Ik kan weinig sympathie opbrengen voor dit idee.quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens een topic over het gebrek aan empathie openen.
Empathie, is dat graties?!quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens een topic over het gebrek aan empathie openen.
Lekker makkelijk toch, hoef je gelijk niet meer na te denken.quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Het is inderdaad allemaal de schuld van Pim.
Zeker aangezien de opkomst van Pim de enige noemenswaardige ontwikkeling is geweest in een verder statische omgeving. Geen enkele gebeurtenis, geen oorlogen, geen demografische trends, geen terroristische aanslagen, niets vond toen plaats.quote:Op zondag 1 december 2013 02:31 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch, hoef je gelijk niet meer na te denken.
Laat jij die Triple's maar een keer staan 's avonds.quote:Op zondag 1 december 2013 02:38 schreef betyar het volgende:
Pim heeft niks gedaan, een egocentrische bal dat op het populisme dreef is gelukkig met een knal gezonken voordat hij de echte schade aan kon gaan richten.
Ga je grote voorbeeld Wim Kok pijpen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat jij die Triple's maar een keer staan 's avonds.
Nee, maar zijn opkomst was wel het keerpunt, hij gaf de egocentristen een stem.quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Het is inderdaad allemaal de schuld van Pim.
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?quote:Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar zijn opkomst was wel het keerpunt, hij gaf de egocentisten een stem.
Wat een stormlooptopic trouwens voor de late zeterdagavond
Nogal, door die gedachte zijn aardig wat mensen doodgegaan aan AIDS.quote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?
Zij vonden bloemetjes, wiet en vrije seks belangrijker dan geld verdienen, energie produceren en producten maken. Dat is uiteindelijk ook gewoon een egocentrisch wereldbeeld.
Mensen met AIDS in Nederland: "vieze homo's, neuk dan met condoom."quote:Op zondag 1 december 2013 03:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal, door die gedachte zijn aardig wat mensen doodgegaan aan AIDS.
Als ze nou eens die vliegjes in de muil deden in plaats van de ogen dan zouden ze nog wat eiwit binnenkrijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen met AIDS in Nederland: "vieze homo's, neuk dan met condoom."
Mensen met AIDS in Sub-Sahara-landen: "zie-lug! orange babies, red ze, mimimimi."
Hieruit blijkt dat er totaal niets van snaptquote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?
Zij vonden bloemetjes, wiet en vrije seks belangrijker dan geld verdienen, energie produceren en producten maken. Dat is uiteindelijk ook gewoon een egocentrisch wereldbeeld.
Was ik genomineerdquote:Op zondag 1 december 2013 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat er totaal niets van snapt
Zal m'n nominatie voor je nog even verwijderen.
Truste
Zelfs als ik arm zou zijn dan wil ik die Applerotzooi nog niet eens hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Had ik maar een Macbook en jassen die goed zitten.
Onverwachts kreeg ik via mijn werkgever nog een (fulltime) klus in Nederland, dus de afgelopen weken heb ik veel in Nederland gezeten. De verwachting is echter dat dit in december klaar is - eventueel een uitloop naar Januari - maar daarna zit ik weer in de Heimat.quote:Op zondag 1 december 2013 08:46 schreef Tem het volgende:
Woon je nu eigenlijk in Duitsland of in Nederland?
Zonder bronnen die de stelling kunnen onderbouwen.quote:Op zondag 1 december 2013 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
Het topic an sich begint natuurlijk al met het PVV-niveau van remlof, huilen dat xy schuld heeft aan allerhande problemen.
Huur je dan een huis of zit je in een hotel? Of heb je daar ook familie wonen waar je dan verblijft?quote:Op zondag 1 december 2013 08:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onverwachts kreeg ik via mijn werkgever nog een (fulltime) klus in Nederland, dus de afgelopen weken heb ik veel in Nederland gezeten. De verwachting is echter dat dit in december klaar is - eventueel een uitloop naar Januari - maar daarna zit ik weer in de Heimat.
En vervolgens het eigen gebrek aan intellectuele capaciteiten verbloemen door te schreeuwen dat PVV-stemmers toch echt wel extreem domme tokkies zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 08:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Zonder bronnen die de stelling kunnen onderbouwen.
In Duitsland heb ik woonruimte bij familie, dat er na een scheiding veel ruimte beschikbaar was helpt wel mee om elkaar dan niet dagelijks voor de voeten te lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 08:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Huur je dan een huis of zit je in een hotel? Of heb je daar ook familie wonen waar je dan verblijft?
Jij hebt wel wat weg van Eric (what's in a name) Cartman die de tranen van zijn slachtoffertjes oplikt.quote:Op zondag 1 december 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb schijt aan andere mensen, maar ik probeer ze zoveel mogelijk te negeren i.p.v. te genieten van hun misère zoals GS en VS doen.
Inderdaad, ik geniet enkel van ellende die ik zelf heb veroorzaakt, maar het is niet kies om zomaar van ellende van anderen te genieten.quote:Op zondag 1 december 2013 08:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat weg van Eric (what's in a name) Cartman die de tranen van zijn slachtoffertjes oplikt.
Cool, Duitsland is wel een fijn land eigenlijk. Mensen zijn vriendelijk en je kan er goed eten en er is genoeg ruimte.quote:Op zondag 1 december 2013 08:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik woonruimte bij familie, dat er na een scheiding veel ruimte beschikbaar was helpt wel mee om elkaar dan niet dagelijks voor de voeten te lopen.
Als je niet van andermans ellende geniet zou je wel pacifist zijn, niet?quote:Op zondag 1 december 2013 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geniet enkel van ellende die ik zelf heb veroorzaakt, maar het is niet kies om zomaar van ellende van anderen te genieten.
Tenzij je natuurlijk een carrière aan de gevende kant van het bijstandsloket ambieert.
Nee, want pacifisten douchen zelden en hebben octopushaar.quote:Op zondag 1 december 2013 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet van andermans ellende geniet zou je wel pacifist zijn, niet?
Octopussy was toch wel een goede James Bond.quote:Op zondag 1 december 2013 08:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want pacifisten douchen zelden en hebben octopushaar.
quote:Op zondag 1 december 2013 09:00 schreef Tem het volgende:
Octopushaar? Van die blanken die met dreadlocks lopen?
Inderdaad, ik vind het ook erg prettig om in Duitsland te vertoeven. Voordeel is natuurlijk dat ik de taal vloeiend spreek en mijn hele leven lang al kind aan huis ben in (elke zomervakantie ben ik er minimaal 4 weken geweest, dan hadden mijn ouders ook eens rust), maar ik zou er niets tegen hebben om uiteindelijk ook voor een Duitse werkgever te gaan werken.quote:Op zondag 1 december 2013 08:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Cool, Duitsland is wel een fijn land eigenlijk. Mensen zijn vriendelijk en je kan er goed eten en er is genoeg ruimte.
Inderdaad, deze term is boven tafel gekomen toen VS of GS (wie van de twee?) tijdens een bezoek aan een sushirestaurant duidelijk maakte dat er mensen van dergelijk signatuur aan de tafel achter ons zaten.quote:Op zondag 1 december 2013 09:00 schreef Tem het volgende:
Octopushaar? Van die blanken die met dreadlocks lopen?
Zou ze een geschoren bever hebben gehad of een bever met octopushaar?quote:Op zondag 1 december 2013 08:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Octopussy was toch wel een goede James Bond.
quote:Op zondag 1 december 2013 09:06 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen gevoelloze boeven.
Ik droomde dat de POL-trofeeën in een zaaltje werden uitgereikt. Ik was heel boos, want Hexagon had een extra bokaal bedacht voor de user met de meest irritante posts. Die kreeg ik, omdat ik 'altijd gifjes post'. Ik wou hem daarover spreken, maar als Tweede Kamerlid werd hij door iedereen aan zijn jasje getrokken. Gelukkig werd er toen gratis eten uitgedeeld, van hele diepvrieskippen tot stronken andijvie.
Geen egels en bitterballen?quote:Op zondag 1 december 2013 09:06 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen gevoelloze boeven.
Ik droomde dat de POL-trofeeën in een zaaltje werden uitgereikt. Ik was heel boos, want Hexagon had een extra bokaal bedacht voor de user met de meest irritante posts. Die kreeg ik, omdat ik 'altijd gifjes post'. Ik wou hem daarover spreken, maar als Tweede Kamerlid werd hij door iedereen aan zijn jasje getrokken. Gelukkig werd er toen gratis eten uitgedeeld, van hele diepvrieskippen tot stronken andijvie.
Dat was dan een ferme gangbang.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wel. Had jij daar zin in gehad? Jullie waren er allemaal.
Gedraag je, het is zondagmorgen.quote:Op zondag 1 december 2013 09:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was dan een ferme gangbang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |