SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd het toen niet 1-1?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente wint in Kerkrade, Twente wordt dus kampioen.
Nee. Ook 1-2. Kan dus niet meer stuk.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee. Ook 1-2. Kan dus niet meer stuk.
Ga jij je nou maar druk maken om PSV.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Twente wordt gewoon weer 6e joh. Ajax of Vitesse zal wel kampioen worden.
On dat doe ik al vaak zat, maar volgens mij hebben die vanavond niet gespeeld. Of heb ik een wedstrijd gemist?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om PSV.
6e? Welke clubs zijn beter dan? PSV?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Twente wordt gewoon weer 6e joh. Ajax of Vitesse zal wel kampioen worden.
Dat zei je de vorige seizoenen ook, maar ook toen gebeurde hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
6e? Welke clubs zijn beter dan? PSV?
Ok. Dat is inderdaad een garantie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige seizoenen ook, maar ook toen gebeurde het
Daarom. Fijn dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ok. Dat is inderdaad een garantie.
Dat gebeurt je vast vaker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
On dat doe ik al vaak zat, maar volgens mij hebben die vanavond niet gespeeld. Of heb ik een wedstrijd gemist?
Of het je vaker gebeurt, dat je een wedstrijd mist. Gewoon een vraag, kleutertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deze opmerking kan ik niet echt plaatsen, maar ik zal er wel even om lachen. Hahahahahahaha.
Uh, nee. Vanwaar deze interesse?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Of het je vaker gebeurt, dat je een wedstrijd mist. Gewoon een vraag, kleutertje.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Vanwaar deze interesse?
Ah oke dan, bedankt voor deze nuttige mededeling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Gegarandeerd feestje wil ik niet missen.
Nee Tom, jij bedankt voor deze geweldige conversatie. Dit is je vast al vaker gezegd, maar jouw manier van communiceren is zeer aangenaam te noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah oke dan, bedankt voor deze nuttige mededeling.
Dat heb je helemaal goed inderdaad. Deze bevestiging had ik dan ook niet nodig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:25 schreef Sportex het volgende:
[..]
Nee Tom, jij bedankt voor deze geweldige conversatie. Dit is je vast al vaker gezegd, maar jouw manier van communiceren is zeer aangenaam te noemen.
twitter:EricBotteghin twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 17:42:42Tonight another special game for me. Great to meet my friends from Breda reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Oebele terug gaat naar de amateurs.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook altijd Vitesse - Cambuur kijken.
Cambuur speelt met een 4-1-2-1-2 opstelling
Jeetjequote:Op zaterdag 30 november 2013 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Oebele terug gaat naar de amateurs.![]()
Oebele wil gewoon lekker voetballen. Barto gaat overigens ook terug naar de amateurs, maar Barto is kut.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Hij komt momenteel al niet veel aan spelen toe. Nog steeds vind ik het een erg goede speler.
Al de eerste twee competitiewedstrijden zag je dat Barto er echt niets van kon.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oebele wil gewoon lekker voetballen. Barto gaat overigens ook terug naar de amateurs, maar Barto is kut.
Cambuur gaat sowieso nog een poging wagen voor Tighadouini. Hij wil ook erg graag terug.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Er gaan geruchten dat Groningen interesse heeft in Bakker en Cambuur in De Leeuw.
In een interview met de Leeuwarder Courant zei hij dat volgens mij ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cambuur gaat sowieso nog een poging wagen voor Tighadouini. Hij wil ook erg graag terug.
Bij mij staat hij er ook nog in.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is Klich er weer? Die ben ik vergeten te wisselen uit mijn manager
Heb er ook wel vertrouwen inquote:
Ik heb ook Achteh en Koppers nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is Klich er weer? Die ben ik vergeten te wisselen uit mijn manager
Ik heb al vaak wat mismanagment gehad. Maar toch sta ik nog voor op MFC Doom.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij er ook nog in.
Havenaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je slim speelt heb je dit team
Velthuizen
Leerdam, Lachman, VD Heijden, Van Aanholt
Promes - Donald - Piazon
Johansson - Havenaar - Kolder
Dit is heel toevallig ook jouw team?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je slim speelt heb je dit team
Velthuizen
Leerdam, Lachman, VD Heijden, Van Aanholt
Promes - Donald - Piazon
Johansson - Havenaar - Kolder
Mijn spitsen zijn nuquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is heel toevallig ook jouw team?
Kolder speelt tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn spitsen zijn nu
Pellegod (gaat hattrick maken tegen PSV), Koldergod (gaat hattrick maken tegen ik weet niet wie) en Finnbogagod (gaat hattrick maken komend weekend).
Kolder en Finnbogason spelen tegen elkaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn spitsen zijn nu
Pellegod (gaat hattrick maken tegen PSV), Koldergod (gaat hattrick maken tegen ik weet niet wie) en Finnbogagod (gaat hattrick maken komend weekend).
Ramon Zomer en Arnold Kruiswijk, die kunnen Marnix onmogelijk in toom houden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kolder speelt tegen Heerenveen.
Finnbogason speelt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kolder en Finnbogason spelen tegen elkaar.
De backs zullen vrezen voor het geweld van Jarchinio Antonia en Xander Houtkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ramon Zomer en Arnold Kruiswijk, die kunnen Marnix onmogelijk in toom houden.
Eindelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag ook sensationele inhaalwedstrijden.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kostic is een topper.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Kostic erin gegooid, eens kijken of dat mannetje een beetje kan ballen.
Welke?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
welke om welke tijd?quote:
Eén van de beste spelers van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Kostic erin gegooid, eens kijken of dat mannetje een beetje kan ballen.
Finnbogason, Antonia & Room volgens mij bij mijquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke?
Geldt zeker mee voor de ronde waar die wedstrijd oorspronkelijk van waren, heb geen idee meer hoe mijn team er toen uitzag.
Volgens mij ben jij niet helemaal objectiefquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén van de beste spelers van de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén van de beste spelers van de Eredivisie.
Johannes zei hetzelfde over Arnold Kruiswijk toen hij nog onder contract stond van de FC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal objectief
Met de andere beste spelers van de Eredivisie bedoelde ik natuurlijk de rest van de Groningen selectie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal objectief
Toen heb ik z'n autobanden ook wel eens lekgeprikt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johannes zei hetzelfde over Arnold Kruiswijk toen hij nog onder contract stond van de FC.
Ben je ooit gestraft voor deze kwajongensstreken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb ik z'n autobanden ook wel eens lekgeprikt.
Met z'n eigen doelpunt na 10 seconden. Klootzak is het.
Voor verzonnen verhalen word je niet gestraft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je ooit gestraft voor deze kwajongensstreken?
Oneens. Ook niet heel slecht of zo hoor, maar ze presteren wel erg matig. Voor ik een trainer erg goed vind moet hij in elk geval resultaat halen tegen clubs buiten de top drie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Erwin Koeman is een van de betere trainers in de eredivisie. Eens of oneens?
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, is Kamphuis niet die gozer van FC Utrecht - SC Heerenveen?
Ik heb Antonia wel gehad, en Finnbogason op een gegeven moment aangekocht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason, Antonia & Room volgens mij bij mij
Wel op het FOK! forumquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor verzonnen verhalen word je niet gestraft.
Wie neemt dan ook spelers van Feyenoord in zijn team.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Antonia wel gehad, en Finnbogason op een gegeven moment aangekocht.
Nou ja, ik zie vanzelf wel of ik nog wat puntjes krijg.
Vond het trouwens wel belachelijk dat ik vorige week 2 minpunten kreeg voor de zogenaamde gele kaart van Pelle, terwijl die de dag er na werd kwijt gescholden.
Allemaal dankzij Pieter Vink en zijn hipsterbril.
Ook heb ik het Oosterpark stadion na een verloren wedstrijd eens in de fik gezet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor verzonnen verhalen word je niet gestraft.
Pelle is een god joh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie neemt dan ook spelers van Feyenoord in zijn team.
Twente of Roda JC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
Sander Duits verdient wel een transfer. Naar NAC of zo.
Wanneer heeft Pelle voor het laatst gescoord?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pelle is een god joh.
Ik had ook een speler van Ajax, ene Visser. Die kon er dus geen kloot van.
Geen idee meer, de wedstrijd voor die tegen Heracles?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Pelle voor het laatst gescoord?
Dit is wel een breinbreker overigens.
Maar welke?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee meer, de wedstrijd voor die tegen Heracles?
Nope.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee meer, de wedstrijd voor die tegen Heracles?
Je weet dat Pelle sowieso wel in de top 5 topscorers terecht komt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Pelle voor het laatst gescoord?
Dit is wel een breinbreker overigens.
Aquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
A. GAE - Feyenoord
B. Feyenoord - ADO Den Haag
C. Vitesse - Feyenoord
Volgens mij loopt mijn stream erg achter.quote:
22 nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
In welke minuut zitten jullie?
21:02quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC is niet echt leuk om naar te kijken, maar die jongens tikken we wel weg. Ondanks het gebrek aan Nickgod.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
NAC: Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Kwakman, Van der Weg; Seuntjens, Hadouir, Buijs; Verbeek, Poepon, Sarpong.
Groningen: Bizot; Magnasco, B'ghin, Kappelhof, Wijnaldum; Kieftenbeld, De Leeuw, Hiariej; Kirm, Zivkovic, Kostic.
Heerenveen: Nordfeldt; Van Anholt, Otigba, Kruiswijk, Dijks; De Roon, Ziyech, De Kamps; Basacikoglu, Slagveer, Van La Parra.
Go Ahead: Room; Schmidt, Vriends, Van der Linden, Schroyen; Falkenburg, Overgoor, Lambooij; Antonia, Kolder, Houtkoop.
Zivkogod
21:00 als ik op invoeren drukquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avondje NAC = cult.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NAC is niet echt leuk om naar te kijken, maar die jongens tikken we wel weg. Ondanks het gebrek aan Nickgod.
Mossougodquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je Sjoerd Mossou bent wel.
Koop FOX Sports.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Geen zin om naar een stream te kijken op mijn laptop. Ik lees hier wel wat er gebeurt.
WAT EEN DRIBBEL VAN THOMAS HIJ SCHIET EN OWWWWWWWWWWW REDDING SEDAGOD EN DE REBOUND VAN BENSON OP DE LAT WAT EEN SENSATIEquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Geen zin om naar een stream te kijken op mijn laptop. Ik lees hier wel wat er gebeurt.
Dit had Evert kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WAT EEN DRIBBEL VAN THOMAS HIJ SCHIET EN OWWWWWWWWWWW REDDING SEDAGOD EN DE REBOUND VAN BENSON OP DE LAT WAT EEN SENSATIE
Ik HOOP dat het misschien in december, zender van de maand is. Ik ben een beetje arm nu he? Of kun je het ook bijv. alleen voor 3 maanden nemen?quote:
jack van gelder op de radio is er niks bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WAT EEN DRIBBEL VAN THOMAS HIJ SCHIET EN OWWWWWWWWWWW REDDING SEDAGOD EN DE REBOUND VAN BENSON OP DE LAT WAT EEN SENSATIE
Volgens mij kun je gewoon per maand opzeggen hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het misschien in december, zender van de maand is. Ik ben een beetje arm nu he? Of kun je het ook bijv. alleen voor 3 maanden nemen?
De internationale kanalen van FOX Sports zijn wel gratis de komende 10 dagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het misschien in december, zender van de maand is. Ik ben een beetje arm nu he? Of kun je het ook bijv. alleen voor 3 maanden nemen?
Dan kan je genieten van Strootgod.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De internationale kanalen van FOX Sports zijn wel gratis de komende 10 dagen.
Niet de eredivisie.
Goeie tip.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet de eredivisie.
ja ik zag het. Maar elke maand is 1 zender, zender van de maand bij UPC. Deze maand was het syfy, kijken wat het vanaf morgen is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet de eredivisie.
Oh meestal kan dat pas na een jaar. Morgen even uitvogelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon per maand opzeggen hoor
Benson schoot op de lat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net was het nog 11 keer en nu opeens 12
Ik denk dat hij hoopte dat iemand hem in zou lopen of zo maar 't was een curieuze voorzet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mysterie van de bal van Hiwat.
Was het een voorzet of schot? Zeg het maar.
Ik krijg honger van deze post.quote:
Die-hard fans van Strootgod zoals JR-Style hadden FOX direct aangeschaft om op hem te kunnen fappen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je genieten van Strootgod.
FOX is veel te duur, ik mis de tijd dat je voor 2 euro o.i.d. de wedstrijd live kon zien online.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die-hard fans van Strootgod zoals JR-Style hadden FOX direct aangeschaft om op hem te kunnen fappen.
JR schijnt zelfs een Strootman dekbedovertrek te hebben.
Morgen gewoon 12 euro uitgeven aan de volgens FOX topper Feyenoord - PSVquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
FOX is veel te duur, ik mis de tijd dat je voor 2 euro o.i.d. de wedstrijd live kon zien online.
Holland Sport, dat waren tijden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ricky deed het live bij Holland Sport nog een keer na. Wat een baas.
quote:
De bal wegboksen toen dat niet nodig was en toen kwam de bal weer naar de grond en toen bokste hij 'm weer weg terwijl dat niet nodig was. Heb je mazzel dat de aanvallers van PEC niet heel lang zijn.quote:
Ja gaat nergens over, leg er een 10je bij en je zit in het stadion.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gewoon 12 euro uitgeven aan de volgens FOX topper Feyenoord - PSV
en hij waardeerde je dichterstalenten nog wel zo, een beetje ondankbaar dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij prees laatst Sierd in de Jupiler Liek dus het is best een god.
Willem Vissersduivel
Echt belachelijk veel geld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen gewoon 12 euro uitgeven aan de volgens FOX topper Feyenoord - PSV
bamihappen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo de frituurpan eens aanslingeren.
gewoon janlulquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom gewoon via streams kijken.
Mensen die willen kunnen mij DM'en.
Ik weet ze ook wel hoor, maar op mijn laptop is het zo onhandig, zeker als ik ook wil FOK!ken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom gewoon via streams kijken.
Mensen die willen kunnen mij DM'en.
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet ze ook wel hoor, maar op mijn laptop is het zo onhandig, zeker als ik ook wil FOK!ken.
Weet ik schat, maar dan moet ik steeds switchen. Plus klein scherm.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?
Ik heb 2 schermen, 1 met FOK! en 1 met voetbalquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere tabbladen tegelijkertijd open kan hebben he?
Geef me maar een abo op fox kado danquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die via streams naar voetbal kijken kan ik niet serieus nemen.
Mensen die zich af laten zetten om voetbal te kijken kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Murdoch spekken kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik houd het zelf toch liever opquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze mogen jullie vanaf nu gebruiken bij een twee keer geel = rood.
Sla 'm op.
Ze moeten inderdaad massaal ten aanval trekken, om de wedstrijd vervolgens met 5-1 te verliezen. Uitstekend plan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat een kanjerclub is dat RKC toch.
Zo smerig achterin hangen
Ja joh lekker FOX steunenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ronald de Boer?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de originaliteitsprijs gaat naar...
Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kamphuis is gelukkig niet vor RKC
Kijk dan hoe ze spelen in balbezit.. gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad massaal ten aanval trekken, om de wedstrijd vervolgens met 5-1 te verliezen. Uitstekend plan.
Carnavalsvereniging de Doorzakkers en ze krijgen een Meet & Greet met Johan Vlemmix.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En de originaliteitsprijs gaat naar...
Inderdaad, niet in het stadion zittenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, niet in het stadion zitten
Zeg het ze GGMM.
Ik kan hem wel.... wat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het motto van een andere club jatten.
Johannes_vermeer kan je wel.
Sander?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is leraar Duits geweest.
Sander Duits is leraar Jans geweest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is leraar Duits geweest.
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan hem wel.... wat?
Wat aan doen? Propageer je nu geweld
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sander Duits is leraar Jans geweest.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sander Duits is leraar Jans geweest.
Mooi klote.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had Saymak net gewisseld.
Wat vind jij er van, Johannes?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino heeft nu een kwartier om zich af te beren.
Ik vond het juist zo lekker droog johquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat wat abstractere humor niet aan jullie besteed is.
Dan speciaal voor jullie wat slapstick.
[ afbeelding ]
GGMM en Karina liggen nu dubbel.
Nu snap ik dat je via stream kijkt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies tijdens de analyse van Jan knalt mijn stream eruit
Ik ben te weinig thuis in het weekend om FOX Sports rendabel te makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je via stream kijkt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
Jan bestempelt zijn eigen woorden als ''uitspraak van de avond''. Ongepaste arrogantie van die man.
Ik wou vragen of je weer een avondje met GGMM had doorgebracht, maar:quote:
Nu gok ik op Karina.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar daar heeft GGMM niks mee te maken.
Grapje, natuurlijk heeft René daar wel wat mee te maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou vragen of je weer een avondje met GGMM had doorgebracht, maar:
[..]
Nu gok ik op Karina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |