Ik kan weinig sympathie opbrengen voor dit idee.quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens een topic over het gebrek aan empathie openen.
Empathie, is dat graties?!quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef remlof het volgende:
Ik ga maar eens een topic over het gebrek aan empathie openen.
Lekker makkelijk toch, hoef je gelijk niet meer na te denken.quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Het is inderdaad allemaal de schuld van Pim.
Zeker aangezien de opkomst van Pim de enige noemenswaardige ontwikkeling is geweest in een verder statische omgeving. Geen enkele gebeurtenis, geen oorlogen, geen demografische trends, geen terroristische aanslagen, niets vond toen plaats.quote:Op zondag 1 december 2013 02:31 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch, hoef je gelijk niet meer na te denken.
Laat jij die Triple's maar een keer staan 's avonds.quote:Op zondag 1 december 2013 02:38 schreef betyar het volgende:
Pim heeft niks gedaan, een egocentrische bal dat op het populisme dreef is gelukkig met een knal gezonken voordat hij de echte schade aan kon gaan richten.
Ga je grote voorbeeld Wim Kok pijpen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat jij die Triple's maar een keer staan 's avonds.
Nee, maar zijn opkomst was wel het keerpunt, hij gaf de egocentristen een stem.quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Het is inderdaad allemaal de schuld van Pim.
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?quote:Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar zijn opkomst was wel het keerpunt, hij gaf de egocentisten een stem.
Wat een stormlooptopic trouwens voor de late zeterdagavond
Nogal, door die gedachte zijn aardig wat mensen doodgegaan aan AIDS.quote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?
Zij vonden bloemetjes, wiet en vrije seks belangrijker dan geld verdienen, energie produceren en producten maken. Dat is uiteindelijk ook gewoon een egocentrisch wereldbeeld.
Mensen met AIDS in Nederland: "vieze homo's, neuk dan met condoom."quote:Op zondag 1 december 2013 03:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal, door die gedachte zijn aardig wat mensen doodgegaan aan AIDS.
Als ze nou eens die vliegjes in de muil deden in plaats van de ogen dan zouden ze nog wat eiwit binnenkrijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen met AIDS in Nederland: "vieze homo's, neuk dan met condoom."
Mensen met AIDS in Sub-Sahara-landen: "zie-lug! orange babies, red ze, mimimimi."
Hieruit blijkt dat er totaal niets van snaptquote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zijn linkse hippies niet net zo goed egocentristen?
Zij vonden bloemetjes, wiet en vrije seks belangrijker dan geld verdienen, energie produceren en producten maken. Dat is uiteindelijk ook gewoon een egocentrisch wereldbeeld.
Was ik genomineerdquote:Op zondag 1 december 2013 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat er totaal niets van snapt
Zal m'n nominatie voor je nog even verwijderen.
Truste
Zelfs als ik arm zou zijn dan wil ik die Applerotzooi nog niet eens hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 01:15 schreef waht het volgende:
[..]
Had ik maar een Macbook en jassen die goed zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |