Je weet dat Pelle sowieso wel in de top 5 topscorers terecht komt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Pelle voor het laatst gescoord?
Dit is wel een breinbreker overigens.
Aquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
A. GAE - Feyenoord
B. Feyenoord - ADO Den Haag
C. Vitesse - Feyenoord
Volgens mij loopt mijn stream erg achter.quote:
22 nu.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
In welke minuut zitten jullie?
21:02quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC is niet echt leuk om naar te kijken, maar die jongens tikken we wel weg. Ondanks het gebrek aan Nickgod.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
NAC: Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Kwakman, Van der Weg; Seuntjens, Hadouir, Buijs; Verbeek, Poepon, Sarpong.
Groningen: Bizot; Magnasco, B'ghin, Kappelhof, Wijnaldum; Kieftenbeld, De Leeuw, Hiariej; Kirm, Zivkovic, Kostic.
Heerenveen: Nordfeldt; Van Anholt, Otigba, Kruiswijk, Dijks; De Roon, Ziyech, De Kamps; Basacikoglu, Slagveer, Van La Parra.
Go Ahead: Room; Schmidt, Vriends, Van der Linden, Schroyen; Falkenburg, Overgoor, Lambooij; Antonia, Kolder, Houtkoop.
Zivkogod
21:00 als ik op invoeren drukquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avondje NAC = cult.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NAC is niet echt leuk om naar te kijken, maar die jongens tikken we wel weg. Ondanks het gebrek aan Nickgod.
Mossougodquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je Sjoerd Mossou bent wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |