Precies, paupers.quote:
Dan kan je beter naar ONZ gaan, dat is de ballenbak voor persoontjes zoals jij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dat is ook de bedoeling.
Dat zal het zijn, mijn natuurlijk aura zorgt ervoor dat ik geen agressie opwek.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, paupers.
Maar ik trek het aan denk ik, denk aan de hippies in kleine Swifts uit het jaar 0, of boze zwervers.
Nee, jij bent mijn speeltje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar ONZ gaan, dat is de ballenbak voor persoontjes zoals jij.
Wat dan, angst?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, mijn natuurlijk aura zorgt ervoor dat ik geen agressie opwek.
Kinky hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn speeltje.
Ik heb je anders nooit in ONZ gezien in al die jaren dat ik daar mod was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn speeltje.
Welnee, toplullen united.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beledig je nou de kleine heren van VP en mij?
Ja, wat moet ik dan ook in ONZ doen als ik hier mensen kan irriteren?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je anders nooit in ONZ gezien in al die jaren dat ik daar mod was.
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon nooit (zelden) last van boze mensen.
Weet je wel wat droplullen zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over.
I'm mentally challenged.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?
Uit jouw ongeloof moet ik herleiden dat jij regelmatig met dergelijke problemen kampt, of vind je het gewoonweg ongeloofwaardig dat v_P overal mee wegkomt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ook nooit dat mensen je gaan challengen?
Ha, das eentje voor het FoBo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit jouw ongeloof moet ik herleiden dat jij regelmatig met dergelijke problemen kampt, of vind je het gewoonweg ongeloofwaardig dat v_P overal mee wegkomt?
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan ook in ONZ doen als ik hier mensen kan irriteren?
En wat is er erg aan een ban?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoor
Sinds ik weg ben niet meer hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier loop je veel sneller een ban op daarvoor
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een kutwijf ook.
Precies, paupers.
Maar ik trek het aan denk ik, denk aan de hippies in kleine Swifts uit het jaar 0, of boze zwervers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |