Is er eigenlijk ook een Zuidas-postuur?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Met zijn Zuid-As positie en salaris ligt natuurlijke elke kut al te soppen voor hem, dus dat moet geen moeite zijn.
Alles behalve rank en slank.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een Zuidas-postuur?
Ben weer aangekomen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Met zijn Zuid-As positie en salaris ligt natuurlijke elke kut al te soppen voor hem, dus dat moet geen moeite zijn.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
Jort Kelder spoort ze even aan op de achtergrond, de held.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dames hebben Erik al gespot.
Jort Kelder is niet echt het type mens waar ik het mee kan vinden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jort Kelder spoort ze even aan op de achtergrond, de held.
Goed zo, OSM (jaja, ik ken 'm nu) moet niet uitgemergeld te boeken staan.quote:
In de media zet hij vooral een stereotype neer ter eigen gewin, daar valt wel omheen te kijken toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jort Kelder is niet echt het type mens waar ik het mee kan vinden.
Waar aan?quote:
Ik moet 2014 weer nieuwe kleding kopen omdat ik uit mijn 2013 kleding ben gegroeid.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed zo, OSM (jaja, ik ken 'm nu) moet niet uitgemergeld te boeken staan.
Mijn buikje.quote:
Dan ben je nu al 1799 jaar te laat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef eriksd het volgende:
Mijn doel voor 214 is 500+ linkedin connecties.
Nieuwe broekjes kopen dus.quote:
Ah, der neue S?quote:
Wilde ik vandaag doen maar werd ontboden naar kantoor.quote:
Inderdaad, een tweetal maten uit Duitsland rijden er inmiddels eentje, ben nu toch eens benieuwd om die auto zelf eens te kunnen rijden.quote:
Heb 'm zien staan bij Peters, prachtwagen geworden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, een tweetal maten uit Duitsland rijden er inmiddels eentje, ben nu toch eens benieuwd om die auto zelf eens te kunnen rijden.
Mooi.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:17 schreef eriksd het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |