Koop FOX Sports.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Geen zin om naar een stream te kijken op mijn laptop. Ik lees hier wel wat er gebeurt.
WAT EEN DRIBBEL VAN THOMAS HIJ SCHIET EN OWWWWWWWWWWW REDDING SEDAGOD EN DE REBOUND VAN BENSON OP DE LAT WAT EEN SENSATIEquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Geen zin om naar een stream te kijken op mijn laptop. Ik lees hier wel wat er gebeurt.
Dit had Evert kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WAT EEN DRIBBEL VAN THOMAS HIJ SCHIET EN OWWWWWWWWWWW REDDING SEDAGOD EN DE REBOUND VAN BENSON OP DE LAT WAT EEN SENSATIE
Ik HOOP dat het misschien in december, zender van de maand is. Ik ben een beetje arm nu he? Of kun je het ook bijv. alleen voor 3 maanden nemen?quote:
jack van gelder op de radio is er niks bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WAT EEN DRIBBEL VAN THOMAS HIJ SCHIET EN OWWWWWWWWWWW REDDING SEDAGOD EN DE REBOUND VAN BENSON OP DE LAT WAT EEN SENSATIE
Volgens mij kun je gewoon per maand opzeggen hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het misschien in december, zender van de maand is. Ik ben een beetje arm nu he? Of kun je het ook bijv. alleen voor 3 maanden nemen?
De internationale kanalen van FOX Sports zijn wel gratis de komende 10 dagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het misschien in december, zender van de maand is. Ik ben een beetje arm nu he? Of kun je het ook bijv. alleen voor 3 maanden nemen?
Dan kan je genieten van Strootgod.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De internationale kanalen van FOX Sports zijn wel gratis de komende 10 dagen.
Niet de eredivisie.
Goeie tip.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet de eredivisie.
ja ik zag het. Maar elke maand is 1 zender, zender van de maand bij UPC. Deze maand was het syfy, kijken wat het vanaf morgen is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet de eredivisie.
Oh meestal kan dat pas na een jaar. Morgen even uitvogelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon per maand opzeggen hoor
Benson schoot op de lat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net was het nog 11 keer en nu opeens 12
Ik denk dat hij hoopte dat iemand hem in zou lopen of zo maar 't was een curieuze voorzet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mysterie van de bal van Hiwat.
Was het een voorzet of schot? Zeg het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |