Zou best kunnen, volgens mij bezoeken we redelijk vaak dezelfde dealers. Maar helaas is hij nu vervangen door een nieuwe CLS combi.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de dealer heb ik hem ook zien staan (sterker nog, had ik niet exact dezelfde wagen een dag eerder bekeken?), maar nu wil ik er ook eens met mijn grijpgrage tengels mee de weg op.
Ik vond hem eerder het typje voor een Van Moofje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Normaliter zou ik zeggen; nee. Maar aangezien Erik een Amsterdamse yup is, grote kans van wel.
Lijkt mij meer iets voor V_Pquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond hem eerder het typje voor een Van Moofje.
Wat is een echte mannenfiets?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geen vriendinnetje, laat staan kinderen. Gewoon een echte mannenfiets.
Is van Moof eigenlijk een toespeling op de fietsenroof door de Duitsers in WOII? Bij die naam komt altijd eerst "van mof" in mij op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond hem eerder het typje voor een Van Moofje.
Met een harde stang en een goede handpomp.quote:
Lekker stevig frame, dat kan jij wel hebben.quote:
Klinkt redelijk nichterig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een harde stang en een goede handpomp.
Ranzig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een harde stang en een goede handpomp.
Spuit hem roze (met verf) en Gordon als reclamefiguur, dan ontsluit je een hele nieuwe doelgroep, helemaal zonder poppers.quote:
Geen zadel uiteraard.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
VS krijgt natuurlijk altijd korting op zijn fietsen.
quote:
De laatste keer dat ik op een fiets heb gezeten is toch wel pre-studententijd vrees ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef eriksd het volgende:
VS krijgt natuurlijk altijd korting op zijn fietsen.
Als je je toch een auto in die prijscategorie kan veroorloven en elke avond nog lekker je buikje rond kan eten, en voor het weekend een paar speciaalbiertjes in de kroeg kan betalen, zou ik voor de CLS gaan.quote:
En dan wel 63AMG.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je je toch een auto in die prijscategorie kan veroorloven en elke avond nog lekker je buikje rond kan eten, en voor het weekend een paar speciaalbiertjes in de kroeg kan betalen, zou ik voor de CLS gaan.
[ afbeelding ]
Mooi, ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je je toch een auto in die prijscategorie kan veroorloven en elke avond nog lekker je buikje rond kan eten, en voor het weekend een paar speciaalbiertjes in de kroeg kan betalen, zou ik voor de CLS gaan.
[ afbeelding ]
Nee, dat vind ik te simpel, een relatie gaat om meer dan neuken alleen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef remlof het volgende:
vP, je had de TT ook korter kunnen houden met "Erik moet eens neuken" ofzo.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik te simpel, een relatie gaat om meer dan neuken alleen.
Maar ik vind het niet gek dat uitgerekend jij het op enkel neuken reduceert, eenzaamheid wil nog wel eens rare dingen met je geest doen.
Remlof heeft notabene twee poezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik te simpel, een relatie gaat om meer dan neuken alleen.
Maar ik vind het niet gek dat uitgerekend jij het op enkel neuken reduceert, eenzaamheid wil nog wel eens rare dingen met je geest doen.
Scheelt weer dat we, mocht ik ooit in die positie van financiële obesitas geraken, niet tegen elkaar op hoeven bieden.quote:
Probeer je mij nu een opmerking over seksuele relaties met huisdieren te ontlokken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Remlof heeft notabene twee poezen.
Het is ook een beetje suf om tegen elkaar op te bieden tegen iets wat je gewoon kunt bestellen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt weer dat we, mocht ik ooit in die positie van financiële obesitas geraken, niet tegen elkaar op hoeven bieden.
Wat ben je ook een gekquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Probeer je mij nu een opmerking over seksuele relaties met huisdieren te ontlokken?
Tja, maar vraag en aanbod en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is ook een beetje suf om tegen elkaar op te bieden tegen iets wat je gewoon kunt bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |