Nu de Chinezen nog.quote:Op zondag 1 december 2013 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahaha, een Russisch marineschip heeft schijt aan de Amerikanen en ramt ze gewoon.![]()
Hopelijk gaan ze flink knokken daar.quote:Op zondag 1 december 2013 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chinezen rammen gewoon Amerikaanse vliegtuigen uit de lucht.
[ afbeelding ]
Hulde voor de gele man.
Ik denk dat India wint, die kunnen met gemak iedereen onderschijten.quote:Op zondag 1 december 2013 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Vietnam, die weten wel raad met interveniėrende supermachten.
Je vergeet voor het gemak dat India enkel een raket gevuld met water uit de Ganges (in de volksmond: strontraket) ter beschikking heeft, dat zal op het strijdtoneel weinig effect hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ik denk dat India wint, die kunnen met gemak iedereen onderschijten.
De uitwerpselen zullen anders het materieel van de tegenstander flink aantasten. Op dergelijke onconventionele wapens zijn ze niet gebouwd.quote:Op zondag 1 december 2013 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat India enkel een raket gevuld met water uit de Ganges (in de volksmond: strontraket) ter beschikking heeft, dat zal op het strijdtoneel weinig effect hebben.
Ik zit net wat informatie over onconventionele wapens door te lezen en stuit op deze informatie, m.b.t. China.quote:Op zondag 1 december 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
De uitwerpselen zullen anders het materieel van de tegenstander flink aantasten. Op dergelijke onconventionele wapens zijn ze niet gebouwd.
quote:Kanatjan Alibekov, former director of one of the Soviet germ-warfare programs, said that China suffered a serious accident at one of its biological weapons plants in the late 1980s. Alibekov asserted that Soviet reconnaissance satellites identified a biological weapons laboratory and plant near a site for testing nuclear warheads. The Soviets suspected that two separate epidemics of hemorrhagic fever that swept the region in the late 1980s were caused by an accident in a lab where Chinese scientists were weaponizing viral diseases
Ze hebben geen enkele schaamte, die gelen.quote:Op zondag 1 december 2013 11:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zit net wat informatie over onconventionele wapens door te lezen en stuit op deze informatie, m.b.t. China.
[..]
Weinig empathische racist ben je.quote:Op zondag 1 december 2013 11:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkele schaamte, die gelen.
Klopt, maar niet zo erg als de gemiddelde eurofiel.quote:Op zondag 1 december 2013 11:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weinig empathische racist ben je.
Gordon is inderdaad een goed voorbeeld van een empathische racist.quote:Op zondag 1 december 2013 11:45 schreef Tem het volgende:
Wat is een empathische racist? Iemand uitschelden voor poepchinees en daarna direct solly zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |