Ik zit hem ook te kijken. Wel een interessant onderwerp.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel een racistische film, de rol van martelaar wordt gespeeld door een hele grote neger.
Waarschijnlijk wel. Ik ben niet intellectueel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben ik de enige athletische multimiljardaircasanovaintellectueel hier dan?
Ik zou niet durven, de dierenbescherming grijpt je bij je lurven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat me GEEN schuldgevoel aanpraten.
Maar wel humoristisch, dat compenseert al een hoop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik ben niet intellectueel.
Inderdaad, het werpt een heel nieuw licht op de rol van negers in het Amerikaanse veiligheidsapparaat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit hem ook te kijken. Wel een interessant onderwerp.
Ze doen maar. Ik weet zeker dat hij het nu beter heeft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, de dierenbescherming grijpt je bij je lurven.
Nu nog een grote auto, dat compenseert de rest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wel humoristisch, dat compenseert al een hoop.
Mensen die films op commerciële zenders kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is meer "een beetje tijd voor de SC".
Oeh, ik zie net op tv hoe iemand wordt gemarteld, genieten.
Laatst zo'n vrouw die ik voor de parkeergarage afsneed die helemaal uit haar plaat ging, waar ik in hemelsnaam m'n rijbewijs had gekregen en wie ik wel niet dacht dat ik was met m'n arrogante reacties in zo'n arrogante kutwagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu nog een grote auto, dat compenseert de rest.
Gast, een paar gifjes en jij komt deze SC niet meer in, dus ik zou je klep maar heel snel houden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die films op commerciële zenders kijken
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst zo'n vrouw die ik voor de parkeergarage afsneed die helemaal uit haar plaat ging, waar ik in hemelsnaam m'n rijbewijs had gekregen en wie ik wel niet dacht dat ik was met m'n arrogante reacties in zo'n arrogante kutwagen.
Dat maakt de dag altijd weer goed zo'n reactie om half 9 's ochtends. Maar ze reed Prius, dus ze verdiende afgesneden te worden.
Een paar gifjes?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gast, een paar gifjes en jij komt deze SC niet meer in, dus ik zou je klep maar heel snel houden.
Nee precies, maar die vrouw bleef maar razen, want ik stond gewoon een peukje te roken terwijl ik m'n colbert en jas uit de auto haalde en m'n koffertje. Toen ik zei dat 't niet mijn probleem was dat ze geen Benz kon betalen en dus maar anderen moest afzeiken erom was ze al helemaal witheet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van.
Wel een keertje een vent gehad die eerst z'n middelvinger opstak, en nadat ik moest grijnzen helemaal uit z'n plaat ging en de Hitlergroet ging doen. Toen ik bleef grijzen en zelf niet boos werd gaf hij het maar op.
Ik heb ooit een fiets van een Marokkaan gekocht, via Marktplaats. Echt een anekdote. Een hoekhuis in de buurt van het Feyenoordstadion. Er werd opengedaan door een Marokkaans meisje met zo'n lief onschuldig gezichtje. 'Niet praten aan deur, loop naar poort.' Werd de deur voor mijn neus dichtgesmeten, waarna ik een ketting op een slot hoorde schuiven. Dus ik loop door naar de achterkant van het huis waar een Marokkaan in een gewaad op me staat te wachten. 'Is fiets'. Ik gaf hem dertig euro en toen heeft hij mijn banden nog opgepompt. Toen ik bij de Wilhelminapier fietste waren die weer leeggelopen, maar uiteindelijk heb ik die fiets nog ruim een jaar gebruikt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij jouw fiets bij een junk gekocht?
Dat was zo op 3G in de trein. Heb nu 4Gquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan loopt die Appletroep van je helemaal vast, volgens eigen zeggen.
Nee, waarschijnlijk krijg je gewoon iemand aan je deur die door de brievenbus naar binnen gaat pissen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, goed opletten als ik ergens iets post dan. Wie weet dat er iets van dat athletische multimiljardaircasanovaintellect dat van mijn posts straalt net dat aanzetje kan vormen dat jullie plebejerbreinen op het hemelse pad der verlichting plaatst.
Wat een kutwijf ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee precies, maar die vrouw bleef maar razen, want ik stond gewoon een peukje te roken terwijl ik m'n colbert en jas uit de auto haalde en m'n koffertje. Toen ik zei dat 't niet mijn probleem was dat ze geen Benz kon betalen en dus maar anderen moest afzeiken erom was ze al helemaal witheet.
Precies, paupers.quote:
Dan kan je beter naar ONZ gaan, dat is de ballenbak voor persoontjes zoals jij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dat is ook de bedoeling.
Dat zal het zijn, mijn natuurlijk aura zorgt ervoor dat ik geen agressie opwek.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, paupers.
Maar ik trek het aan denk ik, denk aan de hippies in kleine Swifts uit het jaar 0, of boze zwervers.
Nee, jij bent mijn speeltje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar ONZ gaan, dat is de ballenbak voor persoontjes zoals jij.
Wat dan, angst?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, mijn natuurlijk aura zorgt ervoor dat ik geen agressie opwek.
Kinky hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn speeltje.
Ik heb je anders nooit in ONZ gezien in al die jaren dat ik daar mod was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn speeltje.
Welnee, toplullen united.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beledig je nou de kleine heren van VP en mij?
Ja, wat moet ik dan ook in ONZ doen als ik hier mensen kan irriteren?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je anders nooit in ONZ gezien in al die jaren dat ik daar mod was.
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon nooit (zelden) last van boze mensen.
Weet je wel wat droplullen zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over.
I'm mentally challenged.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?
Uit jouw ongeloof moet ik herleiden dat jij regelmatig met dergelijke problemen kampt, of vind je het gewoonweg ongeloofwaardig dat v_P overal mee wegkomt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?
Ha, das eentje voor het FoBo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit jouw ongeloof moet ik herleiden dat jij regelmatig met dergelijke problemen kampt, of vind je het gewoonweg ongeloofwaardig dat v_P overal mee wegkomt?
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan ook in ONZ doen als ik hier mensen kan irriteren?
En wat is er erg aan een ban?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoor
Sinds ik weg ben niet meer hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoor
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een kutwijf ook.
Precies, paupers.
Maar ik trek het aan denk ik, denk aan de hippies in kleine Swifts uit het jaar 0, of boze zwervers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |