
Woon je nu eigenlijk in Duitsland of in Nederland?
Zonder bronnen die de stelling kunnen onderbouwen.quote:Op zondag 1 december 2013 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
Het topic an sich begint natuurlijk al met het PVV-niveau van remlof, huilen dat xy schuld heeft aan allerhande problemen.
Huur je dan een huis of zit je in een hotel? Of heb je daar ook familie wonen waar je dan verblijft?quote:Op zondag 1 december 2013 08:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onverwachts kreeg ik via mijn werkgever nog een (fulltime) klus in Nederland, dus de afgelopen weken heb ik veel in Nederland gezeten. De verwachting is echter dat dit in december klaar is - eventueel een uitloop naar Januari - maar daarna zit ik weer in de Heimat.
En vervolgens het eigen gebrek aan intellectuele capaciteiten verbloemen door te schreeuwen dat PVV-stemmers toch echt wel extreem domme tokkies zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 08:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Zonder bronnen die de stelling kunnen onderbouwen.
In Duitsland heb ik woonruimte bij familie, dat er na een scheiding veel ruimte beschikbaar was helpt wel mee om elkaar dan niet dagelijks voor de voeten te lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 08:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Huur je dan een huis of zit je in een hotel? Of heb je daar ook familie wonen waar je dan verblijft?
Jij hebt wel wat weg van Eric (what's in a name) Cartman die de tranen van zijn slachtoffertjes oplikt.quote:Op zondag 1 december 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb schijt aan andere mensen, maar ik probeer ze zoveel mogelijk te negeren i.p.v. te genieten van hun misère zoals GS en VS doen.
Inderdaad, ik geniet enkel van ellende die ik zelf heb veroorzaakt, maar het is niet kies om zomaar van ellende van anderen te genieten.quote:Op zondag 1 december 2013 08:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van Eric (what's in a name) Cartman die de tranen van zijn slachtoffertjes oplikt.
Cool, Duitsland is wel een fijn land eigenlijk. Mensen zijn vriendelijk en je kan er goed eten en er is genoeg ruimte.quote:Op zondag 1 december 2013 08:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik woonruimte bij familie, dat er na een scheiding veel ruimte beschikbaar was helpt wel mee om elkaar dan niet dagelijks voor de voeten te lopen.
Als je niet van andermans ellende geniet zou je wel pacifist zijn, niet?quote:Op zondag 1 december 2013 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geniet enkel van ellende die ik zelf heb veroorzaakt, maar het is niet kies om zomaar van ellende van anderen te genieten.
Tenzij je natuurlijk een carrière aan de gevende kant van het bijstandsloket ambieert.
Nee, want pacifisten douchen zelden en hebben octopushaar.quote:Op zondag 1 december 2013 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet van andermans ellende geniet zou je wel pacifist zijn, niet?
Octopussy was toch wel een goede James Bond.quote:Op zondag 1 december 2013 08:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want pacifisten douchen zelden en hebben octopushaar.
quote:Op zondag 1 december 2013 09:00 schreef Tem het volgende:
Octopushaar? Van die blanken die met dreadlocks lopen?
Inderdaad, ik vind het ook erg prettig om in Duitsland te vertoeven. Voordeel is natuurlijk dat ik de taal vloeiend spreek en mijn hele leven lang al kind aan huis ben in (elke zomervakantie ben ik er minimaal 4 weken geweest, dan hadden mijn ouders ook eens rust), maar ik zou er niets tegen hebben om uiteindelijk ook voor een Duitse werkgever te gaan werken.quote:Op zondag 1 december 2013 08:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Cool, Duitsland is wel een fijn land eigenlijk. Mensen zijn vriendelijk en je kan er goed eten en er is genoeg ruimte.
Inderdaad, deze term is boven tafel gekomen toen VS of GS (wie van de twee?) tijdens een bezoek aan een sushirestaurant duidelijk maakte dat er mensen van dergelijk signatuur aan de tafel achter ons zaten.quote:Op zondag 1 december 2013 09:00 schreef Tem het volgende:
Octopushaar? Van die blanken die met dreadlocks lopen?
Zou ze een geschoren bever hebben gehad of een bever met octopushaar?quote:Op zondag 1 december 2013 08:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Octopussy was toch wel een goede James Bond.
quote:Op zondag 1 december 2013 09:06 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen gevoelloze boeven.
Ik droomde dat de POL-trofeeën in een zaaltje werden uitgereikt. Ik was heel boos, want Hexagon had een extra bokaal bedacht voor de user met de meest irritante posts. Die kreeg ik, omdat ik 'altijd gifjes post'. Ik wou hem daarover spreken, maar als Tweede Kamerlid werd hij door iedereen aan zijn jasje getrokken. Gelukkig werd er toen gratis eten uitgedeeld, van hele diepvrieskippen tot stronken andijvie.
Geen egels en bitterballen?quote:Op zondag 1 december 2013 09:06 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen gevoelloze boeven.
Ik droomde dat de POL-trofeeën in een zaaltje werden uitgereikt. Ik was heel boos, want Hexagon had een extra bokaal bedacht voor de user met de meest irritante posts. Die kreeg ik, omdat ik 'altijd gifjes post'. Ik wou hem daarover spreken, maar als Tweede Kamerlid werd hij door iedereen aan zijn jasje getrokken. Gelukkig werd er toen gratis eten uitgedeeld, van hele diepvrieskippen tot stronken andijvie.
Dat was dan een ferme gangbang.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel. Had jij daar zin in gehad? Jullie waren er allemaal.
Gedraag je, het is zondagmorgen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was dan een ferme gangbang.
Ik zou zonder me incompleet voelen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel. Had jij daar zin in gehad? Jullie waren er allemaal.
Een van de meest vruchtbare ochtenden van de week.quote:
Zonder dieren heb jij niets te mishandelen, dat gemis kan ik goed begrijpen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou zonder me incompleet voelen.
Zes dagen je zak vol laten lopen en dan is er op zondag inderdaad genoeg zaad over.quote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een van de meest vruchtbare ochtenden van de week.
Ik dacht dat eriksd van de bitterballen was.quote:Op zondag 1 december 2013 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou zonder me incompleet voelen.
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.quote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder dieren heb jij niets te mishandelen, dat gemis kan ik goed begrijpen.
Beslist.quote:Op zondag 1 december 2013 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.
Dan gebruiken we gewoon Guido als object om de therapie op uit te voeren.quote:Op zondag 1 december 2013 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana of Guido de kat, voor de acupunctuur-therapie kon beginnen, zouden hebben gekaapt.
Dit is dus waarom het niets zou worden tussen ons.quote:
Jij bent een bikkelharde, ik een softiequote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is dus waarom het niets zou worden tussen ons.
Die zou ongetwijfeld ook afgepakt worden.quote:Op zondag 1 december 2013 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gebruiken we gewoon Guido als object om de therapie op uit te voeren.
Alleen niet door Disana.quote:Op zondag 1 december 2013 09:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zou ongetwijfeld ook afgepakt worden.
quote:
Ik vind niet dat je daarmee moet spotten.quote:Op zondag 1 december 2013 00:30 schreef GSbrder het volgende:
Dit is trouwens wel vermakelijke kost:
http://www.hoezoarmoede.nl/
Smullen met dit soort quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu de Chinezen nog.quote:Op zondag 1 december 2013 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahaha, een Russisch marineschip heeft schijt aan de Amerikanen en ramt ze gewoon.![]()
Hopelijk gaan ze flink knokken daar.quote:Op zondag 1 december 2013 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chinezen rammen gewoon Amerikaanse vliegtuigen uit de lucht.
[ afbeelding ]
Hulde voor de gele man.
Ik denk dat India wint, die kunnen met gemak iedereen onderschijten.quote:Op zondag 1 december 2013 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Vietnam, die weten wel raad met interveniërende supermachten.
Je vergeet voor het gemak dat India enkel een raket gevuld met water uit de Ganges (in de volksmond: strontraket) ter beschikking heeft, dat zal op het strijdtoneel weinig effect hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ik denk dat India wint, die kunnen met gemak iedereen onderschijten.
De uitwerpselen zullen anders het materieel van de tegenstander flink aantasten. Op dergelijke onconventionele wapens zijn ze niet gebouwd.quote:Op zondag 1 december 2013 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat India enkel een raket gevuld met water uit de Ganges (in de volksmond: strontraket) ter beschikking heeft, dat zal op het strijdtoneel weinig effect hebben.
Ik zit net wat informatie over onconventionele wapens door te lezen en stuit op deze informatie, m.b.t. China.quote:Op zondag 1 december 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
De uitwerpselen zullen anders het materieel van de tegenstander flink aantasten. Op dergelijke onconventionele wapens zijn ze niet gebouwd.
quote:Kanatjan Alibekov, former director of one of the Soviet germ-warfare programs, said that China suffered a serious accident at one of its biological weapons plants in the late 1980s. Alibekov asserted that Soviet reconnaissance satellites identified a biological weapons laboratory and plant near a site for testing nuclear warheads. The Soviets suspected that two separate epidemics of hemorrhagic fever that swept the region in the late 1980s were caused by an accident in a lab where Chinese scientists were weaponizing viral diseases
Ze hebben geen enkele schaamte, die gelen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zit net wat informatie over onconventionele wapens door te lezen en stuit op deze informatie, m.b.t. China.
[..]
Weinig empathische racist ben je.quote:Op zondag 1 december 2013 11:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkele schaamte, die gelen.
Klopt, maar niet zo erg als de gemiddelde eurofiel.quote:Op zondag 1 december 2013 11:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weinig empathische racist ben je.
Gordon is inderdaad een goed voorbeeld van een empathische racist.quote:Op zondag 1 december 2013 11:45 schreef Tem het volgende:
Wat is een empathische racist? Iemand uitschelden voor poepchinees en daarna direct solly zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |